Gå til innhold

Trenger råd og tips fra dere jenter


Gjest Arne

Anbefalte innlegg

Hei alle jenter!

Selv om jeg er gutt så tar jeg sjansje på å skrive her selv om dette er et jente-/kvinne- forum.Håper det er ok at jeg gjør det.

Saken er at jeg trenger gode råd fra dere jenter om å få slutt på dette med å være singel. Noe som jeg er rett og slett lei av å være.

Saken er at jeg er 28 år og har pr dags dato ikke funnet meg noen å dele livet med. Rettere sagt jeg har vært singel i de årene som jeg har levd. Jeg må understreke at med en gang at jeg hverken ikke er homofil eller at det er noe i de gatene å gjøre. Jeg er en normal gutt/mann med "intresser" for motsatte kjønn (som er kvinner/jenter) og har en normal jobb osv. Og jeg er heller ikke kristen eller medlem i noen sekt som har andre synspunkt på dette med forhold osv å gjøre.

Saken er jeg har vært veldig kresene type. Jeg har satt meg mange ting i hodet at jeg vil ha det slik og slik dersom jeg skulle finne meg en som jeg kunne bli sammen med. Jeg er/har ikke vært den typen som har gått på byen og prøvd på ons. Det syns jeg har vært på en måte for "billig" måte finne seg en livsledsager på. Og så er det at jeg har følt at tiden må være inne for at man skal finne den rette. For da kan forholdet vare forhåpenligvis lengre.

Så da lurer jeg på hva kan jeg gjøre for at jeg kan finne den rette? Og hvordan? Er det noe galt med meg? Ville dere jenter hvert sammen med sånn som meg? Hvorfor?

Og helt til slutt bør jeg evt legge om fulstedig hele tanke gangen og gi litt mer blaffen i tingene og prøve å feile? (noe som egentlig ikke er min stil)

Kort sagt jeg trenger gode råd og tips fra dere jenter. For jeg må inrømme at jeg begynner å bli lei av å være alene og ikke ha funnet noen å dele livet med...

PS!Jeg er heller ikke blitt desperart...bare for å ha sagt også det.

Takk for at dere vil svare på dette dersom dere vil det....

Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det hadde fantes et enkelt svar på dette så hadde mye i verden vært mye enklere for endel mennesker. Muligens er du ute etter en annet svar enn dette, men hva med kontaktannonser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel helt normal, om ikke "kravene" du stiller til jentene du dater er helt urimelig strenge/harde/uoppnåelige.

Du kan jo prøve TREFF her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

For det første, her på KG så er det da en god del gutter, så her kan du da bare være :)

For det andre, så er du ikke unormal fordi om du er singel og 28 år. Nå vet jeg ikke mer om deg enn det du skrev, men jeg kan ikke forstå at det skal være noe galt med deg. For eksempel har jeg flere venninner som er single og aldri hatt noen ordentlig kjæreste. Det er heller ikke noe galt med dem, men det har aldri blitt sånn at de har funnet en som har vært verdt å satse på. Jeg tror det er svært mange mennesker som er i samme situasjon som deg, og i denne gjengen er det garantert ei søt jente som passer perfekt for deg :)

Hva skal du gjøre da, for å finne henne? tja, som Lillesøster sa, kontaktannonse kanskje? Eller hva med å finne en helt ny hobby, begynne å "vanke" nye steder slik at du kan bli kjent med nye mennesker?

Det viktigste tror jeg er at du må ikke være så kresen, særlig når det gjelder førsteinntrykk. En middels pen jente blir verdens vakreste når du elsker henne for eksempel, og en noe slitsom jente kan vise seg å bare være nervøs. Jeg synes ikke du skal gi blaffen, men du må slippe ned forsvaret ditt en smule, slappe av, ikke stresse med å finne en jente, men i stedet være åpen for det. Oppsøk steder hvor Hun kan være, bli kjent med nye mennesker som igjen kan kjenne Henne. Gi Henne sjansen til å treffe deg!

Så skal du se at hun kommer inn i livet ditt etterhvert. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ananas

Jeg lurer på, hva legger du i det å være kresen? Har du bestemte oppfatninger og krav til hvordan en kvinnelig partner skal være? Jeg tror det er et blindspor å være opphengt i slikt, det er følelser som teller og det kan du få for personer som ikke oppfyller kravlista du har satt opp på forhånd.

Jeg er 30 og har ikke pult en gang :P

Blink.dagbladet.no, finnenvenn.no og match.com er de største datingsidene her til lands. Du har lite å tape på å prøve deg på en av disse, bortsett fra tida du bruker foran skjermen.

Endret av Ananas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er jeg har vært veldig kresene type. Jeg har satt meg mange ting i hodet at jeg vil ha det slik og slik dersom jeg skulle finne meg en som jeg kunne bli sammen med.

Det er fort gjort å lure seg selv med å være kresen og det å ikke tørre å la ting eskalere videre. Neste gang du har sjansen så grip den. Du får i det minste trent på å ha intim kontakt med jenter.

Jeg er/har ikke vært den typen som har gått på byen og prøvd på ons. Det syns jeg har vært på en måte for "billig" måte finne seg en livsledsager på.

Målet med å plukke opp jenter behøver ikke være å finne seg en livsledsager. Det er snakk om å trene til du får konsistente resultater på din fremgangsmåte. Jeg ser det på plukke opp jenter som trening til jeg finner ei som jeg kan tenke meg å være i et forhold med. Per dags dato er jeg det etter at jeg fant ei for et par mnd siden som jeg fant verdig til å investere tid i. Det er alltid seksuell kommunikasjon på alle plan fra første kontakt. Ikke noe "bli kjent først" bullshit. Å bli kjent kan dere bli etter hvert dersom du finner henne bra nok. Er hun ikke bra nok går du videre til neste objekt. Ikke ha dårlig samvittighet for det. Kvinner gjør det samme til stadighet selv. Det er ikke din rolle å passe på kvinner, det klarer de utmerket på egenhånd. Du har to oppgaver her i livet, og det er å overleve og formere deg.

Glem det å være "billig" eller ikke. Ingen bryr seg. Jeg har trålet utesteder i flere år nå, og har sett hvor kynisk man må iskaldt sjekkemarkedet er. Selv er jeg ingen spesiell fan av utesteder, men de er unike treningsplasser for å plukke opp jenter. Du kan forsøke flere 10-talls ganger i løpet av en kveld.

Poenget med denne treningen er at du skal vite hva du skal gjøre når drømmedama dukker opp rett foran deg. Det kan hun gjøre når som helst, men da må du være forberedt.

Så da lurer jeg på hva kan jeg gjøre for at jeg kan finne den rette? Og hvordan? Er det noe galt med meg? Ville dere jenter hvert sammen med sånn som meg? Hvorfor?

Øyekontakt

Mennesker har som dyrene har et parringsrutiale. Det begynner med øyekontakt. Første øyekontakt med en kvinne skal hun bryte. Øv på dette. Bryter du øyekontakt første gang viser du at hun har høyere status enn deg. Dette kan være vanskelig å lære seg, men øv hver dag. I butikken, når du går fra ett sted til et annet. Bryt aldri første øyekontakt.

Kropsspråk

Når du står oppreist så strekk deg så høyt du klarer med armene med langs siden som om en tråd trekker deg mot taket. Ha beina plassert et stykke fra hverandre og godt plassert på gulvet slik at din vekt er jevnt fordelt på føttene. Skuldrene trekker du ned og litt tilbake slik at du presser brystkassen litt frem. Magen trekker du inn. Hodet skal tiltes litt mer tilbake enn slik de fleste holder det. Ha på en måte nesa litt i været. Ikke smil. Stram øyenbrynene en anelse som om du du er sint, men du skal ikke se sint ut. Øv på å gå rundt på denne måten. Husk at et tau trekker deg mot taket. Uansett hvor du er så tenk at du eier stedet. Dette hjelper deg å holde en maskulin kropssholdning. Bruk alltid sakte kroppsbevegelser.

Er du bevisst på dette i uker, eller måneder så blir dette en ny standard måte å være på.

Status

Poenget med øyekontakt og kroppsspråk over er at du skal kommunisere at du har høy status. Høy status innebærer videre at du ikke komplimenterer kvinner for tidlig. Det innebærer også at du er kresen og at du viser det ved å kvalifisere kvinner. Mister hun noe i gulvet så si f.eks. "kløna" på en leken måte, ikke unnskyld henne og plukk det opp for henne. Husk at hun skal vise seg god nok for deg. Poenget er at du skal ha en litt høyere status enn kvinnen.

Styr kommunikasjonen

I alle interaksjoner med kvinner skal du hele tiden forutsette, og vite, at hun er interessert i deg. Dette vil automatisk føre all kommunikasjon nærmere målet.

Og helt til slutt bør jeg evt legge om fulstedig hele tanke gangen og gi litt mer blaffen i tingene og prøve å feile? (noe som egentlig ikke er min stil)

Ja, du må prøve og feile. Du lærer av feilene dine. For hver feil du gjør du så har du lært en nye måte for hvordan du ikke skal plukke opp damer.

Det værste du kan gjøre er å ikke forsøke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er vel helt normal, om ikke "kravene" du stiller til jentene du dater er helt urimelig strenge/harde/uoppnåelige.

Du kan jo prøve TREFF her på KG.

Det er ikke vanskeligere å plukke opp de fineste jentene, det er bare annerledes. Øv på å plukke opp de fineste, så behøver du ikke kaste bort tiden på annenrangs vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...