Utforsk Skrevet 16. august 2020 #1 Skrevet 16. august 2020 Mye fokus på kroppen, men hvor mye betyr den egentlig. Man tiltrekkes av en flott kropp, men etter en kort stund oppdager man at er det andre kvaliteter som teller mer. Eller hva?
Veslemøy22 Skrevet 16. august 2020 #2 Skrevet 16. august 2020 Uten kroppen dør man, så den betyr mye! 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 4 minutter siden, Veslemøy22 skrev: Uten kroppen dør man, så den betyr mye! Skjønner du ikke hva jeg mente? Anonymkode: 4a06e...676
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #4 Skrevet 16. august 2020 16 minutter siden, Utforsk skrev: etter en kort stund oppdager man at er det andre kvaliteter som teller mer. Eller hva? Nope. Kroppen teller mest, alltid. Anonymkode: 8db88...f31
Utforsk Skrevet 16. august 2020 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nope. Kroppen teller mest, alltid. Anonymkode: 8db88...f31 Ok. Da vet jeg det
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #6 Skrevet 16. august 2020 Hva kroppen din betyr for andre mennesker? Eller hva kroppen din betyr for deg? skal du fikse på kroppen din for at andre skal like deg bedre? Slanke deg, trene eller ta solarium? Må du ha en fin kropp for andres del? hva synes du selv om kroppen din? Er du fornøyd? Det er det det handler om! Din kropp og så lenge du er fornøyd med den så spiller det ingen rolle hva andre tenker om den, det er deres problem. Ikke forandre kroppen din for å bli likt av andre. jeg er selv slank og veltrent, og har venner i alle størrelser. Bryr meg ikke om andres kropp og utseende, jeg bryr meg om hvordan folk er, og om de er hyggelige å være sammen med. Min aller beste venninne er overvektig, ganske mye også. Men hva bryr det meg? Hun er den aller beste venninnen jeg har, og hadde ikke likt henne noe bedre om hun var like slank som meg. Hun er den kuleste dama jeg kjenner og et hjerte av gull. Min kjæreste har også noen kg for mye. Men jeg elsker han. kropp er bare et skall. Det er hva som er inni som betyr noe. En kan være så pen, slank og veltrent en vare vil, men er det lite på innsiden, er en ingenting.. Anonymkode: 6121d...1c1 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #7 Skrevet 16. august 2020 6 timer siden, Utforsk skrev: Mye fokus på kroppen, men hvor mye betyr den egentlig. Man tiltrekkes av en flott kropp, men etter en kort stund oppdager man at er det andre kvaliteter som teller mer. Eller hva? Andre kvaliteter begynner å telle NÅR kroppen er tilfredsstillende. Dvs - En mann på 250 kg vil slite med å få seg dame uansett hvor vakker personlighet han har. Men en kjekk og trent mann vil framstå enda kjekkere med en vakker personlighet. Anonymkode: bff3a...56f 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #8 Skrevet 16. august 2020 6 hours ago, Utforsk said: Mye fokus på kroppen, men hvor mye betyr den egentlig. Man tiltrekkes av en flott kropp, men etter en kort stund oppdager man at er det andre kvaliteter som teller mer. Eller hva? Jeg tiltrekkes av en flott kropp, og jeg setter pris på at partner har en flott kropp utover i forholdet. Andre kvaliteter blir relativt sett viktigere og viktigere, men jeg kan ikke slutte å sette pris på den herlige kroppen hans 😍 Anonymkode: 92292...f79
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #9 Skrevet 16. august 2020 Kroppen til partner er en stor grunn til at du blir forelsket. Dersom partner gir blaffen er det et stort minus. Noen er uheldige med sykdommer og ulykker. Slike situasjoner takler vi sammen, men latskap og skjødesløshet er ikke bra. Det angår ikke bare kroppen, men også personligheten. Anonymkode: ea43a...e9e 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #10 Skrevet 22. august 2020 På 16.8.2020 den 3.50, AnonymBruker skrev: Hva kroppen din betyr for andre mennesker? Eller hva kroppen din betyr for deg? skal du fikse på kroppen din for at andre skal like deg bedre? Slanke deg, trene eller ta solarium? Må du ha en fin kropp for andres del? hva synes du selv om kroppen din? Er du fornøyd? Det er det det handler om! Din kropp og så lenge du er fornøyd med den så spiller det ingen rolle hva andre tenker om den, det er deres problem. Ikke forandre kroppen din for å bli likt av andre. jeg er selv slank og veltrent, og har venner i alle størrelser. Bryr meg ikke om andres kropp og utseende, jeg bryr meg om hvordan folk er, og om de er hyggelige å være sammen med. Min aller beste venninne er overvektig, ganske mye også. Men hva bryr det meg? Hun er den aller beste venninnen jeg har, og hadde ikke likt henne noe bedre om hun var like slank som meg. Hun er den kuleste dama jeg kjenner og et hjerte av gull. Min kjæreste har også noen kg for mye. Men jeg elsker han. kropp er bare et skall. Det er hva som er inni som betyr noe. En kan være så pen, slank og veltrent en vare vil, men er det lite på innsiden, er en ingenting.. Anonymkode: 6121d...1c1 Bra svar. Vet det er sånn, men helt umulig for meg å forholde meg til det. Er overhode ikke fornøyd med min kropp selv om jeg trener mye. Er vel egentlig veltrent, men store problemer. Bare det å gå i t-shorte er litt vanskelig. Er bevist meg selv, min kropp og og hvordan andre oppfatter meg hele tiden når jeg går ute blant folk. Det er slitsom derfor gjør jeg det lite. Kun i butikken og frisøren o.l. Ser på folk som går avslappet og misunner dem som klarer det Anonymkode: 4a06e...676
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #11 Skrevet 22. august 2020 Trenger ikke å være flott, helt grei er godt nok. Personligheten bør derimot være flott - interessant på en eller annen måte, morsom, kunnskapsrik etc. Det hjelper ikke med en flott fasade på en butikk hvis de kun selger gjødsel og du er ute etter trøfler. Anonymkode: d7879...9c6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #12 Skrevet 22. august 2020 Jeg blir positivt overrasket om det viser seg at en mann jeg liker har en pen kropp. Men det er mer en bonus og sjelden noe jeg oppdager før etter jeg har falt for han. Har tilgode at menn går rundt avkledd når jeg blir kjent med dem (takk og lov). Anonymkode: c81ad...6c5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #13 Skrevet 23. august 2020 Den betyr mye men ikke alt. Man kan se bilde av en kropp men så var ikke ansiktet noe særlig. Man kan se et flott ansikt men så er ikke kroppen noe særlig. Å ha begge deler er toppers, selv om gjennomsnittlige her inne tabulegger det og ikke gir seg før de får svaret de vil ha. Anonymkode: 46580...9fd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå