abc123detvardet Skrevet 20. august 2020 #21 Skrevet 20. august 2020 På 13.8.2020 den 10.28, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner flere som har blitt veldig brune og er veldig brune hvert år. Jeg lurer på hvorfor og har en teori om at det er fordi de har stor terrasse /veranda/ hage som de kan gå rett ut på, der de har plass til solseng og hagemøbler slik at de kan være ute hele dagen og spise alle måltid ute. Eentlig ganske urettferdig, mens vi som bor i leiligheter uten veranda eller veranda med dårlige solforhold, må ut i det offentlige rom/parker /strand for å få solt oss. Bare nevner det.... Anonymkode: ac01a...aad Så folk som er mer ute i solen blir brunere? Herregud, du burde vinne nobelpris!
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #22 Skrevet 20. august 2020 På 13.8.2020 den 10.39, AnonymBruker skrev: -Byttet parkett i hele huset så vi har ikke kunnet oppholde oss innendørs mens arbeidet (som vi har gjort selv) har foregått. Tror jeg heller hadde villet ligge i en park, altså... Anonymkode: 18049...858 Hvordan klarer dere å være utendørs når dere selv legger ny parkettinne? Anonymkode: e4d91...d89
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #23 Skrevet 20. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan klarer dere å være utendørs når dere selv legger ny parkettinne? Anonymkode: e4d91...d89 Ny parkett inne Anonymkode: e4d91...d89
Gjest Saph Skrevet 20. august 2020 #24 Skrevet 20. august 2020 Jeg bor i et hus med gode solforhold og stor veranda, men jeg eier det ikke, jeg leier. Er det derfor jeg ikke er brun?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå