Gå til innhold

Tenker å skaffe meg Instagram, MEN...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så klønete med sånt.. Hvilke bilder legger dere ut der? Må de være helt spektakulære eller? 

Åsså er jeg så redd for å få lite følgere og likes.. Jeg sletta meg fra Facebook for et par år sia fordi jeg følte jeg ikke hadde nok venner og likes. 

Hvor mange følgere har dere på Instagram? 

Anonymkode: dd14d...062

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du bør revurdere om du skal få deg instagram?
Slutt å være så opptatt av "likes" osv

Anonymkode: 35baa...b2b

• Liker 5
Skrevet

Hva er årsaken til at du har lyst på instagram da? :)

Skrevet

Hvis du er SÅ opptatt av likes og følgere, så er det ikke vits i å ha instagram eller sosiale medier. 

Eneste grunnen til at jeg har sosiale medier er for å dele mine fotografier. Jeg er aldri opptatt av likes, men jeg synes likes bare er bonus. Det er hyggelig at folk liker bildene mine, men fremst av alt så driver jeg med fotografi fordi jeg elsker det, ikke fordi det gir meg masse likes og følgere. Ja, likes og følgere er bonus, men det er ikke derfor jeg driver med det. 

Hvorfor vil du egentlig ha instagram? Er det så viktig med likes? Kan du ikke bare ha det for din del og ikke alle andres? :P

Anonymkode: 56340...79f

• Liker 3
Skrevet

Er ikke insta usikkert? Altså dårlig kryptering og bilder blir fort havnet andre steder? COrrect me if im wrong!

Anonymkode: 8962e...364

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke insta usikkert? Altså dårlig kryptering og bilder blir fort havnet andre steder? COrrect me if im wrong!

Anonymkode: 8962e...364

vannmerker bildene 

Anonymkode: 56340...79f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...