AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #21 Skrevet 19. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja for ingen andre enn deg veit hva de prater om sant? 🙄 Anonymkode: 085ed...89c Tydeligvis ikke når man leser svarene her. Folk skjønner ikke at det er en ting engang, og påstår at TS må ha hørt feil eller at de har sagt ferdigplen. Dette er et fantastisk flott alternativ for de som ikke har tid/ork/helse til å vedlikeholde en vanlig plen. Grønn hele året, rengjøres med å vaske/koste. Fås i flere farger og tykkelser, både ser og kjennes ut som vanlig gress. Og svindyrt! Hadde jeg hatt råd skulle jeg hatt det i hele hagen, men det hadde kostet meg 200.000 så det får bli med drømmen Anonymkode: e6523...24f 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #22 Skrevet 7. oktober 2023 Nei nå er kunstgress på vei til å bli forbudt.. med god grunn. Vi trenger ikke mer mikroplast i naturen. Anonymkode: 35205...136
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #23 Skrevet 7. oktober 2023 som om vi ikke har nok plast i verdien også. velg naturlig, ja det er mer vedlikehold. men om du skal ha hageflekk bør du faktisk kunne gjøre denne jobben. Anonymkode: e0464...e8f
AnonymBruker Skrevet 15. april #24 Skrevet 15. april Hva endte du opp med? så nettopp at Helene Olafsen har kunstgress i hagen, pga allergi. Det frister å slippe klipping og stell av plen! Anonymkode: c2f4c...efe
AnonymBruker Skrevet 16. april #25 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (På 16.8.2020 den 22.50): 😂😂 Jeg håper ihvertfall TS mener ferdigplen og ikke kunstgress. Om noen har sagt kunstgress må de enten ha sagt feil eller prøvd å lure TS. Det er ikke noe man legger i hagen sin. Anonymkode: dc416...3c1 Sett en episode på sinna snekkeren hvor de ville ha det i hagen. De fikk det også. Ikke pent synes jeg. Greit å slippe plenklipp, men alt mulig rusk og rask blir liggende på kunstgresset. Blader som faller på vanlig plen blir brutt ned eller tatt sammen med plenklipp Anonymkode: 65c05...776
AnonymBruker Skrevet 18. april #26 Skrevet 18. april Å være i nærheten av jord og gress er jo direkte godt for helsen, mens kunstgress/plast er direkte dårlig for helsen…har man alvorlig gressallergi så ville jeg ha valgt platting…ikke plast Anonymkode: 35205...136
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå