Gå til innhold

Hva gjør jeg egentlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har Asperger og føler egentlig ikke det er et problem men det har blitt laget et problem av! Og jeg blir nedstemt hver gang jeg lesere om Asperger. Oslo er det eneste aktuelle hvis jeg skal være i Norge. Bodde der før men jeg satset på noe hele sjela sa ja til, nen dette straffet seg. Jeg får ikke lov å trives i livet. Kanskje var livsplanene at jeg skulle dette da, men det ble visst bestemt at jeg skulle være deprimert i stedet. Er i kontakt med noen i kommunen. Jeg skal få støtte til utdannelse , mulig men ikke helt sikkert. Jeg vet ikke hva jeg vil bli. Jeg liker å jobbe i butikk og er veldig flink men det er så mange søkere til en slik jobb at man kommer ikke gjennom. Jeg tror egentlig aldri jeg er i jobb igjen. Kom til hvert eneste jobbintervju nesten før., men så... nå er jeg med på dugnader. Men jeg venter nå på svar fra arbeidsgivere. Det har vært mye ferie. Så var det en annen arbeider som skulle ha ferie og slik går nå dagene. Jeg har nesten 200.000 på konto. Ikke krav på nav støtte mener jeg å huske. Skal jeg bruke opp pengene på reising og shopping eller skal jeg flytte til Oslo og bruke opp alle disse pengene på å bo?

Anonymkode: fd14e...6a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...