AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Er det bare jeg som har blitt avhengig? Jeg må inn her og skrive ALT jeg tenker på! Det ser ut som det er mye folk her men jeg tror det er mange som også lager flere tråder om dagen. Jeg må spørre hva folk synes, tror. Jeg må også se hvordan folk reagerer på mine meninger. Alt som er i mitt hode må inn her. Men jeg begynner å slite med sinnet. Jeg synes folk virker veldig grå og kjedelige, jeg føler det er mye hersketeknikker så du ikke skal bli bedre enn noen og noen virker så dumme at jeg knapt synes de har livets rett. Anonymkode: cb56e...6a7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 Stol på deg selv, de svarene du får her inne skal du ta med en klype salt. Bare på kropp og helse er det ekstremt mange psykisk syke mennesker, folk uten nettverk, uføre, folk uten venner.. mange bitre, sinte og syke. ditt spm er en liten del av din historie. Og svarene du får er ikke tilpasset hele historien din.. ikke vær avhengig av forumet, lev livet utenfor skjermen, møt venner og mennesker og stol på deg selv. her inne får du mest dumme og sinte svar.. av syke mennesker Anonymkode: e9607...d83
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 Når du ønsker å bringe alle meningene dine til torgs, må du jo tåle å få mange svar, også dumme 😊 Anonymkode: 10f08...804
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå