Gå til innhold

Holde meg borte fra menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært singel i 1,5 år. I denne tiden har jeg vært kald og likegyldig til alle men brukt endel menn for å tilfredsstille behov som nærhet og sex. Jeg vet noen av de har blitt forelsket og jeg har vært stygg som har holdt på slik som dette. Nå har tydeligvis karma tatt meg og jeg opplever det samme tilbake fra en. 

Pga dette orker jeg ikke prøve mer på en stund, men det er så vanskelig å være uten noe som helst nærhet fra andre. Hvordan kan jeg klare dette? Jeg er i tillegg mye ensom, og hadde vært lettere dersom jeg hadde noe å bruke tiden på. Kjenner bare jeg vil gi opp å finne noen

Anonymkode: 84395...47f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor fikk du ikke følelser for noen av mennene du holdt på med? og hva var det som gjorde at du fikk det for han siste? ikke straff deg selv; har også rotet med mange menn av kjedsomhet, ensomhet etc. uten at jeg har blitt glad i dem😌

Anonymkode: eee82...3aa

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor fikk du ikke følelser for noen av mennene du holdt på med? og hva var det som gjorde at du fikk det for han siste? ikke straff deg selv; har også rotet med mange menn av kjedsomhet, ensomhet etc. uten at jeg har blitt glad i dem😌

Vet egentlig ikke. Følte ikke noe kjemi og ut av stand til å få følelser trodde jeg (helt til nå). Jeg burde jo avsluttet istedenfor å fortsette å tulle med disse mennene. Kjenner hvor kjipt det er når det er andre veien. 

Anonymkode: 84395...47f

Skrevet

Elsker det når karma slår tilbake og biter noen i rompa👍🏻. What goes around, comes around.

Anonymkode: 1353d...e68

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Elsker det når karma slår tilbake og biter noen i rompa👍🏻. What goes around, comes around.

Anonymkode: 1353d...e68

piss off. ts høres deprimert ut. hva med å slutte å dømme og heller få en konstruktiv debatt. get of your high horse

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er første mannen du har fått følelser for på 1,5 år er det vel litt tidlig å gi opp? Finn en som du vil ha og som vil ha deg☺️ Vær tålmodig.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke klarer å få følelser for de du kan få får du kanskje ta en pause? Du kan eventuelt ligge litt rundt

Anonymkode: 8298c...833

Skrevet

Skaff deg et liv, jente!  Surret du beskriver fører ingenting annet med seg enn at du blir misfornøyd med deg selv.  Jeg var single i 6 år.  Oppdaget fort at bare sex ga meg ingenting.  Da klarer man seg godt uten.  

Hilsen mann, 42 år

Anonymkode: 2ea52...bb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...