Gå til innhold

Vil bare ha en glamour verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ærlighet sparer tid, skal ikke pynte på det her. Jeg er ikke helt psykisk frisk og går til både lege og psykolog. Jeg medisineres i tillegg. Noe som føles opp og ned. 

Jeg velger å se mot det jeg synes er fint og behagelig. Jeg tror livet er som på Instagram, jeg har også vanket en del i miljøer som er litt slik. Mye flotte folk, gå på kafeer generelt bare ha det fint.

Blir deprimert av å tenke på sykehus og eldrehjem. Noen har disse jobbene, ser ekle ting og elendighet hver dag. Sterke folk altså! 

Jeg blir kvalm av kroppslukter. Jeg blir også dårlig av tanken på å eldes. Virker så kjedelig. Redusert helse. Ikke lenger gøy å se seg i speilet. Kan ikke sminke deg lenger heller fordi huden er blitt så tørr at sminken ikke legger seg fint. Håret blir bare tørt og jævlig. 

Jeg blir kvalm av at vi har avføring. Biologiske avfall. Jeg vil at livet skal være parfyme, lotion og at vi ikke eldes 😛 

Vet jeg ikke har veldig riktig oppfatning av verden altså. Men jeg er lei av at folk sier sånn «velkommen til den virkelige verden» hvis det skjer noe negativt. Er man ikke i den virkelige verden om man har det bra? Ingen rundt meg som går rundt og sier slik men jeg leser det mye her feks. 

Anonymkode: ca573...d7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er kanskje inne i en spesiell periode nå, der du kjenner og føler på veldig mye.. Kanskje du også er en litt mer sensitiv sjel. Ingen som ønsker noe av det du nevner (eldes etc) men det er livets gang og man er i balanse psykisk og bekymrer seg nok ikke for dette i det daglige. 

Motgang er vel en del av livets gang, som både kan styrke din robusthet og som gir deg visdom. 

Anonymkode: 7ec1e...727

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...