Hei004 Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Hvordan kan man slutte med vaner? Som f.eks. neglbiting, hudbiting på fingrene og rare blunkevaner?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #2 Skrevet 12. august 2020 Biter hud og negler på fingrene så mye at de ser ikke ut, men det er noe nytelse i å gjøre det så det veier opp for styggheten som jeg ikke bryr meg om lenger. Neglbiting fikk jeg under kontroll på i en periode jeg lakkerte neglene for da var det ikke "godt". Det har også hjulpet å klippe neglene daglig på morgen, men det ble jeg sløv på etterhvert så klart... Hudflakene rundt neglene kunne være fraværende i perioder jeg spiser godt og variert, også i perioder jeg var flink med håndkrem. Vet ikke om snusing inngår som rar vane, men der sluttet jeg engang på dagen. Var vel ikke trivelig å ha med å gjøre i et par dager etter det, men en uke etterpå var det null stress. Problemet som oppstod var godterispising så klart. En eksamensperiode knakk meg så da begynte jeg med snusing igjen, men på den positive siden gikk kiloene ned igjen. Jaja, man lever bare en gang Anonymkode: e01e9...416
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå