Tinge_Ling Skrevet 17. juli 2005 #1 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hei! Tenkte prøve meg litt med dagbok jeg også. Som dere forstår så er jeg ny i dette Har tenkt på det en stund, men har liksom alldri kommet meg så langt som til å lage en. Så nå er jeg her da. Hva skriver man egentlig i en dagbok da?! Har ikke skrevet dagbok siden jeg gikk på barneskolen, å det begynner bli ganske lang tid siden... Men det er vel ikke annet å gjøre enn å prøve seg litt frem... Endret 17. juli 2005 av Tinge_Ling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinge_Ling Skrevet 17. juli 2005 Forfatter #2 Del Skrevet 17. juli 2005 Tusen takk Joda finner nok ut av hva jeg skal skrive etterhvert... Du får kose deg du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinge_Ling Skrevet 17. juli 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Slettet innlegg... Endret 29. august 2007 av Tinge_Ling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 17. juli 2005 #4 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei Gratulerer med Dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 19. juli 2005 #5 Del Skrevet 19. juli 2005 hei! måtte jo innom og hilse på:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinge_Ling Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Slettet innlegg... Endret 29. august 2007 av Tinge_Ling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå