Gå til innhold

Krav til munnbind - ingen vertikale sømmer

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Pianobar
Skrevet

ts, har du funnet ut noe mer om den vertikale sømmen? 

Skrevet
15 minutter siden, Pianobar skrev:

ts, har du funnet ut noe mer om den vertikale sømmen? 

Nei, jeg klarer ikke å oppdrive noe mer info om det. Veldig synd, for jeg synes de munnbindene som er sydd med denne sømmen sitter bedre enn de som ligner de medisinske. 

Anonymkode: a5995...25e

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Klipp til fra en støvsugerpose.

Anonymkode: cf34d...de5

Så folk skal puste inn plastpartikler i tillegg?

Ler meg skakk av hysteriet nå. Selv et skjerf er godt nok. Og det stopper ikke viruset i det hele tatt. 

Kun heldekkende og lufttette drakter gjør det. Men ingen bruker det. Selv ikke på sykehusene i Norge. Hm, undres på hvorfor?

Anonymkode: ba6b3...dea

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarer noe på den linken på det vi faktisk lurer på ang. denne sømmen? I så fall hadde det vært fint om du kunne linke til den aktuelle informasjonen i stedenfor en samleside :)

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Så folk skal puste inn plastpartikler i tillegg?

Ler meg skakk av hysteriet nå. Selv et skjerf er godt nok. Og det stopper ikke viruset i det hele tatt. 

Kun heldekkende og lufttette drakter gjør det. Men ingen bruker det. Selv ikke på sykehusene i Norge. Hm, undres på hvorfor?

Anonymkode: ba6b3...dea

Håper du sitter og ler når korona tar deg og

Anonymkode: 64a8e...804

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom det kommer påbud om munnbind har jeg ikke råd til å kjøpe på apotek, så må lage selv. Hvor kan jeg få tak i filter til å ha inni???

Anonymkode: 5deec...43d

På apotek

Anonymkode: 49bdf...c07

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarer noe på den linken på det vi faktisk lurer på ang. denne sømmen? I så fall hadde det vært fint om du kunne linke til den aktuelle informasjonen i stedenfor en samleside :)

For all del, la meg gjøre alt arbeidet for deg! 
I videoen "Tips on how to sew a three-layer fabric mask" blir det vist frem en maske som blir laget, der ser det absolutt ut som det er en vertikal søm på midten. Videre viser hun den lommen på innsiden der man kan legge inn ønsket filter. 

Anonymkode: e54a2...045

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For all del, la meg gjøre alt arbeidet for deg! 
I videoen "Tips on how to sew a three-layer fabric mask" blir det vist frem en maske som blir laget, der ser det absolutt ut som det er en vertikal søm på midten. Videre viser hun den lommen på innsiden der man kan legge inn ønsket filter. 

Jeg ser dette, men det forklarer jo ikke hva FHI mener med at vertikale sømmer ikke er greit.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser dette, men det forklarer jo ikke hva FHI mener med at vertikale sømmer ikke er greit.

Helsedirektoratet har linket til WHO sine nettsider om ansiktsmaske. Og da havnet jeg der. Dette er i grunnen hva norske helsemyndigheter sier om saken. Det ser ut som de lener seg på who

• Opprett ny...