Gå til innhold

Prater dere under sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Hippogriff said:

Det er det vel faktisk forsket på. Kvinner stønner gjerne (ubevisst) av hensyn til mannen. 

https://www.nettavisen.no/nyheter/derfor-stonner-du/3209829.html

Den forskningen er tvilsom... eller snarere er konklusjonene som trekkes i rapporten tvilsomme. Det de ser er at det ikke er overlapp mellom stønning og når kvinnen får orgasme. Men det betyr ikke at stønningen skjer for å manipulere mannen, som de skriver. Stønning er en måte å kommunisere på, å si hva som er godt slik at man får mer. Det er også slik at en orgasme kan være så intens at man ikke får frem en lyd akkurat da. Betyr ikke at man stønner for mannens skyld.

Ganske typisk at selv kvinners nytelse skal handle om mannen, er det ikke? 

Anonymkode: aa738...89c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble også litt diatrahert av stønnedebatt. Ja, det prates, men kun 'on topic' (altså om sex), ikke om middag 🙂

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den forskningen er tvilsom... eller snarere er konklusjonene som trekkes i rapporten tvilsomme. Det de ser er at det ikke er overlapp mellom stønning og når kvinnen får orgasme. Men det betyr ikke at stønningen skjer for å manipulere mannen, som de skriver. Stønning er en måte å kommunisere på, å si hva som er godt slik at man får mer. Det er også slik at en orgasme kan være så intens at man ikke får frem en lyd akkurat da. Betyr ikke at man stønner for mannens skyld.

Ganske typisk at selv kvinners nytelse skal handle om mannen, er det ikke? 

Ja. Syns du er inne på noe her. Jeg kjenner meg igjen i at stønning er en form for kommunikasjon, og syns det er unødvendig å dermed skulle omtale det som "manipulering", som jo er ansett som et mer negativt ladet begrep. Stønning er en fin måte å si til mannen at "dette vil jeg ha mer av!" ;) 

• Liker 3
Skrevet

Litt snakk om hvor god og deilig det er blir det som regel. Og så må man snakke litt om hva han/hun skal gjøre. Tenner meg veldig mye å bli snakket litt dirty til.
Og så elsker jeg å begynne sexen med å sette meg på toppen av han, ha penisen sånn at han kan lett skli inn og koseprate med han. Liker jeg det jeg hører, setter jeg meg litt lenger ned. Vil jeg erte han litt så løfter jeg bekkenet litt lenger opp igjen. Veldig fint å se han i øyne da og se reaksjonen hans på musa mi og veldig deilig til slutt når han er helt inni meg.

• Liker 3
Skrevet
22 timer siden, Hippogriff skrev:

Stønning er en fin måte å si til mannen at "dette vil jeg ha mer av!" ;) 

Nettopp! Du har skjønt det vettu... og det skal ikke så mye stønning til for at vi skjønner det heller. Det er iallefall det jeg lytter etter, samt å holde ereksjonen hard. Ereksjonen lyver aldri om sin kåthet... noen puster bare høyere og svelger oftere, det gir meg også et signal... Jeg stønner både høyt og lavt, puster og svelger, gir kroppsignal og prater litt. Men jeg prater ikke om hva vi skal ha til middag... men sier mmmhh når maten er god, det er også et signal. No fake, jeg er iallefall dønn ærlig med mine lyder😆

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Filia skrev:

Og så elsker jeg å begynne sexen med å sette meg på toppen av han, ha penisen sånn at han kan lett skli inn og koseprate med han. Liker jeg det jeg hører, setter jeg meg litt lenger ned. Vil jeg erte han litt så løfter jeg bekkenet litt lenger opp igjen. Veldig fint å se han i øyne da og se reaksjonen hans på musa mi og veldig deilig til slutt når han er helt inni meg.

Nettopp! Du har også skjønt det vettu... du er ei skikkelig god tergmus, så får du frem praten og den uimotståelige lysten på deg🤗

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Filia skrev:

Litt snakk om hvor god og deilig det er blir det som regel. Og så må man snakke litt om hva han/hun skal gjøre. Tenner meg veldig mye å bli snakket litt dirty til.

Mmmm... Ja den siste lille biten akkurat i det kuken sklir helt inni fitta er ekstra deilig. Liker det veldig godt at min partner kan erte litt og holde meg på kanten i den fasen av og til. 😉 Det å kjenne at jeg blir gradvis omsluttet av varmen og fuktigheten før den plutselig "svup" er helt inne 😋

• Liker 1
Skrevet

Her i huset har vi i alle år praktisert sex uten å skravle så mye. I stedet setter vi på radioen med mye volum. Enkelte hyrdestunder huskes dermed bedre enn andre. Første barnet ble unnfanget under Folkemusikkhalvtimen en lørdag ettermiddag. Da vi kom, spilte de slåtten "Hei hvor det gjeng i li og eng" etter Erling Stabbursbakken. Under julegudstjenesten i 2017 fikk kona to orgasmer; en under Glade jul og en under Musevisa.

Osv osv...

Anonymkode: 2b95f...2e1

• Liker 1
Skrevet
På 13.8.2020 den 9.13, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er vel heller hvorfor en må driv med denne stønningen.

Anonymkode: 91ede...304

Stønning er digg! Det lar oss forstå hva som føles godt for hverandre. Det gjør meg sprengkåt når han stønner. Det jeg ikke klarer er sånn monoton fake stønning. Da blir det hånd over munn. 

Anonymkode: 48edd...040

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke prat her. Da mister mannen konsentrasjon og blir aldri ferdig og jeg får gnagsår. 😂

Anonymkode: 51767...23b

• Liker 1
Skrevet

Ja det er helt naturlig, for du kommer som regel på noe når du får hint i form av assosiasjoner. Som for eksempel når hun tar kuken ut av munnen og utbryter "var det i morgen jeg skulle til tannlegen, og husket du å kjøpe middagspølse i dag. Jeg går så ned på henne og åpner leppene litt og sier at jeg kom plutselig på at at jeg skulle ha ryddet mørkeloftet og satt rekene på tining. Jeg tar henne hardt bakfra når hun sier "fant du den stakefjæra som du leita etter". Hun kommer i en heftig orgasme og hyler ut at vi må kjøpe stort fyrverkeri til nyttårsfeiringen, hun svelger ladningen og sier hun bare elsket den dippen jeg kjøpte på Kiwi.

Anonymkode: dc845...429

Skrevet

Snakker masse under sex. Med om hva man vil gjøre videre og hvordan man skal gjøre det. 
Liker når menn forteller meg hva jeg skal gjøre. Gjerne litt frekt og bestemt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...