Gå til innhold

Alt maset om folk som savner klemming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omtrent hver dag står det i media at folk savner å klemme. Er det virkelig så vanlig å klemme på folk hele tiden? 

Anonymkode: 85d5e...4c3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner det ikke.

Anonymkode: 20542...348

• Liker 13
Skrevet

Savner det heller ikke! Eneste som er kjipt er å ikke få klemme familie 💜 

Anonymkode: 0c937...383

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omtrent hver dag står det i media at folk savner å klemme. Er det virkelig så vanlig å klemme på folk hele tiden? 

Er stort sett noe dame greier, der de iallefall før korona kom skulle klemme alle gode venninner når de møttes. Så eskalerte det til alle de kjente :) For min del klemmer jeg stort sett bare kjæreste og nærmeste familie :)  Etter korona krisen bare kjæreste som selvfølgelig er en helt annen type klem.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Savner det heller ikke! Eneste som er kjipt er å ikke få klemme familie 💜 

Anonymkode: 0c937...383

Det er jo dette jeg mener da😂

• Liker 4
Skrevet

Nordmenn som har en ganske stor pærsonlig sfære skal liksom nå savne klemming... er vel mest ungdomsjenter som savner å klemme. Folk i samme husstand kan klemme så mye de vil på hverandre.

Anonymkode: 00d55...2b5

• Liker 4
Skrevet

Jeg savner heller ikke klemming. Og jeg tror ikke på at det er en «jentegreie». 

Anonymkode: 5f10c...554

• Liker 2
Skrevet

Er det  irkelig folk som ikke klemmer familien sin?? Er du smittet og i samme rom som dem blir de ikke noe mindre smittet av å droppe klemmen. Har klemt familie å kjæreste helt vanlig for vi er sammen hele tiden usnsett. Men tar ikke på fremmede

• Liker 2
Skrevet

Har ikke fått en klem siden mars, og det er ikke på listen over ting jeg savner mest. 

Anonymkode: b7968...d38

• Liker 2
Skrevet

Jeg savner å klemme folk jeg treffer. Eller, jeg synes det føles unaturlig å ikke gi en klem. Men det er ikke noe som plager meg nevneverdig i hverdagen da. :) 

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

For noen er det sikkert det. Jeg klemmer vanligvis kun barnet mitt og mannen min, og det gjør jeg fortsatt.

Anonymkode: e19eb...366

• Liker 2
Skrevet

Jeg klemmer mye. Både min og mannens familie, når vi møtes. Nære venner. I tillegg noen bekjente som er veldig glade i å klemme. Jeg savner å klemme familien, men det hjelper jo at jeg klemmer mannen og barnet.

Anonymkode: be827...8e7

Skrevet

Savner vel ikke klemming, men å klemme ei spesiell hadde vært godt og er et savn. 

Skrevet
44 minutter siden, Badbunny skrev:

Er det  irkelig folk som ikke klemmer familien sin?? Er du smittet og i samme rom som dem blir de ikke noe mindre smittet av å droppe klemmen. Har klemt familie å kjæreste helt vanlig for vi er sammen hele tiden usnsett. Men tar ikke på fremmede

Holder du en meter avstand å ikke er borti hverandre så blir en ikke smitter selv om en er i samme rom! Ikke drit deg ut med å snakke om ting du helt tydlig ikke har peiling på!

Anonymkode: fc71e...861

Skrevet

Klemmingen hadde tatt helt av. Klem tannlegen, frisøren, drosjesjåføren, eiendomsmegleren, blomsterbudet. Bra vi får nullstilt dette litt og kan begynne fra start.

Anonymkode: be619...a3e

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holder du en meter avstand å ikke er borti hverandre så blir en ikke smitter selv om en er i samme rom! Ikke drit deg ut med å snakke om ting du helt tydlig ikke har peiling på!

Er vel ganske bastant å påstå noe slikt. Kan jeg få finne en som er smittet, som kan stå 1 meter unna deg og nyse mot deg? 
Det er jo helt OK ifølge deg?

Da jeg var i Portugal var regelen 2m.. Ble overrasket over at det bare var 1 her i Norge.. Det er rett og slett ikke nok,.. Og folk som står oppå andre bør forvente kjeft. 

• Liker 2
Skrevet

Savner ikke disse hei-klemmene, de har aldri vært viktige for meg. Men derimot å klemme foreldra mine og gode venner ordentlig.

Er mer lei av maset til alle som hele tida skal presisere hvor mye de hater klemming, som om det er så tøft.

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om å drite seg ut selv. Sånne utsagn er bare farlige. Mange studier konkluderer med luftbåren smitte, og nys sprer dråper mange meter. Viruset overlever på overflater og gjenstander, så det hjelper ikke å ikke være borti hverandre om en smittet tar på dørhåndtaket på vei ut. 

Anonymkode: 1cb05...3ce

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

,

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nordmenn som har en ganske stor pærsonlig sfære skal liksom nå savne klemming... er vel mest ungdomsjenter som savner å klemme. Folk i samme husstand kan klemme så mye de vil på hverandre.

Anonymkode: 00d55...2b5

Du skjønner at 18 prosent av befolkningen bor helt alene. De er derfor avskåret fra enhver fysisk kontakt med andre nå som det ikke er lov å klemme og pålagt med avstand. De har ikke noe husstand å klemme på. 

Anonymkode: 00732...425

• Liker 7
  • Opprett ny...