AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 I mange diskusjoner her tidligere så har det blitt hevdet at mørkhudede føler seg utenfor og diskriminert fordi de angivelig ikke finner sminke tilpasset deres hudfarge i butikkene. De mener at dette er et stort marked og at det er merkelig at et så stort marked blir ignorert, selv av de store kjedebutikkene. I dag var jeg ute og handlet og da la jeg merke til noe. Det er sjelden jeg beveger meg i sminkeavdelingen så jeg har generelt dårlig oversikt over hva som befinner seg der, men altså på H&M så har de ofte salg på ting. Det hadde de der jeg var i dag og, de hadde salg på en masse sminke faktisk. Felles for alt som var nedsatt av concealer, pudder og annet hudrelatert man putter i fjeset var at det var mørkt. Alle nedsatte produkter var beregnet til mørkhudede personer. Jeg har lurt på tidligere også hvorfor alle de som skriker om at det er så vanskelig å finne sminke til seg selv ikke bare blir løsningen på problemet i stedet for å klage på at noen andre ikke gjør noe med det? Start en egen sminkekolleksjon eller butikk som spesialiserer seg på dette eller noe lignende da! Eller er det kanskje så enkelt at utvalget er lite fordi det ikke er noe særlig marked for det? Må butikker påføre seg selv økonomiske tap for å tilfredsstille et mindretall som ikke en gang kjøper de produktene som er tilgjengelig? Anonymkode: 3d155...508 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 Går dere aldri lei av det evinnelige maset om hudfarge? Det opprettes tråder over en lav sko, med ett fellestrekk: Å skrive nedlatende om mennesker av annen etnisitet på alle tenkelige måter. Prøv å finne noe annet å beskjeftige tankene med, det må jo være veldig slitsomt med dette opphenget. Anonymkode: 56535...60e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå