AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Har nylig fått satt inn hormonspiral (etter fødsel). Eller det er vel snart to uker siden. Aldri hatt hormonspiral før. Jeg har enda ikke hatt sex pga blødninger de fleste dagene. Nå har jeg blødd i fire dager konstant. Dere som har hormonspiral, kjennes det når dere har sex? Forstår at man selv kan kjenne trådene hvis man tar fingrene inn i skjeden... høres litt ekkelt ut spør du meg 🤨 Og der skal mannen inn å dunke 😳 Og er det vanlig med så mye blødninger? Kjenner jeg er drittlei spiralen allerede.. Anonymkode: dbb16...e83
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 Jeg blødde en stund. Kanskje en måned. Etter det har jeg ikke hatt noen plager. Ikke mensen heller. Jeg merker ikke noe annerledes, kjæresten sier at han merker trådene men at han liker det.. så er veldig fornøyd Anonymkode: 210a0...279
Nuka Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 Dessverre ingen stemmerett da min ble satt inn helt feil og resulterte i moderate smerter så ble tatt ut etter 1.5 uke, men mannen kjente trådene og de gjør visst ikke vondt.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #4 Skrevet 14. august 2020 Jeg hadde blødninger i 8 uker ca etter å ha satt inn spiralen, men da det endelig ga seg har jeg sjelden blødninger/mensen. Kjæresten har ikke merket noe til min. Anonymkode: 65dd4...6f0
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #5 Skrevet 14. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nylig fått satt inn hormonspiral (etter fødsel). Eller det er vel snart to uker siden. Aldri hatt hormonspiral før. Jeg har enda ikke hatt sex pga blødninger de fleste dagene. Nå har jeg blødd i fire dager konstant. Dere som har hormonspiral, kjennes det når dere har sex? Forstår at man selv kan kjenne trådene hvis man tar fingrene inn i skjeden... høres litt ekkelt ut spør du meg 🤨 Og der skal mannen inn å dunke 😳 Og er det vanlig med så mye blødninger? Kjenner jeg er drittlei spiralen allerede.. Anonymkode: dbb16...e83 Neinei, hormonspiral kjennes ikke under sex! Verken for deg eller mannen, kanskje mannen vil kjenne noe uvant av og til helt i begynnelsen. Jeg har hatt den inni i 4år og det var kun i begynnelsen jeg blødde. Etter en mnd's tid vil det avta mer. Bare vær tålmodig, etterhvert blir det småblødninger for de fleste 😊 Anonymkode: b4652...ced
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #6 Skrevet 14. august 2020 Jeg blødde i fire mnd etter innsetting, var på nippet til å gi opp. Litt avhengig av syklusen, men mannen kan kjenne tråden stikke litt i visse stillinger. Anonymkode: e96e7...750
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #7 Skrevet 14. august 2020 Wææ.. det hørtes veldig merkelig ut at mannen kan kjenne trådene! Nå kommer jeg bare til å tenke på det under sex 😝 ser for meg to skjeggstubber der inni som kiler og stikker i penis 😂 ts Anonymkode: dbb16...e83
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #8 Skrevet 15. august 2020 Skal sette inn spiral selv snart, og har vært litt stressa for de trådene, det hørws veldig rart ut... Men håper jeg blir fornøyd. 😊 Anonymkode: 28b62...cea
Tough cookie Skrevet 15. august 2020 #9 Skrevet 15. august 2020 Jeg har hatt mange spiraler både kobber og hormonspiral, og jeg har fått gynekologen til å klippe trådene så kort at mannen ikke kjenner de. Jeg har ikke noe behov for å grafse oppi skjeden for å sjekke at trådene er der.
Hedda-78 Skrevet 15. august 2020 #10 Skrevet 15. august 2020 Har hatt spiral i 11 år, mannen har aldri nevnt noe om at han kjenner trådene. Jeg har trådene lange, så de krøller seg opp på utsiden av cervix (da unngår man "skjeggstubber" som kjennes). Blødde en stund i starten, ja, og hadde egentlig sterke smerter i en dag eller to (både etter innsett av hormonspiral og kobberspiral). Ved hormonspiral mistet jeg mensen fullstendig, ikke litt spotting engang. Utrolig deilig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå