AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Hei. Gutt på 19 her. Hele livet har jeg drømt om å være i et forhold med en jente og stifte min egen familie. Jeg har forsøkt å være så hyggelig, morsom, snill og kul som bare overhodet mulig. Likevel er det som at ingen jenter er interessert i meg. Vennene mine sier jeg ser bra ut, og jeg syns selv også at jeg ser relativ bra ut. Men ettersom at jeg aldri har kysset en jente før og aldri hatt sex, begynner jeg å miste litt håp. I går tok jeg meg en tur alene opp til en fjelltopp, så ut mot utsikten, og tenkte på livet. Jeg håper så innmari at jeg en dag finner meg en søt og snill jente, som elsker meg, og holder meg i hånden ved mine siste sekunder på jordkloden. Men, kommer den drømmen til å skje? Det vet jeg ikke.. 😕 Kanskje problemet mitt er at jeg er for snill og godhjertet? Anonymkode: b5852...8cd
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 Du er enda ung. Jeg hadde ikke sex før jeg var 22, og kunne sikkert skrevet ditt innlegg da jeg var 19. Husk at jenter og kvinner ofte foretrekker eldre, mer modne gutter/menn. Det føles ikke sånn når man er 19 selv, men om et par år når du ser tilbake, så kommer du nok til å forstå. De «modne» trekkene, både fysiske og psykiske, som damer setter pris på, har ikke rukket å slå ut i blomst når man er 19. Fortsett å vær deg selv du, så løsner det snart/til slutt. Vet det høres ut som en klisjé, men det er faktisk sant. Det løsnet virkelig for meg! Og husk, «sex avler sex». Selv om det ikke bare er sex du er ute etter, så stikker ordtaket dypere enn som så. Når du først begynner å få litt draget på damer, så øker det eksponentielt. Samtidig får du bedre selvtillit og mindre usikkerhet, som bare forsterker draget. Slapp av, det kommer! 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje problemet mitt er at jeg er for snill og godhjertet? Nei, det er aldri problemet. Fortsett å være snill og godhjertet! Anonymkode: d0ea9...9b1 8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 2 minutter siden, youcancallmejune said: Du må lære deg å flørte Har tenkt litt, og du har faktisk ganske rett. Pleier nesten alltid å trekke meg tilbake, hvis en jente kommer bort til meg på fest. Er redd for å drite meg ut og blir alt for nervøs. Er ikke så vant til å snakke ordentlig med jenter. Blir en helt annen person når jeg snakker med en jente. Skal gjøre alt for å bli bedre på å flørte. Takk for svar. -TS Anonymkode: b5852...8cd 5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #5 Skrevet 12. august 2020 Du har god tid selv om det ikke virker slik for deg nå. Det viktigste du kan gjøre er å bli glad i deg selv. Ikke prøv å være morsom eller kul. Ikke prøv noenting annet enn å slappe av og være deg selv i enhver situasjon. Ille vær redd for å gjøre feil eller si noe feil, det er en del av livet. Jo mer deg selv du klarer å være, dess bedre match vil du en gang finne. Anonymkode: d23bc...aa0 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #6 Skrevet 12. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du er enda ung. Jeg hadde ikke sex før jeg var 22, og kunne sikkert skrevet ditt innlegg da jeg var 19. Husk at jenter og kvinner ofte foretrekker eldre, mer modne gutter/menn. Det føles ikke sånn når man er 19 selv, men om et par år når du ser tilbake, så kommer du nok til å forstå. De «modne» trekkene, både fysiske og psykiske, som damer setter pris på, har ikke rukket å slå ut i blomst når man er 19. Fortsett å vær deg selv du, så løsner det snart/til slutt. Vet det høres ut som en klisjé, men det er faktisk sant. Det løsnet virkelig for meg! Og husk, «sex avler sex». Selv om det ikke bare er sex du er ute etter, så stikker ordtaket dypere enn som så. Når du først begynner å få litt draget på damer, så øker det eksponentielt. Samtidig får du bedre selvtillit og mindre usikkerhet, som bare forsterker draget. Slapp av, det kommer! Nei, det er aldri problemet. Fortsett å være snill og godhjertet! Anonymkode: d0ea9...9b1 Tusen takk for svar. Dette hjalp meg mye, på mange måter! Føler jeg langsomt for den motivasjonen tilbake. Tusen takk! Anonymkode: b5852...8cd 3
Anonym546u Skrevet 12. august 2020 #7 Skrevet 12. august 2020 11 minutter siden, youcancallmejune skrev: Du må lære deg å flørte Nei. Tull. Bare vær deg selv. Du finner den rette etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #8 Skrevet 12. august 2020 Jenter er ikke noe som faller i fanget ditt fordi du fortjener det. Det er heller ikke noe som "bare skjer" fordi du er kjekk og snill. Du må skape en relasjon til en jente. Det innebærer at du a) må være sosial nok til at du treffer nye jenter ofte, og maksimerer sjansene for at du treffer en du kan matche med, b) snakker med jentene og evner å flørte litt. Anonymkode: 7466d...30d 1
Jr.Garcon Skrevet 12. august 2020 #9 Skrevet 12. august 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Gutt på 19 her. Hele livet har jeg drømt om å være i et forhold med en jente og stifte min egen familie. Jeg har forsøkt å være så hyggelig, morsom, snill og kul som bare overhodet mulig. Likevel er det som at ingen jenter er interessert i meg. Vennene mine sier jeg ser bra ut, og jeg syns selv også at jeg ser relativ bra ut. Men ettersom at jeg aldri har kysset en jente før og aldri hatt sex, begynner jeg å miste litt håp. I går tok jeg meg en tur alene opp til en fjelltopp, så ut mot utsikten, og tenkte på livet. Jeg håper så innmari at jeg en dag finner meg en søt og snill jente, som elsker meg, og holder meg i hånden ved mine siste sekunder på jordkloden. Men, kommer den drømmen til å skje? Det vet jeg ikke.. 😕 Kanskje problemet mitt er at jeg er for snill og godhjertet? Anonymkode: b5852...8cd Du er kun 19 år, så du har goood tid 😄 Jeg synes du skal slutte å forsøke å være "sånn og sånn" og ha mest fokus på å være den du faktisk er - ekte, genuin og vise hvem du er som person. Så må du finne deg en jente som du liker av flere årsaker enn at hun er hokjønn og passer inn i dine dagdrømmer - du liker akkurat henne på grunn av ditt og datt. Nei, det er kun tapere og mislykkede folk som påstår at det går an å være for snill og godhjertet / jeg er singel fordi jeg er for snill. Så du må fortsette å være godhjertet osv. - dog tøffel-jens og "jeg har ingen egen personlighet og sier ja til alt og er aldri uenig" slår sjeldent bra an hos damer. Endret 12. august 2020 av Jr.Garcon 2
Eeemil Skrevet 12. august 2020 #10 Skrevet 12. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt litt, og du har faktisk ganske rett. Pleier nesten alltid å trekke meg tilbake, hvis en jente kommer bort til meg på fest. Er redd for å drite meg ut og blir alt for nervøs. Er ikke så vant til å snakke ordentlig med jenter. Blir en helt annen person når jeg snakker med en jente. Skal gjøre alt for å bli bedre på å flørte. Takk for svar. -TS Anonymkode: b5852...8cd Kanskje du kan øve deg på å være med jenter uten å fokusere på sjekking? Så får du litt øvelse og blir litt mer avslappet. Det kan være på jobb, studier, hobbyer. Velg en aktivitet som du føler deg hjemme i. Kanskje treffer du jenta der etterhvert? Det er uansett bra å få en større sosial kontaktflate. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå