Gjest Violetta Skrevet 16. juli 2005 #1 Del Skrevet 16. juli 2005 Yes yes yes!! Og jippi! Og kryss fingrene for meg! :storfot: :grine2: Eh...tok visst litt av her ja. Men jeg har ønsket meg så utrolig dette kjempelenge... PS! I sånne gledesutbrudd er det god folkeskikke å overske skrivefeil og dårlig norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 16. juli 2005 #2 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg krysser alt jeg kan krysse Håper du får den. Jeg vil også ha ny bolig, men må nok vente noen år til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 16. juli 2005 #3 Del Skrevet 16. juli 2005 Ja, skal fortsatt leie da, men litt større leilighet. Kjøpe er uaktuelt her i området med min inntekt, men jeg er fornøyd om jeg får denne leiligheten her altså... :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2005 #4 Del Skrevet 17. juli 2005 Skal krysse fingrene for deg! :rosasmil: Har nettopp fått større leilighet selv og det er veldig veldig kjekt. Skjønner nesten ikke hvordan jeg fikk plass til alt der jeg bodde før. Det har vel vært helt overfyllt... (eller kanskje jeg bare har shoppet mye i det siste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 20. juli 2005 #5 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg fikk den! Jeg gleder meg noe så helt utrolig mye! At det går an å bli så glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 20. juli 2005 #6 Del Skrevet 20. juli 2005 Gratulerer så mye! Det var hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pleier Skrevet 20. juli 2005 #7 Del Skrevet 20. juli 2005 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå