AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Jeg ser de fleste damer er på Instagram for å vise frem "godsakene". Må innrømme å si at mange har tatt seg vann over hode der. Jeg ser også at mange damer henviser til Instagram fra Tinder profilene dems. De sveiper jeg direkte til venstre. Det står ingenting om dem i profilen forutenom dette. De vil bare ha følgere og et sted der de for boostet selvtilliten sine. Etterpå klager de på at menn er useriøse og menn er objektivisere damene. Det er jo rart når de damene kun spiller på sex. Kløft her og rumpe der. Anonymkode: f506c...c43 7
Gjest TheCatLady Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 De fleste damer? Vil påstå at de fleste damer ikke har lettkledde bilder av seg selv på Instagram. Og hvordan vet du at de damene klager over at menn er useriøse osv om du bare ser de på Tinder og Instagram?
norw Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser de fleste damer er på Instagram for å vise frem "godsakene". Må innrømme å si at mange har tatt seg vann over hode der. Jeg ser også at mange damer henviser til Instagram fra Tinder profilene dems. De sveiper jeg direkte til venstre. Det står ingenting om dem i profilen forutenom dette. De vil bare ha følgere og et sted der de for boostet selvtilliten sine. Etterpå klager de på at menn er useriøse og menn er objektivisere damene. Det er jo rart når de damene kun spiller på sex. Kløft her og rumpe der. Anonymkode: f506c...c43 Hvor har du funnet dette? 2
BiancaWhite Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Ser noen har allerede fornekter deler av det Ts sier. Det ER faktisk en greie blandt mange kvinner at de vil flashe seg, men de godtar BARE positive tilbakemeldinger og komplimenter og alt annet er enten missunnelse eller mobbing. Folk må tåle ærlighet og konstruktiv kritikk! Jeg tror ikke «damer flest» gjør dette. Kjenner faktisk ikke veldig mange slike skikkelig instababes. Men jeg så ei i virkeligheten en gang og jeg synes det er irriterende at noen får tjene penger på å legge ut en kropp som ikke eksisterer. VET ikke om hun tjener penger men... hun hadde masse føflekker som var redigert bort på bildene, hun hadde ikke så blank og stram hud. Hun hadde ikke engang kritthvite tenner!! Hun var heller ikke så tynn rundt midjen og lår som man skulle tro. Dette må være kjedelig? Få komplimenter for et utseende du ikke har?! 4
Gjest TheCatLady Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 48 minutter siden, BiancaWhite skrev: Ser noen har allerede fornekter deler av det Ts sier. Det ER faktisk en greie blandt mange kvinner at de vil flashe seg, men de godtar BARE positive tilbakemeldinger og komplimenter og alt annet er enten missunnelse eller mobbing. Folk må tåle ærlighet og konstruktiv kritikk! Jeg tror ikke «damer flest» gjør dette. Kjenner faktisk ikke veldig mange slike skikkelig instababes. Men jeg så ei i virkeligheten en gang og jeg synes det er irriterende at noen får tjene penger på å legge ut en kropp som ikke eksisterer. VET ikke om hun tjener penger men... hun hadde masse føflekker som var redigert bort på bildene, hun hadde ikke så blank og stram hud. Hun hadde ikke engang kritthvite tenner!! Hun var heller ikke så tynn rundt midjen og lår som man skulle tro. Dette må være kjedelig? Få komplimenter for et utseende du ikke har?! Hvor fornekter jeg noe som helst? Jeg fornekter at de fleste kvinner er Instagram babes og kun tar bilder for å vise seg frem og så klage på det i etterkant. Jeg tror det er et fåtall av kvinner som har interesse av å være Instagram babes og holder på sånn. Ergo så er det det jeg fornekter. Fornekter ikke at noen holder på slik, men tror de er en egen rase. I tillegg er det vist i sosiale medier mange at såkalte Instagram babes ofte photoshopper seg selv penere, tynnere osv. Merkelig at folk går på slike ting gang på gang, men er enig i at det er ganske trist å leve livet sitt slik.
BiancaWhite Skrevet 13. august 2020 #6 Skrevet 13. august 2020 19 minutter siden, TheCatLady skrev: Hvor fornekter jeg noe som helst? Jeg fornekter at de fleste kvinner er Instagram babes og kun tar bilder for å vise seg frem og så klage på det i etterkant. Jeg tror det er et fåtall av kvinner som har interesse av å være Instagram babes og holder på sånn. Ergo så er det det jeg fornekter. Fornekter ikke at noen holder på slik, men tror de er en egen rase. I tillegg er det vist i sosiale medier mange at såkalte Instagram babes ofte photoshopper seg selv penere, tynnere osv. Merkelig at folk går på slike ting gang på gang, men er enig i at det er ganske trist å leve livet sitt slik. Ikke du. Var en annen her som siterte til noe . Poenget er at jeg forstår at drittsekker vil ha det gøy med slike kvinner. Det lyser lang vei at hun er enkel og bare gi henne noen komplimenter så er hun din. Det lyser fra kvinnene at de virkelig trenger denne bekreftelsen. Og da er jeg enig i at det ikke er så synd på damene heller... minst respekt har jeg for de som syter her inne og skriver «pyntet meg fra topp til tå, men likevel er det venninnene mine i jobbebukse og uten sminke som får oppmerksomhet». Altså.m, disse tror ikke at folk ser at de tror all verdi ligger i sitt utseende 2
Gjest TheCatLady Skrevet 13. august 2020 #7 Skrevet 13. august 2020 1 minutt siden, BiancaWhite skrev: Ikke du. Var en annen her som siterte til noe . Poenget er at jeg forstår at drittsekker vil ha det gøy med slike kvinner. Det lyser lang vei at hun er enkel og bare gi henne noen komplimenter så er hun din. Det lyser fra kvinnene at de virkelig trenger denne bekreftelsen. Og da er jeg enig i at det ikke er så synd på damene heller... minst respekt har jeg for de som syter her inne og skriver «pyntet meg fra topp til tå, men likevel er det venninnene mine i jobbebukse og uten sminke som får oppmerksomhet». Altså.m, disse tror ikke at folk ser at de tror all verdi ligger i sitt utseende Åja, tenkte du mente denne, men her var det bare to svar Tja, ikke synd på dem sånn sett. De er jo voksne mennesker, men synd at de føler at de må ha den oppmerksomheten og bekreftelsen, og at de dermed opplever at menn som ikke er så bra leker med dem. Jeg tror ikke at det er rart om noen tror at all verdi ligger i utseendet. Det er jo det man blir fortalt, men alle skjønner kanskje ikke at det er andre ting i tillegg som gjør at man er attraktiv og da hjelper det ikke nødvendigvis å pynte seg.
BiancaWhite Skrevet 13. august 2020 #8 Skrevet 13. august 2020 7 minutter siden, TheCatLady skrev: Åja, tenkte du mente denne, men her var det bare to svar Tja, ikke synd på dem sånn sett. De er jo voksne mennesker, men synd at de føler at de må ha den oppmerksomheten og bekreftelsen, og at de dermed opplever at menn som ikke er så bra leker med dem. Jeg tror ikke at det er rart om noen tror at all verdi ligger i utseendet. Det er jo det man blir fortalt, men alle skjønner kanskje ikke at det er andre ting i tillegg som gjør at man er attraktiv og da hjelper det ikke nødvendigvis å pynte seg. Enig. Ja, vi fortelles indirekte hele tiden at vi ikke er fine nok. Og at bilder fremdeles photoshoppes forteller også at vi helst ikke skal ha rynker eller føflekker.. fett fjernes også ofte fra lår og midje. Ja, når vi er i den virkelige verden så ser vi jo at både overvektige og sminkeløse har kjærester.... Men ja.. jeg flirer litt når kvinner uttrykker seg som «ja nå hadde jeg pynta meg men så fikk jeg ikke interesse nå heller!» 😅 heldigvis tror jeg de fleste kvinner ikke er slik da.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #9 Skrevet 13. august 2020 Spør man om Facebook'en til de samme damene så blokkerer de deg. Mens Instagram presser de på folk. Presser rumpe og og puppe bilder på alle følgerne sine. For hver "like" er like viktig. Anonymkode: f506c...c43 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #10 Skrevet 13. august 2020 Jeg tenker; titt litt rundt om i bygd og by. Ikke "alle" kjører "ferrari" med kropp eller mote. Det er flest vanlige folk, med goood folkeskikk, og egne liv. Lev litt mindre på internettet, og dra der "alle-mann er"; være seg kafe eller treningssenter. Så; kjenn deg selv, og velg selv hva du vil være med på. DA er du voksen Anonymkode: 71b81...6b9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #11 Skrevet 14. august 2020 De fleste gutter legger ut både insta og snap på tinder. Legger egentlig ikke så mye i det...😅 Anonymkode: ce3a5...1d9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #12 Skrevet 14. august 2020 Hva definerer en instababe? Anonymkode: 303a4...02d
Nuka Skrevet 14. august 2020 #13 Skrevet 14. august 2020 De lurer jo bare seg selv på en måte så det blir heldigvis ikke mitt problem 😅 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #14 Skrevet 14. august 2020 Tror ikke de gjør det for oppmerksomhet, men at de faktisk tjenere penger på det. De kunne nok ikke brydd seg mindre om hvem følgerne dens er. Anonymkode: 8d40d...4bd
Sykkelkopp Skrevet 15. august 2020 #15 Skrevet 15. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke de gjør det for oppmerksomhet, men at de faktisk tjenere penger på det. De kunne nok ikke brydd seg mindre om hvem følgerne dens er. Anonymkode: 8d40d...4bd Dette, det er en moderne form av softcore-prostitusjon. Og har de funnet seg en business som funker, hvorfor ikke? Hadde jeg kunne levd av å trene og å legge ut bilder hadde jeg garantert gjort det De jeg stiller meg skeptisk til er de som kaster bort dagen sin på å se på disse. Tapere. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå