Gå til innhold

Hvordan kredittsjekke meg selv GRATIS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så irritert. For det skal liksom være gratis! Men så logger jeg meg inn på bisnode og må betale 49 kr hver gang for å se hva som står på meg.

Har betalt ut et par inkassoer og vil vite når de blir slettet. Blir dyrt å betale 49 kr hver gang jeg vil sjekke når jeg ikke aner noenting om når det vil bli slettet🙄

Anonymkode: c95ae...6f4

• Liker 1
Skrevet

Har du prøvd Defero?

Skrevet
5 minutter siden, Miss-Grey skrev:

Har du prøvd Defero?

Nei aldri hørt om? Men kan sjekke ut😊

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir så irritert. For det skal liksom være gratis! Men så logger jeg meg inn på bisnode og må betale 49 kr hver gang for å se hva som står på meg.

Har betalt ut et par inkassoer og vil vite når de blir slettet. Blir dyrt å betale 49 kr hver gang jeg vil sjekke når jeg ikke aner noenting om når det vil bli slettet🙄

Ring selskapet som hadde inkassosaken, de kan si det gratis.

Anonymkode: b6e3e...d3c

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ring selskapet som hadde inkassosaken, de kan si det gratis.

Anonymkode: b6e3e...d3c

Nei de vet ingenting skal eg si deg. Sier bare at det kan ta opp til en uke🤪

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei de vet ingenting skal eg si deg. Sier bare at det kan ta opp til en uke🤪

Pluss at jeg vil gjerne se det svart på hvitt at jeg ikke har noen ting på meg😅

Skrevet

Du kan sjekke gratis på Bisnode, hvis du velger den til 49 Kr får du i tillegg kreditrscoren din, men det høres det ikke ut som du er ute etter så du kan logge inn med bank ID og se alt som står på deg uten å betale.

Skrevet
2 minutter siden, pautina skrev:

Du kan sjekke gratis på Bisnode, hvis du velger den til 49 Kr får du i tillegg kreditrscoren din, men det høres det ikke ut som du er ute etter så du kan logge inn med bank ID og se alt som står på deg uten å betale.

Men jeg finner det ikke der inne uten å betale de 49?!? Hvor ser jeg det der inne da? 🙈

Skrevet

Aldri betalt noe på Bisnode. Kredscore app er gratis. Samme med Horde app. Det får du sjekket all din usikret gjeld.

Anonymkode: 69076...83b

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei aldri hørt om? Men kan sjekke ut😊

Det er gratis!

Er usikker på om de er helt oppdatert, har aldri brukt dem for å sjekke inkassosaker/ betalingsanmerkninger.

Men jeg har sjekket kredittscoren min, og da står det «ingen aktive betalingsanmerkninger». Du logger inn, klikker på kredittscore og scroller litt nedover.

Ville også ha sendt en e-post til dem som har sendt deg inkassobrev, og be om bekreftelse på at det er slettet. 

For ordens skyld kan du også sjekke deg selv i gjeldsregisteret, jeg opplevde at noe jeg hadde kjøpt på faktura ble oppført der. Det var snakk om en forholdsvis liten sum.

Skrevet

Jeg fant det inne på bisnode nå😅😅. Tusen takk😘

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Miss-Grey skrev:

Det er gratis!

Er usikker på om de er helt oppdatert, har aldri brukt dem for å sjekke inkassosaker/ betalingsanmerkninger.

Men jeg har sjekket kredittscoren min, og da står det «ingen aktive betalingsanmerkninger». Du logger inn, klikker på kredittscore og scroller litt nedover.

Ville også ha sendt en e-post til dem som har sendt deg inkassobrev, og be om bekreftelse på at det er slettet. 

For ordens skyld kan du også sjekke deg selv i gjeldsregisteret, jeg opplevde at noe jeg hadde kjøpt på faktura ble oppført der. Det var snakk om en forholdsvis liten sum.

Ifølge dem har eg null i kredittscore🙄. Det var jo kjempe lovende🙈😭

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge dem har eg null i kredittscore🙄. Det var jo kjempe lovende🙈😭

Hos Defero? Jeg vet at mange har fått en veldig lav kredittscore med Kredscore (som noen andre her inne anbefalte), men Defero pleier å være ganske etterrettelige.

Hva har du i kredittscore hos Bisnode, da?

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg finner det ikke der inne uten å betale de 49?!? Hvor ser jeg det der inne da? 🙈

image.thumb.png.45fb17e55d4438b167a64644af3579c4.pngVwlg mine opplysninger knappen og ikke kredittscore knappen :) så går du på fanen betalingserfaring eller gjeldsinfo når du kommer på neste bilde

Skrevet

Har benyttet Defero selv lenge, og dei gir  kredittscore direkte fra Experian, og man får gjenpartsbrevet gratis fra Experian i etterkant, så mer korrekt kredittscore får man trolig ikke.

Anonymkode: e5d28...6b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...