Gå til innhold

Hva pokker er det? Ødem?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så på beina mina og så at ene foten ser rar ut. Så ikke de utstikkende beina hvis dere skjønner. Holdt hånda der og det ble slik spor. Leggen og lår er ikke forandret. Kan bare ikke huske at jeg så slik ut for et par dager siden. Kanskje men har ikke lagt merke til det før nå. Det er heller ikke særlig følsomt der. 
Det er helt sikkert ødem. Hvorfor må kroppen drive og få slike ting? Kan det bli borte eller kommer det bare plutselig og blir større og større?

Anonymkode: f0963...b38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det pleier å gå vekk :) Kommer så klart an på hva som er årsaken, men mest sannsynlig så bare forsvinner det igjen. 

Skrevet
21 minutter siden, Candiru skrev:

Det pleier å gå vekk :) Kommer så klart an på hva som er årsaken, men mest sannsynlig så bare forsvinner det igjen. 

Men kanske jeg nå må ha nye bukser fordi leggene blir større og større. Tenk om jeg får elefantføtter :( 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kanske jeg nå må ha nye bukser fordi leggene blir større og større. Tenk om jeg får elefantføtter :( 

Hvor gammel er du? Det er helt normalt at en får litt hevelse i ankelen. Vedvarer det, tar du en tur til legen og/eller skaffer deg støttestrømper.

Anonymkode: ef527...6d2

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? Det er helt normalt at en får litt hevelse i ankelen. Vedvarer det, tar du en tur til legen og/eller skaffer deg støttestrømper.

28.      Når går det ned igjen dersom det viser seg å ikke være noe?

Skrevet

Vanlig å få når det er varmt i tillegg. 

Anonymkode: e6935...a0f

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig å få når det er varmt i tillegg. 

Anonymkode: e6935...a0f

Jeg er kald av meg. Jeg synes ikke det er SÅ varmt. Har ikke vært slik før

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

28.      Når går det ned igjen dersom det viser seg å ikke være noe?

Det vet ingen

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kald av meg. Jeg synes ikke det er SÅ varmt. Har ikke vært slik før

Om du er varm eller kald av deg, har ingenting å si. Du kan også få hevelse ved å stå og gå mye. Sitt med beina på en krakk, så går det kanskje bort.

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke bekymret meg hvis  leggene og lårene er normale! 

Anonymkode: c0ffc...ad0

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke bekymret meg hvis  leggene og lårene er normale! 

Anonymkode: c0ffc...ad0

Hadde besøk av ei som er sykepleier i stad og hun sa det er hevelse/ødem. Så lenge det ikke var vondt så skulle jeg bare holde foten høyt. Mente jeg kunne ha overbelastet det eller noe..: men jeg skjønner bare ikke hvordan. Jeg har ikke forandret livsstil. Jeg går og løper mye, men det har jeg gjort lenge. Bare skvatt sånn da jeg så en kjempe kul i kveld... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...