Gå til innhold

Er ei dame på 32år milf?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 8/13/2020 at 12:46 PM, AnonymBruker said:

Verste er jo at jeg har vært sammen med en på 22. 10år idag, den veien, er ikke så galt :) ts

Anonymkode: 728b5...409

Er du Linni? 😊

Anonymkode: 94f56...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.8.2020 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Milf damer, hva er det? 

Jeg ble kalt milf igår. Er 88mod. Dette var en mann på 22år som sa. Altså, milf er ikke det sånn 40+? 

Anonymkode: 728b5...409

Jeg er snart 40, og er ingen milf... Milf er vel de som har barn og har erfaring på baken? 

Anonymkode: 5140e...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AllahBallah skrev:

Komisk med damer som blir furtne fordi de nå er blitt «gamle» i unge gutters øyne 😂 Seriøst, hva forventer dere? Hvordan så dere på menn 30+ når dere selv var i sen tenåring - tidlig 20 åra? Som unge og spreke? 

Hvem er furten? 

Er meget glad for å være 32år gammel. Fortsatt noe ung men erfaringer rikere, mye rikere. Selvsikkerhet kommer også godt med, kontra usikre 18/20 åringer. 

Anonymkode: 728b5...409

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2020 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Milf damer, hva er det? 

Jeg ble kalt milf igår. Er 88mod. Dette var en mann på 22år som sa. Altså, milf er ikke det sånn 40+? 

Anonymkode: 728b5...409

Man kan være milf om man er 16 eller om man er 80. 
Er du kvinne og har barn, er du milf for de som har lyst til å knulle deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2020 den 12.46, AnonymBruker skrev:

Verste er jo at jeg har vært sammen med en på 22. 10år idag, den veien, er ikke så galt :) ts

Anonymkode: 728b5...409

Haha jeg misforstod 

Endret av minister-mio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, minister-mio skrev:

Haha jeg misforstod 

🤪

Anonymkode: 728b5...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 14.8.2020 den 16.07, AnonymBruker skrev:

Er du Linni? 😊

Anonymkode: 94f56...ace

Nei 😊

Anonymkode: 728b5...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2020 den 16.20, AnonymBruker skrev:

Jeg er snart 40, og er ingen milf... Milf er vel de som har barn og har erfaring på baken? 

Anonymkode: 5140e...891

Å joda, du er milf i aller høyeste grad. min oppfatning trenger du ikke være en mor, det er egentlig nok at du er gammel nok til å være mor. Du ser veldig moden ut, kanskje på samme alder som han som ser på deg som milf... Det finnes både bestemte milf og beskjedne milf.

Noen liker at du som er bestemt holder han i tøylene og gjør hva hun sier, typisk litt streng mor Og noen liker den beskjedne milfen, det er ei som han tror kan overbemanne, legges ned etter hans kommando, og han liker å vise at han er mann nok til å gi deg flere orgasmer. Typisk litt sånn underkuet og litt hjelpeløs milf...

Felles for begge er at du kler deg litt fresht og er litt sexy, helst ei som holder blikkontakt og viser interesse. det er det inntrykket jeg har av en milf, men andre kan se på en milf på andre måter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2020 den 9.11, Sørlandsjenta02 skrev:

Man kan være milf om man er 16 eller om man er 80. 
Er du kvinne og har barn, er du milf for de som har lyst til å knulle deg. 

Ingen på 16 er milf. 

Anonymkode: 32345...cef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tenåring kan nok en 32-åring oppfattes som MILF, selv om vedkommende er i yngste laget til å ha unger i tenårene. 

Anonymkode: e6831...da8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En milf er egentlig bare ei dame som tenner din indre tenåring. De fleste fetisher formes i tidlige tenår, og forblir påfallende uendret, selv om man blir eldre og forandrer seg mye mentalt. Så milf er gjerne kvinner på 35+ siden dette også er et begrep som oppsto i en generasjon med ganske unge mødre. 

Men det holder ikke å være mor, eller gammel nok, man må også ha litt moderlige egenskaper, for å ticke boksen. Man har gjerne mammakropp, og man har den tryggheten og omsorgen man forbinder med mødre, sammen med nok seksuell erfaring til å kunne gjøre en hver mann trygg, samme hvor store issues han har. Venninna mi er en typisk milf, og hun har egen evne til å tiltrekke seg menn med mommy-issues, og hun ticker alle disse boksene. Jeg er noen år eldre, og har passert førti, men jeg kommer aldri til å bli en milf, fordi jeg aldri vil ta den rollen. Tvert i mot er jeg rastløs, kravstor og har skarpe kanter og er på vei inn i en typisk cougar-rolle, siden menn på min alder begynner å bli utrolig kjedelige. Og venninna mi blir konsekvent tatt for å være 3-4 år eldre enn meg, selv om det er motsatt, og det er mest pga vibben vi sender ut, og ikke så mye hvordan vi ser ut. 

Anonymkode: 2cc41...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milf innebærer at du kunne ha vært moren til en gutt eller jente i kjønnsmoden alder. Ei på 16 kan være mor men du vil aldri kalle henne en milf.  Milf innebærer at når guttene begynner å ville ha sex med jentene og de ser noen attraktive i generasjonen over så kan hun være en milf. Det betyr ca 17 år + 20 år = 37 år og oppover.

Anonymkode: b38cc...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milf er vel når kompisene har lyst å ligge med moren. Altså en tenåringsmor og oppover, ca? Å si at en jentunge på 24 år som har en treåring er "milf" er jo bare kvalmt, nekter å tro at barnehagebarna ser slik på moren til kameraten 🙈

Anonymkode: 65b8f...77d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
På 13.8.2020 den 13.12, AnonymBruker skrev:

Stemødre idag blir jo bare yngre og yngre. De finner seg jo eldre menn. 

Finnes det troverdig statistikk på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, 29_j skrev:

Statistikken har ikke kommet dit enda. Vi må leve ut denne generasjonen, så skal du se. Det er mye mer vanlig idag å finne eldre menn (da med 15+) år mellom, enn det var før i tiden. Da har jo gjerne denne mannen et barn eller to fra før. See? :)

Ok. Du gjør noen observasjoner og leser kanskje et par-tre partikler om emnet. Deretter ekstrapolerer du svært usikre tall en generasjon fremover. Takk for forklaringen. Jeg ser vekk fra din påstand fra og med nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Alterego666 skrev:

Ok. Du gjør noen observasjoner og leser kanskje et par-tre partikler om emnet. Deretter ekstrapolerer du svært usikre tall en generasjon fremover. Takk for forklaringen. Jeg ser vekk fra din påstand fra og med nå.

Er lov å ha en menig om at det har blitt mer vanlig i dagens samfunn? Sier ikke det nødvendigvis er slik. 

Anonymkode: 728b5...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er lov å ha en menig om at det har blitt mer vanlig i dagens samfunn? Sier ikke det nødvendigvis er slik. 

Anonymkode: 728b5...409

Dette er påstanden jeg svarte på:

«Stemødre idag blir jo bare yngre og yngre. De finner seg jo eldre menn. «

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2020 den 11.44, Bamseklemmer skrev:

Mature I Like to Fuck? samme hva de heter... ei på 65 har også lammekjøtt😂

Ei på 65 er nok mere gilf. Det er en del av dem og 👌

Anonymkode: 8976f...4a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Alterego666 skrev:

Dette er påstanden jeg svarte på:

«Stemødre idag blir jo bare yngre og yngre. De finner seg jo eldre menn. «

Ja, min mening 😊🤷‍♀️

Anonymkode: 728b5...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei på 65 er nok mere gilf. Det er en del av dem og 👌

Anonymkode: 8976f...4a0

Synd det er så langt imellom jeg treffer dem, ja Gilf ja, blir mere som et saulår, det har enda mere smak og er like saftig... det trenger bare litt mere "koketid"🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...