AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Skrevet 16. august 2020 Blir så irritert. For det skal liksom være gratis! Men så logger jeg meg inn på bisnode og må betale 49 kr hver gang for å se hva som står på meg. Har betalt ut et par inkassoer og vil vite når de blir slettet. Blir dyrt å betale 49 kr hver gang jeg vil sjekke når jeg ikke aner noenting om når det vil bli slettet🙄. Anonymkode: c95ae...6f4 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 5 minutter siden, Miss-Grey skrev: Har du prøvd Defero? Nei aldri hørt om? Men kan sjekke ut😊 Anonymkode: c95ae...6f4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #4 Skrevet 16. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir så irritert. For det skal liksom være gratis! Men så logger jeg meg inn på bisnode og må betale 49 kr hver gang for å se hva som står på meg. Har betalt ut et par inkassoer og vil vite når de blir slettet. Blir dyrt å betale 49 kr hver gang jeg vil sjekke når jeg ikke aner noenting om når det vil bli slettet🙄. Anonymkode: c95ae...6f4 Ring selskapet som hadde inkassosaken, de kan si det gratis. Anonymkode: b6e3e...d3c
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #5 Skrevet 16. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring selskapet som hadde inkassosaken, de kan si det gratis. Anonymkode: b6e3e...d3c Nei de vet ingenting skal eg si deg. Sier bare at det kan ta opp til en uke🤪. Anonymkode: c95ae...6f4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #6 Skrevet 16. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei de vet ingenting skal eg si deg. Sier bare at det kan ta opp til en uke🤪. Anonymkode: c95ae...6f4 Pluss at jeg vil gjerne se det svart på hvitt at jeg ikke har noen ting på meg😅 Anonymkode: c95ae...6f4
pautina Skrevet 16. august 2020 #7 Skrevet 16. august 2020 Du kan sjekke gratis på Bisnode, hvis du velger den til 49 Kr får du i tillegg kreditrscoren din, men det høres det ikke ut som du er ute etter så du kan logge inn med bank ID og se alt som står på deg uten å betale.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #8 Skrevet 16. august 2020 2 minutter siden, pautina skrev: Du kan sjekke gratis på Bisnode, hvis du velger den til 49 Kr får du i tillegg kreditrscoren din, men det høres det ikke ut som du er ute etter så du kan logge inn med bank ID og se alt som står på deg uten å betale. Men jeg finner det ikke der inne uten å betale de 49?!? Hvor ser jeg det der inne da? 🙈 Anonymkode: c95ae...6f4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #9 Skrevet 16. august 2020 Aldri betalt noe på Bisnode. Kredscore app er gratis. Samme med Horde app. Det får du sjekket all din usikret gjeld. Anonymkode: 69076...83b
Miss-Grey Skrevet 16. august 2020 #10 Skrevet 16. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei aldri hørt om? Men kan sjekke ut😊 Anonymkode: c95ae...6f4 Det er gratis! Er usikker på om de er helt oppdatert, har aldri brukt dem for å sjekke inkassosaker/ betalingsanmerkninger. Men jeg har sjekket kredittscoren min, og da står det «ingen aktive betalingsanmerkninger». Du logger inn, klikker på kredittscore og scroller litt nedover. Ville også ha sendt en e-post til dem som har sendt deg inkassobrev, og be om bekreftelse på at det er slettet. For ordens skyld kan du også sjekke deg selv i gjeldsregisteret, jeg opplevde at noe jeg hadde kjøpt på faktura ble oppført der. Det var snakk om en forholdsvis liten sum.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #11 Skrevet 16. august 2020 Jeg fant det inne på bisnode nå😅😅. Tusen takk😘 Anonymkode: c95ae...6f4 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #12 Skrevet 16. august 2020 Akkurat nå, Miss-Grey skrev: Det er gratis! Er usikker på om de er helt oppdatert, har aldri brukt dem for å sjekke inkassosaker/ betalingsanmerkninger. Men jeg har sjekket kredittscoren min, og da står det «ingen aktive betalingsanmerkninger». Du logger inn, klikker på kredittscore og scroller litt nedover. Ville også ha sendt en e-post til dem som har sendt deg inkassobrev, og be om bekreftelse på at det er slettet. For ordens skyld kan du også sjekke deg selv i gjeldsregisteret, jeg opplevde at noe jeg hadde kjøpt på faktura ble oppført der. Det var snakk om en forholdsvis liten sum. Ifølge dem har eg null i kredittscore🙄. Det var jo kjempe lovende🙈😭 Anonymkode: c95ae...6f4
Miss-Grey Skrevet 16. august 2020 #13 Skrevet 16. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ifølge dem har eg null i kredittscore🙄. Det var jo kjempe lovende🙈😭 Anonymkode: c95ae...6f4 Hos Defero? Jeg vet at mange har fått en veldig lav kredittscore med Kredscore (som noen andre her inne anbefalte), men Defero pleier å være ganske etterrettelige. Hva har du i kredittscore hos Bisnode, da?
pautina Skrevet 17. august 2020 #14 Skrevet 17. august 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg finner det ikke der inne uten å betale de 49?!? Hvor ser jeg det der inne da? 🙈 Anonymkode: c95ae...6f4 Vwlg mine opplysninger knappen og ikke kredittscore knappen så går du på fanen betalingserfaring eller gjeldsinfo når du kommer på neste bilde
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #15 Skrevet 17. august 2020 Har benyttet Defero selv lenge, og dei gir kredittscore direkte fra Experian, og man får gjenpartsbrevet gratis fra Experian i etterkant, så mer korrekt kredittscore får man trolig ikke. Anonymkode: e5d28...6b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå