Kattejenta Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Jeg har en 3 år gammel katt som har vært alene katt i 2 år. før jeg skaffet meg en ny en , og de var sammen 1 år før han døde. Hun var slik;: Før jeg skaffet han så peip hun bare jeg hadde vært 5 min ute av døren og skreik om jeg hadde vært på jobb eller flere timer borte fra hun , hun kunne stå på kvelden og pipe når jeg selvfølgelig måtte sove og ville leke om hun ikke fikk det så gikk hun bare rundt og peip. og da hadde vi liekt og kost før kvelden altså så det er sagt. Når han kom inn: Da ble hun mer voksen, hun freste og det tok en ukes tid før hun godtok han at han var der, og det ikke var så mye fresing, til tider kunne hun være lei , men hun lekte med han ofte til og med hun som startet å løpe og invitere til lek ikke bare han. hun lekte gjorde mye mer ting , tittet ut av vinduet med han ,og alt det han gjorde av litt dumme ting det ble hun med på . Han utfordret henne til ting. man så klart hvem som var sjefen og hun sto ofte rakk i ryggen når de lekte hehe . Ja hun var lei av og til , og tok mer avstand fra meg fordi han tok mye plass, han var veldig sjalu av seg og om jeg koste med henne så kom han dessverre og ødla, men vi hadde våre stunder bare ikke så ofte som før,. Nå tid; nå er hun tilbake der hun var , nå er det en måned siden han ble borte. hun piper en del , særlig når jeg kommer hjem fra jobb, hun er mye nærme enn det hun pleide og vil kose mer, samtidig så er hun tilbake med at sent sent på kvelden så er hun leken og jeg leker , men alikeveld går rundt og piper. Og har mye av det samme som hun hadde før , i tilegg til at hun sikkert sørger, fordi de ble så gode venner til slutt. Jeg sitter nå og tenker er det beste og skaffe en ny enn , eller skal hun få være alenekatt? Er det noen som har erfaringer? og som kan gi noen tips?
Tvist Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 Høres ut som pus vil trives bedre med en venn. Jeg ville hørt med Dyrebeskyttelsen om de har en på hennes alder, selvsikker og glad i andre katter. De vil ta ham tilbake om det ikke funker. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå