AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Er meget frustrert og lei over kortpusthet/press i brystet og ubehag rundt dette. Litt ubehag/press i skjoldbruskkjertelen. Ødelegger hele livskvaliteten min. Føler virkelig pusten min er forkortet da jeg puster ut. Har ikke tatt spirometri på ca 4 år. Fått påvist autoimmun hypotyreose nå med antistoffe. Men har også hatt denne problemstillingen med pust/bryst tidligere (i forbindelse med at jeg ble helt slått ut fysisk og psykisk pga utbrenthet/stress eller om det var hypertyreose den gang også, eller hva. Startet opp med Levaxin for noen få uker siden, og fikk plutselig disse pust/bryst vanskene, igjen.. Usikker på om de oppleves helt likt.. Har hørt lav ft3 kan gi disse sympt? Men, rart jeg har kjennt på dette år tidligere også.? Jeg vet at jeg har hatt høyt kortisol nivå tidligere, og nå er de litt over ref.verdi. Noen som har erfaring med likn symptombilde? Føler meg som en hypokonder og føler jeg ikke blir hørt av legen. Utelukk astma, kols. (testet flere ganger opp igjennom) Ft3 er 3,4. Anonymkode: 0222f...f02
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #2 Skrevet 12. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er meget frustrert og lei over kortpusthet/press i brystet og ubehag rundt dette. Litt ubehag/press i skjoldbruskkjertelen. Ødelegger hele livskvaliteten min. Føler virkelig pusten min er forkortet da jeg puster ut. Har ikke tatt spirometri på ca 4 år. Fått påvist autoimmun hypotyreose nå med antistoffe. Men har også hatt denne problemstillingen med pust/bryst tidligere (i forbindelse med at jeg ble helt slått ut fysisk og psykisk pga utbrenthet/stress eller om det var hypertyreose den gang også, eller hva. Startet opp med Levaxin for noen få uker siden, og fikk plutselig disse pust/bryst vanskene, igjen.. Usikker på om de oppleves helt likt.. Har hørt lav ft3 kan gi disse sympt? Men, rart jeg har kjennt på dette år tidligere også.? Jeg vet at jeg har hatt høyt kortisol nivå tidligere, og nå er de litt over ref.verdi. Noen som har erfaring med likn symptombilde? Føler meg som en hypokonder og føler jeg ikke blir hørt av legen. Utelukk astma, kols. (testet flere ganger opp igjennom) Ft3 er 3,4. Anonymkode: 0222f...f02 TS. Glemte å legge til noe vesentlig. Jeg kjenner ofte forverring i pust/bryst ved alkohol inntak, kun et halvt glass rødvin gjør verring. Anonymkode: 0222f...f02
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: TS. Glemte å legge til noe vesentlig. Jeg kjenner ofte forverring i pust/bryst ved alkohol inntak, kun et halvt glass rødvin gir forverring. Anonymkode: 0222f...f02 Anonymkode: 0222f...f02
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå