Gå til innhold

Smittetallet bare øker og øker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det begynner å bli mektig ukomfortabelt at antall smittende per uke går rett til vers..tallet tikker kjapt oppover for hver dag som går. Syns og det skummelt at man fant smitte på 17 fly..der det bare er frivillig testing.

Jeg vil bare ha forbud og straff nå så man kan holde smitten under kontroll etter denne runden..folk er for idiot for anbefaliner. Det går bare ikke. 

Anonymkode: dd0af...b92

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor på ett mindre sted å her er visst testkapasiteten helt sprengt nå,høres ikke betryggende ut at sååå må mange tror de er smittet 😮 Er bare 18 totalt som er smittet her akkurat nå.

Anonymkode: 3c828...524

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det begynner å bli mektig ukomfortabelt at antall smittende per uke går rett til vers..tallet tikker kjapt oppover for hver dag som går. Syns og det skummelt at man fant smitte på 17 fly..der det bare er frivillig testing.

Jeg vil bare ha forbud og straff nå så man kan holde smitten under kontroll etter denne runden..folk er for idiot for anbefaliner. Det går bare ikke. 

De sier ikke at de fant smitte på 17 fly, de sier at 17 mennesker med korona har flydd. Dette vil jeg tro er basert på mennesker som har kommet hjem fra ferie og så testet positivt kort tid etter, ikke testing på flyplass. 

Det er egentlig et positivt funn for alle sammen. Hadde fly vært en så stor smittebombe som flere påstår, så hadde det vært flere smittede etter disse flyturene. Og det står ingen ting om at de har sporet opp andre passasjerer på disse flyvningene som har blitt smittet.

• Liker 2
Skrevet

Blir lettere smittet på buss og tog enn fly. 

Anonymkode: 971fa...ff7

• Liker 1
Gjest heimebane
Skrevet

Og nå øker det på Oslo vest, til tross for at alle skylder på innvandrerne for smittespredning 😂

Skrevet

Heldigvis er det blant den yngre garde at smitten øker. De er godt rustet for å takle viruset. (Ja, jeg vet at enkelte ønsker død over dem som er så dumme å bli smittet, men jeg velger altså å se annerledes på det - og hvem vet, plutselig er det DU som er som dum at du har blitt smittet uten å ane det.)

Anonymkode: 64b0c...eaf

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis er det blant den yngre garde at smitten øker. De er godt rustet for å takle viruset. (Ja, jeg vet at enkelte ønsker død over dem som er så dumme å bli smittet, men jeg velger altså å se annerledes på det - og hvem vet, plutselig er det DU som er som dum at du har blitt smittet uten å ane det.)

Ja, men disse unge har da foreldre, besteforeldre og mennesker i risikogrupper som de omgås også.

Anonymkode: d1f7f...fb6

• Liker 3
Skrevet

Utrolig hvor lite som skal til før enkelte går helt av skaftet. Her snakker vi om tall som er ubetydelige. Enkelte får dobling fra 1 til 2 til å høres ut som en million. Det vil aldri være mer enn en.

Anonymkode: 7c6e5...1ab

• Liker 3
Skrevet

Man måtte hatt en handlekraftig regjering og helsemyndigheter som hadde visjon om å utradere viruset for å klare å holde tallene nede. Vi har dessverre ingen av delene.

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det er noe heldigvis med at smitten nå er blant unge, hovedsaklig. Jeg unner ingen unge å måtte leve med langtidsskader etter Covid kanskje et helt liv. Og det for noe så meningsløst som en fest f.eks. Det er nok av unge som skader seg på andre måter pga naivitet og dumskap. De trenger ikke Covid-19 til å gjøre det verre..

ts

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig hvor lite som skal til før enkelte går helt av skaftet. Her snakker vi om tall som er ubetydelige. Enkelte får dobling fra 1 til 2 til å høres ut som en million. Det vil aldri være mer enn en.

Anonymkode: 7c6e5...1ab

Glemt av vi snakker om exponential vekst?

ts

• Liker 1
  • Opprett ny...