Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjenner du til gode sider med informasjon på nettet for dem som syssler med tanken om å starte sin egen bedrift?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sesselja
Skrevet

www.innovasjonnorge.no

www.bedin.no

www.grunder.no

Skrevet
www.innovasjonnorge.no

www.bedin.no

www.grunder.no

Jeg har vært innom alle sammen tidligere, før jeg leste svaret ditt - og da er det kjekt å se at andre finner god og nyttig informasjon på disse sidene. Tusen takk, Sesselja.

Fortell meg gjerne om sider det er like greit å holde seg unna. Som f.eks. gründer-info'en jeg fant på www.dinside.no. Den var heller stusselig; har andre samme inntrykk?

Gjest Guest
Skrevet

Jeg har ikke sett på dinside.no, men har fått en del info fra bedin. Synes den informasjonen var veldig grei og dekkende - om bedriftstruktur, former, skatt osv. Det eneste jeg ønsker skulle dette i fanget på meg er et veldig konkret og inspirerende kurs i idèutvikling og hvordan gå fra idè til bedrift... Men det finnes kanskje det også. Sidene det blir referert til her er uansett proffe og gir så vidt jeg vet oversiktlig og riktig informasjon.

Gjest Sesselja
Skrevet
Det eneste jeg ønsker skulle dette i fanget på meg er et veldig konkret og inspirerende kurs i idèutvikling og hvordan gå fra idè til bedrift... Men det finnes kanskje det også.

Jeg mener på at Innovasjon Norge, tidligere SND, har et Etablererkurs. De hadde det i alle fall for et par år siden, og jeg hørte bare positivt om kurset fra de som hadde deltatt. (Noen av jentene som deltok fikk også etablererstipend etter kurset, og jeg ser nå hempvarene deres rundt omkring i forskjellige butikker over hele landet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...