AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Jeg har møtt en mann på tinder som jeg likte veldig godt. Jeg er 35 og det er 10 år aldersforskjell så jeg antok han var en voksen mann med hodet på pass og at det var reelt når han sa han ønsket seg noe seriøst. Vi har møttes 2 ganger og snakket mye på telefonen og meldinger, ikke hatt sex enda.. Men for en måned siden sa han at eksen han var sammen med i et år hadde tatt kontakt og savnet han så fælt, så de skulle snakke sammen. Jeg ønsket han lykke til og har ikke hørt noe mer før i går.. Han har ikke sagt noe om eksen og det at han gikk tilbake dit, men skriver meldinger om hverdagen og random småprat. Jeg lurer på om det kanskje ikke funker med eksen denne gangen heller så nå kommer han tilbake til meg. Jeg føler at alle muligheter for at vi skal kunne bli romantiske igjen er ødelagte fordi han satte meg vekk for å gå tilbake til eksen, men så er jeg bra nok når det ikke fungerer der..? Er jeg veldig sær som ikke aksepterer det? Anonymkode: 518b3...4b6
norw Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 Forståelig at han ville funne ut av det med eksen, men da må han også regne med å miste deg. Jeg ville nok droppet en som valgte meg bort. 21
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 Jeg skjønner deg på en måte. Men hvis du får bekreftet at historien med eksen nå endelig er lukket, så er det kanskje litt annerledes. Har han barn med eksen? I de tilfeller vil man alltid strekke seg langt for å prøve å få ting til å fungere. Det betyr ikke nødvendligvis at han har store følelser for henne. Anonymkode: cd790...3d9 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Synes ikke du er sær. Han tok valget, deg over eksen. Da er det ikke sørlig fristende når han kommer tilbake til deg når førstevalget ikke fungerte. Synes du har selvrespekt. Anonymkode: 85247...8ca 7
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 Jeg er jente, i tidlig 20-årene, så kanskje ikke helt sammenlignbart... Men jeg fikk en ny kjæreste i vår, og da jeg møtte han så hadde jeg litt kontakt med eks. Da tenkte jeg at siden jeg har mest følelser for eks (ikke rart ettersom jeg nettopp hadde møtt han andre) så ville jeg vært med han hvis jeg fikk alternativet. Men det ble ikke noe mer mellom meg og eks, og det er jeg glad for, fordi jeg er MYE mer forelsket i nåværende kjæreste enn jeg var i eksen. Er ikke rart at han har mest følelser for eks når han ikke har møtt deg så lenge. Så det kan snu seg! Anonymkode: 63866...ffa 6
Midnight Skrevet 13. august 2020 #6 Skrevet 13. august 2020 Jeg synes her at du har tatt et smart valg. Du er ikke sær i det hele tatt! Han valgte rett og slett eksen over deg, ts. Og det er bra du ikke finner deg i det. Til syvende og sist handler det om hvem av dere som har høyest verdi i hans øyne, og han tok et valg. Håper du finner en som velger deg foran alle andre 4
Nymerïa Skrevet 13. august 2020 #7 Skrevet 13. august 2020 Men hvorfor spør du ikke? "Jeg trodde du ville prøve med eksen igjen. Hva synes hun om at du kontakter meg?" Her ville jeg ha vært skeptisk. Jeg er blitt overrasket over hvor mange menn (uavhengig av alder) i forhold som prøver å pumpe opp egoene sine med å ha ei dame gående på gress som de ser for seg at de kan få hvis de vil det. Jeg tror det er klokt av deg å anse dette som avsluttet. Det at han ikke tar initiativ til å si hva som skjedde er ikke bra i det hele tatt, som om han tror du finner deg i hva som helst. Du høres ut som ei bra dame og da tipper jeg du kan finne noe mye bedre enn Vinglepetter. 10
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #8 Skrevet 13. august 2020 Han kjenner jo eksen 1000 ganger bedre enn deg, du er jo en fremmed. At han ønsket å få det til å fungere med hun som han har vært sammen med før er ikke negativt, eller noe du skal ta personlig. Hadde han møtt dere samtidig og ingen hadde hatt en fortid sammen ville det vært negativt om han prøvde hun andre først. Men slik var det ikke. Anonymkode: 94e83...03d
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #9 Skrevet 13. august 2020 Jeg hadde gått min vei. Jeg er ikke lojal mot noen som ikke gjengjelder. Jeg har starta forhold med med en fersk eks i bakhodet selv men likevel hatt nesten all fokus på det nye og hadde jeg fått savnet deg-melding fra eksen hadde jeg ikke svart. Faktisk driver siste eksen og fisker nå, men det blir ikke fangst. Jeg er i et nytt vann nå. Anonymkode: 6431d...3e8 2
Gjest TheCatLady Skrevet 13. august 2020 #10 Skrevet 13. august 2020 Jeg hadde også gått. Gidder ikke å være noen nr. 2 som noen tror de bare kan hoppe tilbake til om de ikke får den de vil ha. Tenker ikke at det er sært i det hele tatt. Jeg tenker at når man skriver at man vil satse på noen andre så blir det ganske merkelig å komme tilbake som om ingenting hadde skjedd.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #11 Skrevet 13. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han kjenner jo eksen 1000 ganger bedre enn deg, du er jo en fremmed. At han ønsket å få det til å fungere med hun som han har vært sammen med før er ikke negativt, eller noe du skal ta personlig. Hadde han møtt dere samtidig og ingen hadde hatt en fortid sammen ville det vært negativt om han prøvde hun andre først. Men slik var det ikke. Anonymkode: 94e83...03d Det er ikke at han ville prøve på nytt med eksen som er greia her. Jeg ønsket han lykke til og mener oppriktig at jeg håper de finner tilbake til hverandre hvis det er det han vil. Men at han tar kontakt med meg igjen etter en måned uten å si noe om hva som er status med eksen synes jeg er snodig og jeg føler meg som backup planen hans. Anonymkode: 518b3...4b6 6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #13 Skrevet 14. august 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke at han ville prøve på nytt med eksen som er greia her. Jeg ønsket han lykke til og mener oppriktig at jeg håper de finner tilbake til hverandre hvis det er det han vil. Men at han tar kontakt med meg igjen etter en måned uten å si noe om hva som er status med eksen synes jeg er snodig og jeg føler meg som backup planen hans. Anonymkode: 518b3...4b6 jammen hvorfor i all verden spør du ikke hvorfor han tar kontakt da? Det er det første jeg hadde gjort. Du får ikke svar uten å spørre. Anonymkode: cd790...3d9 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #14 Skrevet 14. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: jammen hvorfor i all verden spør du ikke hvorfor han tar kontakt da? Det er det første jeg hadde gjort. Du får ikke svar uten å spørre. Anonymkode: cd790...3d9 Jeg har ikke spurt fordi jeg ville se om han tok det opp, og jeg har tenkt til å spørre etterhvert hvis han tar mer kontakt. I utgangspunktet er det helt uvesentlig, fordi han avbrøt det vi hadde på gang for en annen. Hvorfor han kommer tilbake nå spiller liten rolle, om det er fordi han vil ha en backup i tilfelle det i funker eller om jeg er trøstepremien fordi det ikke funket. Anonymkode: 518b3...4b6
Gjest TheCatLady Skrevet 14. august 2020 #15 Skrevet 14. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke spurt fordi jeg ville se om han tok det opp, og jeg har tenkt til å spørre etterhvert hvis han tar mer kontakt. I utgangspunktet er det helt uvesentlig, fordi han avbrøt det vi hadde på gang for en annen. Hvorfor han kommer tilbake nå spiller liten rolle, om det er fordi han vil ha en backup i tilfelle det i funker eller om jeg er trøstepremien fordi det ikke funket. Anonymkode: 518b3...4b6 Nei, det er jo ikke uvesentlig. Ville spurt siden det virker rart å late som ingenting. Og hvem i all verden har lyst til å være backup eller trøstepremie? Ikke sikkert at han er ærlig hvis du spør da og kan hende at han bare kommer med noe svada.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #16 Skrevet 14. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke spurt fordi jeg ville se om han tok det opp, og jeg har tenkt til å spørre etterhvert hvis han tar mer kontakt. I utgangspunktet er det helt uvesentlig, fordi han avbrøt det vi hadde på gang for en annen. Hvorfor han kommer tilbake nå spiller liten rolle, om det er fordi han vil ha en backup i tilfelle det i funker eller om jeg er trøstepremien fordi det ikke funket. Anonymkode: 518b3...4b6 Det er jo tydelig at du lurer siden du legger ut pørsmål her. hadde du gitt blaffen så hadde du gitt blaffen helt. Hvis det er som du sier at du ikke er interessert i noe mer så hadde du bare fortalt han det først som sist når han tok kontakt, eller blokkert han. det er jo tydelig at du holder døra på gløtt for han. Anonymkode: cd790...3d9 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #17 Skrevet 15. august 2020 Vi endte med å snakke masse sammen i går og snappet hele kvelden. Var veldig hyggelig og han sa det med eksen var helt avsluttet, han ga meg komplimenter og flørtet litt med meg. Jeg ble faktisk overbevist om å ikke la det med eksen hans komme i veieb for å se om det kunne være noe.. Men plutselig gikk ikke den ene snappen min gjennom og det stod at den blir sendt når han legger meg til som venn igjen. Han ghostet meg.. Føler meg så dum og liten nå... Anonymkode: 518b3...4b6
sssssh! Skrevet 15. august 2020 #18 Skrevet 15. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi endte med å snakke masse sammen i går og snappet hele kvelden. Var veldig hyggelig og han sa det med eksen var helt avsluttet, han ga meg komplimenter og flørtet litt med meg. Jeg ble faktisk overbevist om å ikke la det med eksen hans komme i veieb for å se om det kunne være noe.. Men plutselig gikk ikke den ene snappen min gjennom og det stod at den blir sendt når han legger meg til som venn igjen. Han ghostet meg.. Føler meg så dum og liten nå... Anonymkode: 518b3...4b6 Hva😲 Merkelig det der med menn, ofte vil de bare vite at de kan få deg. Shiittt ass😬 Tror ikke menn som ikke er helt klare hele veien på at de vil, vil nok altså. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #19 Skrevet 15. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi endte med å snakke masse sammen i går og snappet hele kvelden. Var veldig hyggelig og han sa det med eksen var helt avsluttet, han ga meg komplimenter og flørtet litt med meg. Jeg ble faktisk overbevist om å ikke la det med eksen hans komme i veieb for å se om det kunne være noe.. Men plutselig gikk ikke den ene snappen min gjennom og det stod at den blir sendt når han legger meg til som venn igjen. Han ghostet meg.. Føler meg så dum og liten nå... Anonymkode: 518b3...4b6 Tipper han ghosta deg fordi han skjønte at du ikke er lettlurt og kom til å være på vakt. Vet det er vondt, men egentlig er det en velsignelse å bli kvitt useriøse menn... Anonymkode: 6431d...3e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå