Gå til innhold

Oppfordring til suksessfulle menn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...om å være et forbilde for andre menn!

Inspirert av en annen tråd, hvor det ble snakk om at menn er de som andre menn retter seg etter, så oppfordrer jeg dere menn som har suksess med damer, sex og forhold, til å lage en tråd hver, hvor dere selv kan dele tips og triks, og hvor andre menn kan spørre og lære!

Og dere menn som ikke har suksess, bes om å lese og lytte, fremfor å ta ut deres bitterhet på fremmede kvinner, slik jeg ser mange av dere gjør per i dag. 

Anonymkode: 75dc8...4ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

...om å være et forbilde for andre menn!

Inspirert av en annen tråd, hvor det ble snakk om at menn er de som andre menn retter seg etter, så oppfordrer jeg dere menn som har suksess med damer, sex og forhold, til å lage en tråd hver, hvor dere selv kan dele tips og triks, og hvor andre menn kan spørre og lære!

Og dere menn som ikke har suksess, bes om å lese og lytte, fremfor å ta ut deres bitterhet på fremmede kvinner, slik jeg ser mange av dere gjør per i dag. 

Anonymkode: 75dc8...4ef

Nøkkelen til min "suksess" har vært å ikke være sur, bitter og slem på kvinner selv om jeg har fått et nei. Og jeg er alt for glad og omsorgsfull i dem for å være slem. Ryktet sprer seg fort hvis du lever der mange kjenner hverandre. Jeg ble kjent for å behandle kvinner godt, holdt bestandig kjeft om mine erobringer og vår hemmelige betroelser... ga de en dusj og sørget for frokost og kjørte dem hjem de som spurte, kontaktet dem som regel i etterkant og spurte om de hadde det bra... Så ja kvinner snakker sammen, og jeg har nok mange kvinner å takke for at de skapte et godt rykte💙

Jeg har fått over 100 + ja, men nesten ikke nei. Det har aldri vært noe mål å ha mest mulig forskjellige kvinner, det bare ble sånn... Antallet sier nok mere om at jeg ikke er så kresen istedet for å være for kjekk. Det holder ikke bare å være kjekk og se fjong ut hvis man ikke forstår seg på kvinner og behandler dem godt... Hvor høyt man legger lista er også avgjørende på hvor mange nei man får...  Om det er ONS, FF eller kjæreste... alle fortjener å bli behandlet like godt.

Suksess? vet ikke om jeg vil kalle det suksess, og heller ikke flaks. Jeg har iallefall ingen suksess i forhold, for jeg er singel idag😅

 

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mange ledere osv, såkalte ''dark triad'' personality?

Anonymkode: 56990...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

...om å være et forbilde for andre menn!

Inspirert av en annen tråd, hvor det ble snakk om at menn er de som andre menn retter seg etter, så oppfordrer jeg dere menn som har suksess med damer, sex og forhold, til å lage en tråd hver, hvor dere selv kan dele tips og triks, og hvor andre menn kan spørre og lære!

Og dere menn som ikke har suksess, bes om å lese og lytte, fremfor å ta ut deres bitterhet på fremmede kvinner, slik jeg ser mange av dere gjør per i dag. 

Anonymkode: 75dc8...4ef

Det er de allerede, et forbilde. Ellers enig, menn bør læres opp til å ikke jager kvinner, det er stort sett bortkastet tid med mindre du er i topp 10%. Fokuser på deg selv. Kvinner er kun en bisetning i livet uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

@draug 75

Anonymkode: 75dc8...4ef

Hæ? Jo takk men... (Dette blir litt på sparket)

Suksess og suksess... man må jo tørre å prate med folk, vise humør og overskudd. Være vertskap, på en måte. Respektere andre sine intimsoner og heller la henne komme til deg enn å jage etter henne. (Et godt hint kan være å stå side ved side og snakke ilag, og så la henne snu seg mot deg i steden for å gå rett opp i ansiktet på henne, noe som er ganske konfonterende.)

Så må man jo huske på det, at interessen og nysgjerrigheten kanskje er gjensidig - man skal ikke presentere seg med å gjøre som man tror hun vil ha deg, men presentere seg som den man er, og satse på at det er godt nok. (Her er det viktig at man virkelig er ærlig mor seg sjøl, ikke definert av at man sier til seg sjøl "det er ikke meg å (...)" eller av dårlige vaner.) På en date sørge for å vise fram hva man sjøl er opptatt av og gjøre det interessant for henne.

Det ser så lett ut, men jeg innser jo sjøl at jeg hadde et langt stykke veg å gå før jeg kom dit at dette ble det jeg gjorde og som funket. "Jenter liker det og det,... " "ikke gå for fort fram" "bli venner og så ser du hvordan det går" er fine og velmente råd, men det er i grunnen ikke gode råd.

