Gå til innhold

Sorg over ensomhet som aldri tar slutt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 28 år uten særlig kontakt med familie, de har nok med seg og sine og jeg blir aldri invitert med på noe. Jeg har heller ingen venner da alle på min alder har familie og er opptatt med voksenlivet. Jeg sliter også ekstremt med å finne meg en mann som vil ha meg og som vil ha barn. Hvorfor er det så vanskelig? Det går ikke en dag jeg logger meg på sosiale medier og det står hele tiden at noen venter barn! Eller bytter ut samboeren sin😭 holdt på med en fyr tidligere i år som jeg forelsket meg i og som hadde alt jeg så etter, men neida han kunne ikke gi meg barn eller ekteskap! Ellers er det bare menn som er useriøse og er rare som er på markedet og de som har masse barn fra før, ikke kan få barn eller ikke vil ha! Jeg har så lyst på barn, ekteskap, kjærlighet, et bedre og større sted å bo, ha tilhørighet og noen å snakke med, er alene 24/7! Har ingen å ringe eller å dra på ferie med. Er vanskelig økonomisk og på alle måter å være singel og være den ingen vil ha! Savner det forholdet jeg hadde med eksen 😭 er ute å går mye turer og møter menn der, men ingen virker interessert i å ta kontakt eller snakke mer med meg, jeg vet ikke åssen jeg skal gå fram og ta kontakt med en mann? 

Anonymkode: 2d80c...340

Videoannonse
Annonse
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne på 28 år uten særlig kontakt med familie, de har nok med seg og sine og jeg blir aldri invitert med på noe. Jeg har heller ingen venner da alle på min alder har familie og er opptatt med voksenlivet. Jeg sliter også ekstremt med å finne meg en mann som vil ha meg og som vil ha barn. Hvorfor er det så vanskelig? Det går ikke en dag jeg logger meg på sosiale medier og det står hele tiden at noen venter barn! Eller bytter ut samboeren sin😭 holdt på med en fyr tidligere i år som jeg forelsket meg i og som hadde alt jeg så etter, men neida han kunne ikke gi meg barn eller ekteskap! Ellers er det bare menn som er useriøse og er rare som er på markedet og de som har masse barn fra før, ikke kan få barn eller ikke vil ha! Jeg har så lyst på barn, ekteskap, kjærlighet, et bedre og større sted å bo, ha tilhørighet og noen å snakke med, er alene 24/7! Har ingen å ringe eller å dra på ferie med. Er vanskelig økonomisk og på alle måter å være singel og være den ingen vil ha! Savner det forholdet jeg hadde med eksen 😭 er ute å går mye turer og møter menn der, men ingen virker interessert i å ta kontakt eller snakke mer med meg, jeg vet ikke åssen jeg skal gå fram og ta kontakt med en mann? 

Anonymkode: 2d80c...340

Du er ung og har enda god tid! Det er det første. Når det gjelder det å gå turer så er det å ta kontakt noe jeg aldri opplever fra kvinner heller, ikke for annet en ren utveksling av høflige fraser og fortelle litt om rutevalg. Tror de aller fleste som går turer ikke er i noe "sjekkemodus" når de er der. De er ute og slapper av, rekreasjon og ofte sammen med en annen venn. Da blir det helt umulig å sjekke der :)  Det er bare ikke så lett. Da er det å finne noen når du er sosial med jobben, hiv deg med på slike arrangement og ta en lønningspils for eksempel, ikke det at du sjekker opp menn på jobben, men vær åpen for å treffe andre der ute når du er der.

Det aller mest effektive som finnes idag er datingsider uansett hva andre sier om det. Lag den en god profil, vær åpen men allikevel kritisk. Det er mye rart der ute og det gjelder også datingsider. Ikke gi sex lett og treff forskjellige når du får dates. Ikke tenk at dater er "nå gjelder det" mer "hva er dette for noe" og det blir raskt en hyggelig kveld selv om det ikke ender i flere dater og et forhold. Et sted må en starte. Ikke legg mer følelser i en "kontakt" en det den andre gjør. Det er ekstremt viktig slik at man ikke ender opp i hekt og urealistiske forhåpninger som blir verre en den situasjonen du er i nå.

Lykke til! Spennende er det uansett.. Ingen vet hvor livet tar veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...