Gå til innhold

Singel i flere år -nye opplevelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har som sagt vært singel i mange år, er i 30-årene. Er i en ganske annen situasjon enn venninnene mine som har mann og barn. Har prøvd å treffe folk, få nye venner (fra nettet bl.a.), men det er ikke så enkelt. Er introvert, men vil være litt sosial og. Vil på en måte «utnytte» det at jeg har muligheter som de med familier ikke har, få nye opplevelser, bekjentskap, men vet ikke helt hvordan. Har tatt noen kurs. Er det noen i samme situasjon?

Anonymkode: c08ec...e61

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har som sagt vært singel i mange år, er i 30-årene. Er i en ganske annen situasjon enn venninnene mine som har mann og barn. Har prøvd å treffe folk, få nye venner (fra nettet bl.a.), men det er ikke så enkelt. Er introvert, men vil være litt sosial og. Vil på en måte «utnytte» det at jeg har muligheter som de med familier ikke har, få nye opplevelser, bekjentskap, men vet ikke helt hvordan. Har tatt noen kurs. Er det noen i samme situasjon?

Hobby pleier å fungere 

Anonymkode: 6ff2d...96a

Skrevet

Den beste måten å treffe en annet menneske for å finne en kjæreste er faktisk datingsidene som finnes. De seriøse datingsidene der du betaler og lager en skikkelig gjennomtenkt god profil. Det er ingen garanti, men det å hoppe fra kurs til kurs og hobby til hobby er i allefall bare bingo :)  Så være sosial og omgjengelig og ikke minst åpen for de man måtte treffe der man rusler fremover i livet sitt. Det vil uansett kunne ta tid å finne den rette, og mange forsøk der det gjelder å ikke miste motet og ta slike ting personlig.

Anonymkode: 7093b...4ab

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den beste måten å treffe en annet menneske for å finne en kjæreste er faktisk datingsidene som finnes. De seriøse datingsidene der du betaler og lager en skikkelig gjennomtenkt god profil. Det er ingen garanti, men det å hoppe fra kurs til kurs og hobby til hobby er i allefall bare bingo :)  Så være sosial og omgjengelig og ikke minst åpen for de man måtte treffe der man rusler fremover i livet sitt. Det vil uansett kunne ta tid å finne den rette, og mange forsøk der det gjelder å ikke miste motet og ta slike ting personlig.

Datingsider og menn har jeg lagt på hylla etter 5 år som singel.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den beste måten å treffe en annet menneske for å finne en kjæreste er faktisk datingsidene som finnes. De seriøse datingsidene der du betaler og lager en skikkelig gjennomtenkt god profil. Det er ingen garanti, men det å hoppe fra kurs til kurs og hobby til hobby er i allefall bare bingo :)  Så være sosial og omgjengelig og ikke minst åpen for de man måtte treffe der man rusler fremover i livet sitt. Det vil uansett kunne ta tid å finne den rette...

Jeg mente hobby for å bli kjent med nye venner. 

Anonymkode: 6ff2d...96a

Skrevet

Hørte et tips om gruppene Hey Girl! på fb som er for kvinner/jenter som ønsker seg nye venninner. Har vurdert å teste de selv. Sjekk om de har en lokal der du bor?

Anonymkode: 935f7...555

Skrevet

Blir ikke mer seriøst av at man betaler for tjenesten, neste mindre faktisk. Har man et avslappet forhold til dating, sjekker innom en gang i blant, er sjansen større for å møte en likesinnet, som kanskje fører til noe mer. Betaler man derimot dyre abonnement og sjekker appen konstant, virker man bare desperat.

Anonymkode: eaa55...1f4

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hørte et tips om gruppene Hey Girl! på fb som er for kvinner/jenter som ønsker seg nye venninner. Har vurdert å teste de selv. Sjekk om de har en lokal der du bor?

Anonymkode: 935f7...555

Jeg har vært på noen treff. Vanskelig å finne noen man har riktig kjemi med i viksen alder (vennskap), iallefall når man ikke er veldig utadvendt. Og de jeg har tatt kontakt med har ikke vist særlig interesse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...