AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Er utallige sider som tilbyr nettdating, og alle sier de er "norges største" , "best match-finner" osv.. Hvilken er egentlig best? Tenker da på alder mellom 25-35, der folk er ute etter noe seriøst. Har noen annbefalinger / tips og triks? Et kjapt søk, viser at elitesingles, match, møteplassen og sukker iallefall er nokså store i norge. Men orker ikke lage profil på hver enkelt, og regner med mye av brukerne går igjen på de ulike? Anonymkode: 6cf31...139
spinnwild Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 (endret) Jeg ville valgt match eller sukker. Testet alt for mange sider som gratismedlem da jeg var singel, disse to oppfattet jeg som de med mest seriøse medlemmer. Men er selvfølgelig mye useriøst man må sile ut uansett... Legger til: aldri prøvd elitesingles dog. Endret 14. august 2020 av spinnwild 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 Takk for tips Jeg vurderte disse selv, men må si at jeg ser tanken bak elitesingles, at en møter folk som kanskje har en lik type utdanning / jobb. Men jeg tenker også , at en kanskje ikke ønsker et forhold der begge er "karriereslaver", og ikke har tid til hverandre.. Anonymkode: 6cf31...139
Bamseklemmer Skrevet 14. august 2020 #4 Skrevet 14. august 2020 Gå på dugnad og være med i fritidsverv😉
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #5 Skrevet 14. august 2020 Har prøvd å søkt og forhørt meg, men alt er "midlertidig stengt" pga korona. Og ingen vet jo hvor lenge det vil vare 😕 TS Anonymkode: 6cf31...139
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå