AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Ok... Så. Jeg hadde en affære med en mann jeg møtte på en dating-app. Det ble fort veldig intenst, på mange måter... Uansett. Sist jeg ser ham vil han ikke at jeg skal reise hjem om natta, men sove ved siden av ham, kose osv. ❤️ Jeg måtte dra da, pga. noen forpliktelser dagen etter. Noen dager senere har jeg et psykisk sammenbrudd av noe slag. Det ble litt mye. Var noen dager på sykehus. Det hadde ingenting med ham å gjøre og jeg følte det ville gå bra om jeg bare ikke sa noe til ham... Men så sender han verdens søteste meldinger da, vil vite hva jeg gjør osv... Så begår jeg feilen og faktisk sier hva som har skjedd... Fuck me! Vi skrev litt frem og tilbake, husker ikke helt hva.. I hvert fall har han nå blocket meg og vil tydeligvis med det si at vi ikke skal ha kontakt - skjønner jo det i grunnen... Jeg klarer ikke slutte å sende ham meldinger og spør om alt er ok, forsikrer ham om at jeg er "sane" igjen osv. Hva faen er feil med meg? Hvorfor ikke bare la fyren gå?? Hvis han hadde vært en bra fyr, så hadde han vel kanskje ikke reagert slik han gjorde... Og jeg vet han ikke ville ha et seriøst forhold osv. Men han var perfeeeekt Alle andre kjekke fyrer på appen kan ta seg en bolle - ingen slår ham. Hvorfor i helvete sa jeg hva som var skjedd... Anonymkode: e4dd5...e30
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 De fleste slår jo han da, i og med st han blokket deg etter dette 😎 Anonymkode: 3f943...507 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 Gå videre. Han ditcha deg fordi det kom frem at du har psykiske problemer og han sier han ikke er ute etter noe seriøst også. Han der klarer du deg helt fint uten! Anonymkode: b0b45...cd5 3
CAPS LOCK Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 (endret) Hvis du var ute etter noe seriøst, så gjorde du rett i å være åpen om hva som hadde skjedd med deg, for det er bedre at han dropper deg nå enn senere når du har blitt enda mer knyttet til ham, for han hadde selvsagt funnet ut om din psykiske helse før eller senere uansett Endret 13. august 2020 av CAPS LOCK 9
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 Like bra å oppdage det nå. Han var perfekt sier du, tror ikke det stemmer helt. Du må la han være ifred og gå videre. Du er hekta og det blir verre om du fortsetter. Anonymkode: 31216...574 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #6 Skrevet 13. august 2020 Han er faen meg en fin en. Glem han kjære deg, du fortjener så mye bedre! Anonymkode: e1328...233
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #7 Skrevet 13. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De fleste slår jo han da, i og med st han blokket deg etter dette 😎 Anonymkode: 3f943...507 Nei. Skjønner godt at han ikke vil ha kontakt lenger. Vi hadde ikke kjent hverandre så lenge. Er bare så bitter for at jeg valgte å si noe. Vi hadde sikkert møttes igjen innen nå og hadde det kjempe fint igjen, hadde jeg bare ikke skremt ham. Anonymkode: e4dd5...e30
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #8 Skrevet 13. august 2020 Oi. Så mange snille svar. Han var ganske åpen om at han ikke ville ha et seriøst forhold sånn med det første, men det gikk bra med oss, så hadde jo mine forhåpninger. Ja, må prøve å glemme ham. Tar gjerne imot tips om hvordan man slutter å "stalke"? Jeg har som mål å slette tlf. nummeret hans i morgen, eller i løpet av helgen... Å svare har han tydeligvis ikke tenkt til, så må jobbe hardt for å glemme hvor han bor og hvor han jobber også.. Ugh. I creep myself out. Jeg skal seff ikke oppsøke ham... Anonymkode: e4dd5...e30
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #9 Skrevet 13. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Skjønner godt at han ikke vil ha kontakt lenger. Vi hadde ikke kjent hverandre så lenge. Er bare så bitter for at jeg valgte å si noe. Vi hadde sikkert møttes igjen innen nå og hadde det kjempe fint igjen, hadde jeg bare ikke skremt ham. Anonymkode: e4dd5...e30 Ærlig talt, han kunne da for faenha snakket med deg og ikke bare blokkert deg. Fyren er jo en feig idiot. Anonymkode: e1328...233 6
Mona123 Skrevet 13. august 2020 #10 Skrevet 13. august 2020 Det er bare å ikke sende meldinger. Distrahere deg selv med noe annet?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #11 Skrevet 13. august 2020 2 minutter siden, Mona123 skrev: Det er bare å ikke sende meldinger. Distrahere deg selv med noe annet? Vurderer avtale ny date med en annen fyr jeg har snakket med. Men orker egentlig ikke bruke noen for å komme over han andre og dessuten er det sikkert ikke det beste for min mentale helse som allerede henger i en tynn tråd nå 😛 Anonymkode: e4dd5...e30 1
Mona123 Skrevet 14. august 2020 #12 Skrevet 14. august 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vurderer avtale ny date med en annen fyr jeg har snakket med. Men orker egentlig ikke bruke noen for å komme over han andre og dessuten er det sikkert ikke det beste for min mentale helse som allerede henger i en tynn tråd nå 😛 Anonymkode: e4dd5...e30 Nei, du er inne på noe der. Du må ta vare på deg selv først. Bruk energien din på deg selv. God bedring 😁
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #13 Skrevet 15. august 2020 BAAAM! Alpha widowed. Dette er en veldig vanlig psykisk skade blant kvinner. Og man har selvfølgelig et navn for det. https://www.urbandictionary.com/define.php?term=alpha widow " A woman, usually with average sexual market value (SMV), who sleeps with a high sexual market value male , a/k/a the alpha male, who does not wish to have a long-term relationship with the woman. The woman views the alpha male as superior to most, if not all, of the other men pursuing her, and so the woman continues to lust after the alpha male she cannot have, sacrificing future long-term relationships with lower-SMV men, making her a "widow", in a sense, to the original alpha male. Jane could never seem to get over her one true love, Rocco, even after she was married to John. Jane must be an alpha widow. " Anonymkode: 210cb...92d 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #14 Skrevet 15. august 2020 Dette er deg når du blir gammel TS: https://theredarchive.com/archive/237068 "87 Year-old Rita Moreno Recounts Affair With Marlon Brando" Hun klarte aldri å glemme ham. Anonymkode: 210cb...92d
GrønnNellik68 Skrevet 15. august 2020 #15 Skrevet 15. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er deg når du blir gammel TS: https://theredarchive.com/archive/237068 "87 Year-old Rita Moreno Recounts Affair With Marlon Brando" Hun klarte aldri å glemme ham. Anonymkode: 210cb...92d Betingelsesløs kjærlighet til noen? Vet man aldri får noe tilbake men kan ikke slutte å elske de.
GrønnNellik68 Skrevet 15. august 2020 #16 Skrevet 15. august 2020 Går så for second best .. d har vel skjedd flere enn henne vil jeg tro😊
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #17 Skrevet 15. august 2020 Du høres veldig ustabil ut psykisk, siden du plutselig blir innlagt på psykiatrisk. Det er jo grunnen til at han ikke ønsker å ha noe mer kontakt, skjønner han faktisk. Han kjenner deg jo ikke, og vet jo ikke hvordan du er ellers. Anonymkode: faf66...03c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå