Gå til innhold

Piercing nedentil

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Bamseklemmer skrev:

Hun var bare en av mange, hun fikk jo orgasme bare jeg pekte på henne...

? Kjenner du denne venninnen?

Anonymkode: 0a011...989

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

? Kjenner du denne venninnen?

Hun er fadder på mitt barn🤐

Skrevet
4 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Jeg er ikke 50 det stemmer det. Men kan ikke se for meg det passer bedre på gammel dame. En ting til forøvrig, piercingen er bare et tegn på hva de prøver å få til. Men det er ingen magisk løsning. Det løser ingenting. Så bare negativt

Det er ikke sånn at unge kvinner er sammen med unge menn og at gamle damer er sammen med gamle menn. De fleste damer, unge som gamle, liker modne menn. 

Skrevet
Akkurat nå, Bamseklemmer skrev:

Hun er fadder på mitt barn🤐

Dette er du sikker på?

Er det du som er trådstarter?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sånn at unge kvinner er sammen med unge menn og at gamle damer er sammen med gamle menn. De fleste damer, unge som gamle, liker modne menn. 

Modne menn har preferanser og er ikke redd for å gå for dem.

Skrevet
Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Modne menn har preferanser og er ikke redd for å gå for dem.

Det vet vel ikke du om de har. 

Skrevet
21 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Du får jo ikke mere nytelse av å ha en piercing i klitten, det er nok bare noe man tror...

Jeg forlanger aldri noe av kvinnen, men jeg har ønsker og er veldig tilpasningsdyktig og takknemmelig til dem jeg får...

Innbilte jeg meg om at jeg hadde mer nytelse av piercingen altså? 

Anonymkode: 63be6...fbf

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Innbilte jeg meg om at jeg hadde mer nytelse av piercingen altså? 

Anonymkode: 63be6...fbf

Ja, menn vet best hva kvinner føler, vet du! 😌

Skrevet
På 15.8.2020 den 23.16, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere menn om en liten piercing nedentil, f.eks en VCH piercing? 

Anonymkode: 400fa...50b

Tenker ikke noe spesielt om det. Vært borti det en gang og det var jo litt gøy der og da fordi jeg ikke hadde sett det før.

Anonymkode: 0a5a9...602

Gjest Alterego666
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt det men pga negative reaksjoner fjernet jeg dem. Var ikke vondt, mye vondere i navelen synes jeg...

Anonymkode: b41f3...0cd

Hvilke negative reaksjoner?

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, menn vet best hva kvinner føler, vet du! 😌

Dette fremstår paradoksalt for mange kvinner; men mange menn vet mer om kvinners nytelse og seksualitet enn kvinner.

Av den enkle grunn at menn har mer erfaring med forskjellige kvinner, mens de fleste kvinner bare har begrenset erfaring.

Anonymkode: fc685...e81

Gjest Paramount
Skrevet

Passer best på glattbarberte litt classy damer. Meget elegant og sexy synes jeg, megahot. Skjønner likevel veldig godt at det er en høy terskel for å gjøre det (å bestille time osv, og eventuelle pinlige komplikasjoner osv). Men skjønner ikke de som synes det ser ekkelt ut eller tenker at det er upraktisk. 

Skrevet

Takk for svar folkens🙂

Anonymkode: 400fa...50b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette fremstår paradoksalt for mange kvinner; men mange menn vet mer om kvinners nytelse og seksualitet enn kvinner.

Av den enkle grunn at menn har mer erfaring med forskjellige kvinner, mens de fleste kvinner bare har begrenset erfaring.

Anonymkode: fc685...e81

Yeah right. Tenker jeg har bedre erfaring med damer enn den jevne mann her inne, om jeg er aldri så mye dame selv. Begrenset erfaring med damer...velkommen til KG! 

Skrevet

Hva jeg tenker om det....?

Jeg har faktisk ikke, og kommer vel heller ikke, til å ha meg med noen med piercing "nedentil" - min livsvarige har ikke slikt og kommer ikke til å ta det. (Ikke i tunga heller, forsåvidt, ei tidligere elskerinne av meg pierca tunga, og lovte meg det at det første hun skulle gjøre når vi treftes igjen var å suge meg av så jeg virkelig skulle få kjenne tungepiercinga hennes, hun gledet seg og det burde jeg også gjøre - noe jeg gjorde, men av forskjellige årsaker så ble det ikke flere møter mellom oss, så jeg har den til gode.)

Avtennende er det ikke, jeg vet ikke hvor vidt jeg ville blitt mer tent når piercinga kom til syne eller ikke, man har på mange måter bestemt seg for hva som skal skje når man er kommet dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...