AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #21 Skrevet 12. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja såklart, men ett nys i fleisen er nok. Og mange fester er utendørs nå om dagen, ikke inne i tette togkupeer. Dessuten definerer regjeringen «nærkontakt» som mer enn 15 min med mindre enn 2 meters avstand sammen. Så... absolutt stort smittepotensial iløpet av en halvtimes buss eller togtur😅 Anonymkode: 8320f...f2b Mer enn 15 minutter skulle det stå Anonymkode: 8320f...f2b
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #22 Skrevet 12. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke så stor tro på at 60% befolkningen dør slik som under Svartedauden. Anonymkode: 4f943...c3e Hva vet du om neste pandemi som ikke jeg vet? Anonymkode: 2f06f...6f5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #23 Skrevet 12. august 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en generalprøve! Neste gang kan det være svartedauden liksom... greit å vite at pappagutta i Bærum og charterturistene står klare til å utrydde Europa i pestens navn! Tenk dersom dette var noe virkelig farlig...? Anonymkode: 2f06f...6f5 Ok, så du syns ikke korona er spesielt farlig. Men allikevel mener du det er helt greit å ha en "generalprøve" som kan gå over måneder og år, og tar fra folk både livsgrunnlag helse og livsglede, bare sånn at man har prøvd det før den neste svartedausen?? Det går sikkert så mye bedre når man kan møte den neste utfordringen med økonomi og folkehelse på bunnivå. Anonymkode: 14739...721
Fremhevede innlegg