AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Del Skrevet 16. august 2020 Skal ha plen på en flekk blir ca 10 meter bred og 4 meter dypt så ikke store delen, mange sier jeg burde velge kunstgress for hagebruk? Noen med erfaring? Anonymkode: 58994...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #2 Del Skrevet 16. august 2020 Nei,ikke velg kunstgress Anonymkode: dc416...3c1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Del Skrevet 16. august 2020 Plastgress i hagen. Råharry. Ikke noe pent å se på, ikke noe godt å gå på. Anonymkode: 5c278...ff2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #4 Del Skrevet 16. august 2020 Tenk på humlene, gå for ekte gress. Plastglass ser ikke bra ut i det hele tatt. Anonymkode: 881aa...1f5 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #5 Del Skrevet 16. august 2020 Vanlig. Kunstgress er miljøsvineri til tusen og burde vært forbudt. I tillegg til at det for meg virker veldig rart i en hage. Ikke pent, ikke koselig å ligge på eller leke på. Og som sagt, frykteli lite miljøvennlig. Anonymkode: 87b51...b71 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #6 Del Skrevet 16. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal ha plen på en flekk blir ca 10 meter bred og 4 meter dypt så ikke store delen, mange sier jeg burde velge kunstgress for hagebruk? Noen med erfaring? Anonymkode: 58994...bb4 Hva slags folk er det du omgås? Er det mange kunstgressleverandører blant dem? Jeg har aldri hørt noen ta til orde for kunstgressplen i privathager. 😂 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanlig. Kunstgress er miljøsvineri til tusen og burde vært forbudt. I tillegg til at det for meg virker veldig rart i en hage. Ikke pent, ikke koselig å ligge på eller leke på. Og som sagt, frykteli lite miljøvennlig. Anonymkode: 87b51...b71 ... og dyrt i tillegg. Anonymkode: 7e155...b72 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #7 Del Skrevet 16. august 2020 Kunstgress er hverken pent eller bra for naturen. At «mange» sier at du burde velge kunstgress har jeg vanskelig for å tro på Anonymkode: 085ed...89c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 16. august 2020 #8 Del Skrevet 16. august 2020 Hvis du ikke vil ha vedlikeholdet som følger med vanlig gress så ville jeg ha valgt singel/asfalt/belegningsstein i stedet for kunstgress. Jeg har for øvrig heller aldri sett eller hørt om det i private hager. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 16. august 2020 #9 Del Skrevet 16. august 2020 5 timer siden, Leo skrev: Hvis du ikke vil ha vedlikeholdet som følger med vanlig gress så ville jeg ha valgt singel/asfalt/belegningsstein i stedet for kunstgress. Jeg har for øvrig heller aldri sett eller hørt om det i private hager. Maria Montazami har 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 16. august 2020 #10 Del Skrevet 16. august 2020 1 time siden, Neket skrev: Maria Montazami har 🤪 Enda en grunn til å ikke ha det! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 16. august 2020 #11 Del Skrevet 16. august 2020 Sikker på at de ikke mente ferdigplen? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 16. august 2020 #12 Del Skrevet 16. august 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Skal ha plen på en flekk blir ca 10 meter bred og 4 meter dypt så ikke store delen, mange sier jeg burde velge kunstgress for hagebruk? Noen med erfaring? Anonymkode: 58994...bb4 Jeg har ingen erfaring annet enn fra kunstgressbaner. Hjemme i hagen må dette være noe av de tristeste som er oppfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #13 Del Skrevet 16. august 2020 2 timer siden, Rubella skrev: Sikker på at de ikke mente ferdigplen? Haha! ja, det må selvsagt være DET de mener! herregud, KG-spørsmål... (og her mener jeg du har helt rett altså, hvis det skulle være tvil) Anonymkode: 5c278...ff2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #14 Del Skrevet 16. august 2020 😂😂 Jeg håper ihvertfall TS mener ferdigplen og ikke kunstgress. Om noen har sagt kunstgress må de enten ha sagt feil eller prøvd å lure TS. Det er ikke noe man legger i hagen sin. Anonymkode: dc416...3c1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #15 Del Skrevet 17. august 2020 Kunstgress trenger ikke være så gale heller altså.. Anonymkode: 2433b...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 18. august 2020 #16 Del Skrevet 18. august 2020 Slike fotografier som er tatt tre minutter etter at stein og alt annet er lagt på er i grunnen mest villedende. Ser jammen ut som det er pyntet på med litt hageslagebruk også. Vent tre år og kom tilbake når flybårne frø og blader har gjort sitt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #17 Del Skrevet 18. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunstgress trenger ikke være så gale heller altså.. Anonymkode: 2433b...820 Nei altså hvis man har en redigert bakgård til enhver tid så er det sikkert fint, men kunstgress vil alltid være kunstgress. Anonymkode: 085ed...89c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #18 Del Skrevet 19. august 2020 På 16.8.2020 den 22.50, AnonymBruker skrev: 😂😂 Jeg håper ihvertfall TS mener ferdigplen og ikke kunstgress. Om noen har sagt kunstgress må de enten ha sagt feil eller prøvd å lure TS. Det er ikke noe man legger i hagen sin. Anonymkode: dc416...3c1 Her var det ikke mange oppdaterte mennesker! Kunstgress i hager har blitt mye mer vanlig de senere årene, spesielt for de som sliter med vedlikehold av plen eller allergi. Dessverre veldig dyrt, ellers hadde jeg hatt kunstgress i hele min hage. Vi ba faktisk om prøver for et par år siden, utrolig fine man kan velge mellom, og de er gode å ta på og gå på. Jeg ville absolutt gått for kunstgress Ts, men spør gjerne et annet sted enn her, når folk ikke engang vet at det er noe man putter i hager så blir det helt nyttesløst å be om råd. Anonymkode: e6523...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #19 Del Skrevet 19. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her var det ikke mange oppdaterte mennesker! Kunstgress i hager har blitt mye mer vanlig de senere årene, spesielt for de som sliter med vedlikehold av plen eller allergi. Dessverre veldig dyrt, ellers hadde jeg hatt kunstgress i hele min hage. Vi ba faktisk om prøver for et par år siden, utrolig fine man kan velge mellom, og de er gode å ta på og gå på. Jeg ville absolutt gått for kunstgress Ts, men spør gjerne et annet sted enn her, når folk ikke engang vet at det er noe man putter i hager så blir det helt nyttesløst å be om råd. Anonymkode: e6523...24f Ja for ingen andre enn deg veit hva de prater om sant? 🙄 Anonymkode: 085ed...89c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 19. august 2020 #20 Del Skrevet 19. august 2020 (endret) Finner mange fine kunstgresshager på google. Ser veldig bra ut. Har ikke prøvd å løpe barbeint på det, men det er sikkert mykt og godt. Og ingen ugress. Koster riktignok ganske mye. Ser priser mellom 390-600kr pr.m2, så koster jo fort en ny bil i innkjøp. Så kommer underlag, transport og arbeid i tillegg. Må ikke forveksles med det grønne teppet mange har på balkongen i OBOS-blokker... Endret 19. august 2020 av newman01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå