AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Hallo ❤️ Vi venter nr to i mars, så det er en god stund til enda, men jeg har litt praktiske spørsmål. Jeg har forstått det slik at bæretøy kan være veldig positivt for alle parter når man har to barn. Av praktiske årsaker 😊 Med nr en kjøpte jeg en caboo + organic, som jeg brukte et par ganger. Tenker at den er enkel og grei, men... Er det noen som har noe erfaringer med den? Jeg skal innrømme at jeg sliter litt med skrekkhistorier om alt forskjellig man hører om og jeg er så redd for om jeg skal gjøre noe galt og baby skal bli overopphetet eller ha det ubehagelig eller vondt. Anonymkode: a8dbc...7bc
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Sørg for frie luftveier og at babyen ikke har på for mye klær, så er det ingen fare. Riktig bærestilling for barnet basert på alder: Close Caboo er en god sele og veldig praktisk med to barn. Bær med god samvittighet 🙂 Anonymkode: 9b0e0...86f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #3 Skrevet 15. august 2020 Hvis du alt har Caboo, så bruk den med god samvittighet. Du kjenner det før barnet blir overopphetet, dere blir jo varme begge to. Men Caboo er jo en varm sele siden alle 3 lagene må være på, og det ytterste laget er noe tjukt. Hvis du vil vurdere noe annet kan du se på Ergobaby Embrace, det er en elastisk sele som er enda enklere i bruk, og varer litt lengre (Caboo til 5-6 kg før den begynner å sige, mener Embrace varer til 8-10kg?). Den er også noe tynnere siden det ikke er ørten lag 😊 Anonymkode: f51a3...4ca
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #4 Skrevet 15. august 2020 Tusen takk for gode svar ❤️❤️❤️ jeg så på ergobaby embrace, den så mye enklere ut 😅 jeg får prøve meg frem 😊 Anonymkode: a8dbc...7bc
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #5 Skrevet 15. august 2020 Med tanke på at du venter marsbaby, tenker jeg cabooen vil passe bra. På sommeren blir den fort litt varm. Anonymkode: 7b1f3...175
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #6 Skrevet 15. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Med tanke på at du venter marsbaby, tenker jeg cabooen vil passe bra. På sommeren blir den fort litt varm. Anonymkode: 7b1f3...175 Den gjør nok det 😊 blir nok til at jeg kjøper en som det ikke er så mye stoff hehe Anonymkode: a8dbc...7bc
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #7 Skrevet 15. august 2020 Jeg elsker close caboo. Føler den er en blanding av bæresele og bæresjal. Anonymkode: ff2b3...21b
Ginny Skrevet 15. august 2020 #8 Skrevet 15. august 2020 Elsket close caboo, den var så bra! Lett å bruke og behagelig å ha på, og ungen var så fornøyd 😊 Hvis de har vondt så sier de fra. Bare pass på frie luftveier og god posisjon så går det helt fint. Pappaen her sleit litt med posisjonen, han hadde ikke like fine pupper som babyen kunne ligge på, men det ble litt bedre etterhvert. Ungen her var så lett at vi brukte cabooen lenge 😊
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #9 Skrevet 16. august 2020 Vi likte den overhodet ikke. Selv med en knøttliten baby seg den hele tiden, og var knotete å etterstramme med baby oppi. Og aaalt for mye stoff, med den knytewrapen rundt. Ble alt for varmt, og irriterende med klumpete knute. Takke meg til en bæresele i stedet. Anonymkode: fc859...89c
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #10 Skrevet 16. august 2020 Tusen takk for erfaringer ❤️ jeg kan egentlig se for meg at det blir tungvindt, og blir nok å kjøpe en som er litt mer lettvindt når varmen kommer igjen 😊 Anonymkode: a8dbc...7bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå