Gå til innhold

Harryhandelen eksploderte etter «bli hjemme»

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når blir det rødt? På mandag? 

Anonymkode: 1c9dd...842

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et faktum at grensepasseringene falt brått i forbindelse med de nye rådene, det motsier jo påstanden om eksplosjon i grensehandelen. Som det står i artikkelen jeg lenket til var saken basert på intervju med én butikkeier, samt en anonym kilde som syntes køen på Systembolaget virket lang. 

Anonymkode: 4f597...670

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å sammenligne en uke mange fremdeles hadde ferie med en uke hvor de fleste var tilbake på jobb blir bare tullete. Du får presentere litt flere målepunkter før du drar opp fake news-kortet.

b80bca72-733f-42a6-b8f9-cd41a205e962.thumb.jpeg.e2b7d4ce3f8671c5b868f028add53126.jpeg

SYSTEMBOLAGET: Bjørn Vidar Severinsen er mest sannsynlig blant de siste nordmennene som handler her på lenge. (Tekst/foto: VG)

Anonymkode: 1952a...d5b

Brukeren du svarer har rett. Dessverre. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når blir det rødt? På mandag? 

Anonymkode: 1c9dd...842

I natt. 

Har forøvrig møtt tre mennesker i dag (på jobb) som kom rett fra Strømstad (og skulle vært i karantene) så at folk stresser med å rekke harryhandelen før de sonene blir røde forundrer meg ikke. 

Anonymkode: 82140...475

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I natt. 

Har forøvrig møtt tre mennesker i dag (på jobb) som kom rett fra Strømstad (og skulle vært i karantene) så at folk stresser med å rekke harryhandelen før de sonene blir røde forundrer meg ikke. 

Strømstad har ikke vært grønt i det hele tatt.

Skrevet
10 minutter siden, tussi84 skrev:

Strømstad har ikke vært grønt i det hele tatt.

Var det jeg mente. Altså skulle de selvfølgelig vært i karantene og ikke rundt omkring. 

• Opprett ny...