Gå til innhold

reisende fra polen-karantene

Anbefalte innlegg

Skrevet

antar polen blir rødt i dag. men er det et klokkeslett i dag dette blir bestemt? blir et problem om det skal bestemmes rundt midnatt; jeg må finne to vikarer til jobb mandag🤷‍♀️🤷‍♀️

Anonymkode: 31dc5...c01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner neppe vikarene på KG, så du må nesten hive deg rundt.

Anonymkode: f1670...04c

• Liker 2
Skrevet

Det er jo bestemt hvilke land som blir røde, det er karanteneplikten som setter i gang ved midnatt - noe som er fullstendig håpløst, men skulle måtte være i karantene uansett, mener jeg!

• Liker 1
Skrevet (endret)
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

antar polen blir rødt i dag. men er det et klokkeslett i dag dette blir bestemt? blir et problem om det skal bestemmes rundt midnatt; jeg må finne to vikarer til jobb mandag🤷‍♀️🤷‍♀️

Midnatt i kveld hvis det blir rødt som det jo ser ut som. Hvis de kommer før midnatt er det jo flott om de tester seg på flyplassen da

Endret av Loff77
Skrevet

Dette har jo vi fått beskjed om kan skje i alle land, hele tiden. Det er jo derfor man bør beregne 10 dager fri/hjemmekontor etter hjemkomst ved reiser ut av landet...

Anonymkode: b606c...83c

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jo vi fått beskjed om kan skje i alle land, hele tiden. Det er jo derfor man bør beregne 10 dager fri/hjemmekontor etter hjemkomst ved reiser ut av landet...

Anonymkode: b606c...83c

jeg tok kontakt og spurte om de kunne reise en dag før; selv om jeg antar at de har hørt nyhetene. de kjører, så kan ikke testes på flyplass. usikker på prosedyre; har leid vikarer mandagen, så den er i boks. leste at de kunne testes dag 1, men vet ikke hvor lang tid prøvesvaret tar. det er jo også et problem at de ikke har krav på lønn, ellers mener jeg at de bare kunne gått rett i karantene. synes de er litt egoistiske som ikke kunne dra EN dag før🤷‍♀️

• Opprett ny...