Det må være i orden å legge for dagen at det er en seksuell interesse i det hele, ikke på en ufin, vulgær, plump måte ("Få se om fitta di er fin nok til å pules!") - men det er på en måte greiere for kvinna å forholde seg til det. Man er også sjøl komfortabel i at det er interessen, man sjøl legitimerer det. For hvis man legger for dagen en slags beskjed om at seksuell interesse er illegitimt, så anklager man jo henne hvis hun får interesse for seg, og hvis man lar henne være i tvil om hva slag interesse som ligger der, så kan hun begynne å lure på hva du er ute etter: partere henne og salte i tønner for eksport til Tyrkia?

Tror jeg. Det er jo det seksuelle forholdet først og fremst som er forskjellen på kjæresteri og vennskap.

Jeg synes for mange virker å være for opptatt av de ytre tingene, triks, replikker... Ofte når du ser og opplever "sjekkemaskiner" som drar hjem den ene reima etter den andre, og spør hvordan klarte du det? - så svarer de at, neei, jeg gikk bort og pretat med henne. Tenk at det kan ha vært den eneste som fikk i gang en samtale med akkurat henne den kvelden. Han bare gjorde det. Så det er liksom en indre greie, han er god nok for seg sjøl, og det er det hele. I bunn og grunn kan alle være det.

Man kan synes at oppgaven med å gå bort og innlede kontakt med fremmede kvinner er skremmende - men hva risikerer man egentlig? Hun dreper deg ikke. Og hva er manndom uten mot? Man må overvinne den redselen.

Og så må man være klar over det, at det er et "numbers game" -  det kan være tusen grunner til at du ikke kommer noen veg, og de grunnene har ikke med deg å gjøre. Og om du er ute og prøver deg, så kan du ikke stå og vente og se til...: "hun skal jeg prøve meg på" og legge alt inn der - har hun sett deg (og det kan du ta deg faen på at hun har gjort hvis hun er singel og mulig å komme i kontakt med) så har hun forlengst ansett deg som en kjedelig og tafatt fyr som ikke kommer i gang. Smil, hils på og kom i prat med alle. Og så går du derfra om ting begynner å bli kjølige. Og skulle det skje at du konfronteres med "er du ute og prøver deg på alle?" så er det på en måte hun som ødelegger spillet hvis det er noe der - hva med å svare "ikke riktig alle, men har du virkelig fått det med deg? Er du så interessert/ har du venta lenge på at jeg skulle komme til deg?" eller noe.

Men det er ikke eksakt vitenskap og noe bombesikkert system finnes ikke. Så mange kvinner vil nok påstå at dette funker ikke. Nei, det funker ikke på alle.

Men for å oppsummere: lær deg å komme i prat med folk, etablere kontakt, vær trivelig, by på det positive og humørfyllte i deg selv, overskuddet - gjør dagen bedre for noen andre. Sats på at du er god nok og vis at den andre er det. Og for himmelens skyld: ta at nei for et nei, er hun kjølig, uvennlig, avventende og avvisende og sur, så ikke insister på at hun skal like deg - det er ikke en gang sikkert at det har med deg å gjøre en gang. Finn ei annen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

dere menn som har suksess med damer, sex og forhold,

Jeg er mildt sagt veldig usikker på hvor jeg plasserer meg på denne skalaen.

Har du en tilnærmet definisjon på «suksess med damer, sex og forhold».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er, for meg, på flere måter enn én, et under at ikke @Katten.2.0 har blitt nevnt eller meldt seg til tjeneste i denne tråden enda.

Anonymkode: b18b6...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

...om å være et forbilde for andre menn!

Inspirert av en annen tråd, hvor det ble snakk om at menn er de som andre menn retter seg etter, så oppfordrer jeg dere menn som har suksess med damer, sex og forhold, til å lage en tråd hver, hvor dere selv kan dele tips og triks, og hvor andre menn kan spørre og lære!

Og dere menn som ikke har suksess, bes om å lese og lytte, fremfor å ta ut deres bitterhet på fremmede kvinner, slik jeg ser mange av dere gjør per i dag. 

Anonymkode: 75dc8...4ef

....og hvordan vet vi at disse mennene på KG har hatt så stor suksess og ikke bare dikter opp og kun ramser ting de har lest på Google eller sjekkeforum? De jeg kjenner som er god med damer henger ikke på KG eller andre forum. Det eneste som de har felles er at de ser bra ut, holder seg i form med lav kroppsfettprosent (men ikke noe drastisk), har bra sosiale antenner, er normale, noen har spesialisert seg på rockejenter, etc.

Anonymkode: 3fb93...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er, for meg, på flere måter enn én, et under at ikke @Katten.2.0 har blitt nevnt eller meldt seg til tjeneste i denne tråden enda.

Anonymkode: b18b6...899

Haha, tror ikke så mange vil ha råd fra meg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, @draug 75!

Jeg må ellers si at denne tråden krasjet litt..

Jeg opprettet den etter en tråd hvor man snakket om at menn er de beste forbildene for andre menn. Men som mann her inne, er det jo ikke så lett å vite hvem av mennene man bør ha som forbilder. Derfor tenke jeg at vi damer kan nominere menn vi kjenner til her inne, og som vi kan gå god for.

Men jeg tror ikke det er lov å tagge brukere, så da faller den metoden bort.

Og hvis menn skal nominere seg selv, så blir det fort litt feil..

Anonymkode: 75dc8...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, draug 75 skrev:

Det må være i orden å legge for dagen at det er en seksuell interesse i det hele, ikke på en ufin, vulgær, plump måte ("Få se om fitta di er fin nok til å pules!") - men det er på en måte greiere for kvinna å forholde seg til det. Man er også sjøl komfortabel i at det er interessen, man sjøl legitimerer det. For hvis man legger for dagen en slags beskjed om at seksuell interesse er illegitimt, så anklager man jo henne hvis hun får interesse for seg, og hvis man lar henne være i tvil om hva slag interesse som ligger der, så kan hun begynne å lure på hva du er ute etter: partere henne og salte i tønner for eksport til Tyrkia?

Tror jeg. Det er jo det seksuelle forholdet først og fremst som er forskjellen på kjæresteri og vennskap.

Hadde bare lyst til å sitere dette som jeg synes er en av de tingene som for meg er kanskje den viktigste kvaliteten en mann kan ha, i møte med en kvinne; ærlighet om intensjoner.

Det er dessverre mange menn som tror at det å IKKE vise interesse for sex, er det lureste, for det vil få en kvinne til å føle at man er fiksert på sex, eller at hun er et objekt, eller man er redd for avvisning (eller hva enn grunn man måtte ha). Men så ender dama opp med en ekkel følelse.

Tror det er første gang jeg har sett en mann beskrive følelsen så bra som dette; «partere henne og salte i tønner for eksport til Tyrkia?»

Grøss!

Men ja, det er spot on på den ekle følelsen man får når menn er pågående, og samtidig ikke er tydelig på at de har noen seksuell interesse. 

Anonymkode: 75dc8...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, draug 75 skrev:

Respektere andre sine intimsoner og heller la henne komme til deg enn å jage etter henne. (Et godt hint kan være å stå side ved side og snakke ilag, og så la henne snu seg mot deg i steden for å gå rett opp i ansiktet på henne, noe som er ganske konfonterende.)

8 timer siden, draug 75 skrev:

Så må man jo huske på det, at interessen og nysgjerrigheten kanskje er gjensidig - man skal ikke presentere seg med å gjøre som man tror hun vil ha deg, men presentere seg som den man er, og satse på at det er godt nok.

8 timer siden, draug 75 skrev:

Og om du er ute og prøver deg, så kan du ikke stå og vente og se til...: "hun skal jeg prøve meg på" og legge alt inn der - har hun sett deg (og det kan du ta deg faen på at hun har gjort hvis hun er singel og mulig å komme i kontakt med) så har hun forlengst ansett deg som en kjedelig og tafatt fyr som ikke kommer i gang. Smil, hils på og kom i prat med alle.

8 timer siden, draug 75 skrev:

Men for å oppsummere: lær deg å komme i prat med folk, etablere kontakt, vær trivelig, by på det positive og humørfyllte i deg selv, overskuddet - gjør dagen bedre for noen andre. Sats på at du er god nok og vis at den andre er det. Og for himmelens skyld: ta at nei for et nei, er hun kjølig, uvennlig, avventende og avvisende og sur, så ikke insister på at hun skal like deg - det er ikke en gang sikkert at det har med deg å gjøre en gang. Finn ei annen.

Det var så mange gode råd her at jeg måtte bare klippe ut noen av de andre også!

Side ved side, i stedet for konfrontasjon, var skikkelig godt tips!

Det samme med å være hyggelig mot alle, og heller la de damene som legger merke til det (det gjør de!) ta initiativet.

Det du snakker om er i stor grad å vekke de riktige følelsene i damer, trygghet vs utrygghet. Er man en omgjengelig person, en som omgir seg med alle typer mennesker, så vekker man nysgjerrighet, og damene kommer frivillig. Er man spesifikt rettet mot bare én dame, så vekker man fluktinstinktet, og det eneste hun tenker på er å komme seg bort.

Anonymkode: 75dc8...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...