AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Faen... hadde sex i går og fikk så vondt og i dag er det verre:( det føles som det brenner 😭😭 aldri hatt så vondt, vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: bb7ed...d6d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Virkelig jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, bare ligger og gråter 😭 Anonymkode: bb7ed...d6d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #3 Skrevet 15. august 2020 Høres ut som at du har fått soppinfeksjon. Det er vondt som et lite helvette. Anonymkode: e38c9...7d8
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #4 Skrevet 15. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Høres ut som at du har fått soppinfeksjon. Det er vondt som et lite helvette. Anonymkode: e38c9...7d8 Hvordan får man det vekk? Anonymkode: bb7ed...d6d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #5 Skrevet 15. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan får man det vekk? Anonymkode: bb7ed...d6d Canesten, kjøpes på apoteket, kjøp både vagitorier og krem, bruk det så lenge pakningen sier og ikke bare slutt når symptomene er borte. Anonymkode: e38c9...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #6 Skrevet 15. august 2020 Aller helst burde du ta en tur på legevakten bare for å sjekke at du ikke har rift eller noe annet som gjør at det er så vondt Anonymkode: e38c9...7d8 1
chanel007 Skrevet 15. august 2020 #7 Skrevet 15. august 2020 Høres ut som du har det veldig vondt. Det vil være best for deg å dra på legevakten og få konstatert hva det er, og deretter få medisin for det. Det er ingen her som kan gi deg diagnose, og den smerten du beskriver kan være flere ting.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #8 Skrevet 15. august 2020 Sett deg på huk over et speil og bruk lommelykten på mobilen for å se etter rift eller noe som kan forklare hvorfor du har vondt. Klør det i underlivet, det er rødt og du har klumpete utflod kan det være tegn på soppinfeksjon. Anonymkode: 769e5...d56 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #9 Skrevet 15. august 2020 Begynn nå ikke å behandle deg selv for soppinfeksjon før du vet hva som er galt. Sopp er ikke så vondt at man må gråte. Det er irriterende og ubehagelig, men ikke i den grad. Kan du ha fått en skade? Anonymkode: 47998...b87
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #10 Skrevet 15. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Begynn nå ikke å behandle deg selv for soppinfeksjon før du vet hva som er galt. Sopp er ikke så vondt at man må gråte. Det er irriterende og ubehagelig, men ikke i den grad. Kan du ha fått en skade? Anonymkode: 47998...b87 Kan hende, jeg har ikke hatt sex så ofte og han hadde større enn det jeg er vant til + han gjorde det for hardt:( måtte stoppe han flere ganger Anonymkode: bb7ed...d6d
Candiru Skrevet 15. august 2020 #11 Skrevet 15. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan hende, jeg har ikke hatt sex så ofte og han hadde større enn det jeg er vant til + han gjorde det for hardt:( måtte stoppe han flere ganger Anonymkode: bb7ed...d6d Da er det derfor, du kan ha skadet deg. Blør du?
pia mater Skrevet 15. august 2020 #12 Skrevet 15. august 2020 Vulvodyni eller vaginisme? Ville nok vurdert en tur til gynekolog hvis du ikke finner ut annen årsak, som en rift som noen har nevnt her.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #13 Skrevet 15. august 2020 8 minutter siden, Candiru skrev: Da er det derfor, du kan ha skadet deg. Blør du? Ja, blør litt Anonymkode: bb7ed...d6d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #14 Skrevet 15. august 2020 2 minutter siden, pia mater skrev: Vulvodyni eller vaginisme? Ville nok vurdert en tur til gynekolog hvis du ikke finner ut annen årsak, som en rift som noen har nevnt her. Ja, vil ringe legen på mandag hvis jeg ikke føler meg bedre Anonymkode: bb7ed...d6d
Candiru Skrevet 15. august 2020 #15 Skrevet 15. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, blør litt Anonymkode: bb7ed...d6d Jeg synes ikke den situasjonen din høres noe ålreit ut jeg, at du fikk så vondt og måtte be ham flere ganger om å stoppe. Unnskyld at jeg spør, men var dette samleiet frivillig fra din side?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #16 Skrevet 15. august 2020 Hvis han var stor og for hardhendt høres det ut som om du kan ha fått noen rifter eller kanskje til og med brannsår. Hvis han kom inni deg kan noe av ubehaget ditt skyldes at du reagerer på sæden hans. Dersom dere brukte kondom kan det hende at du reagerer på noe i den forbindelse, f.eks. dersom det var kondom med jordbærsmak e.l. Hvis du har mulighet til å dra på et døgnåpent apotek anbefaler jeg deg å kjøpe MultiGyn. Det er en gele som man sprøyter opp i skjeden. Det svir veldig de første 2-3 sekundene, men etterpå lindrer den mange plager. Hvis du ikke har mulighet til å dra noe sted ville jeg tatt en smertestillende tablett og prøvd med enten en varmeflaske eller en ispose, og så ta tiden til hjelp. Heldigvis klarer skjeden å ordne opp i slike ting nokså raskt (et par døgn). Dersom du fremdeles skulle ha smerter eller ubehag etter noen dager anbefaler jeg deg å gå til lege. Dersom dere hadde ubeskyttet sex anbefaler jeg deg, uavhengig av hvor lenge plagene dine varer, å gå og få sjekket deg for seksuelt overførbare sykdommer. God bedring. Anonymkode: 52346...ad7 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #17 Skrevet 15. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han var stor og for hardhendt høres det ut som om du kan ha fått noen rifter eller kanskje til og med brannsår. Hvis han kom inni deg kan noe av ubehaget ditt skyldes at du reagerer på sæden hans. Dersom dere brukte kondom kan det hende at du reagerer på noe i den forbindelse, f.eks. dersom det var kondom med jordbærsmak e.l. Hvis du har mulighet til å dra på et døgnåpent apotek anbefaler jeg deg å kjøpe MultiGyn. Det er en gele som man sprøyter opp i skjeden. Det svir veldig de første 2-3 sekundene, men etterpå lindrer den mange plager. Hvis du ikke har mulighet til å dra noe sted ville jeg tatt en smertestillende tablett og prøvd med enten en varmeflaske eller en ispose, og så ta tiden til hjelp. Heldigvis klarer skjeden å ordne opp i slike ting nokså raskt (et par døgn). Dersom du fremdeles skulle ha smerter eller ubehag etter noen dager anbefaler jeg deg å gå til lege. Dersom dere hadde ubeskyttet sex anbefaler jeg deg, uavhengig av hvor lenge plagene dine varer, å gå og få sjekket deg for seksuelt overførbare sykdommer. God bedring. Anonymkode: 52346...ad7 Tusen tusen takk for så fin svar ❤️ Anonymkode: bb7ed...d6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå