Gå til innhold

Hund som jager katt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så i rekkehuset jeg bor i er det ei stor felles plen på baksiden som alle i rekkehuset deler, og en av naboene har en ganske stor hund som løper etter min katt. Akkurat nå er kun ene av mine to katter gamle nok til å være ute på egenhånd, så hvordan skal jeg få monsteret av en hund til å la mine katteskatter være i fred? Har prøvd å snakke med mannen som eier monsterhunden uten at noe ble oppnådd.

Anonymkode: b5d8c...694

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt naturlig, det ligger i instinktet til hunder å jage katter, man kan ikke gjøre noe med instinktet.

Anonymkode: 54122...1c4

Skrevet

Hundeeieren må vel sette hunden i bånd? 
Han kan jo ikke la den løpe løs...

Anonymkode: f900a...436

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hundeeieren må vel sette hunden i bånd? 
Han kan jo ikke la den løpe løs...

Anonymkode: f900a...436

Jo, bikkja står i bånd, men har sett båndet er veldig langt, så den kommer seg lett inn på andres terrasser.

Skrevet

Om båndet er så langt at den kommer inn på andre sine terrasser, så får han vel stramme det inn.

Anonymkode: 29627...a99

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om båndet er så langt at den kommer inn på andre sine terrasser, så får han vel stramme det inn.

Anonymkode: 29627...a99

Foreslo det sist jeg snakka med mannen, men det var visstnok umulig 🙄

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreslo det sist jeg snakka med mannen, men det var visstnok umulig 🙄

Her er det HAN som er umulig 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: e94fe...4b9

• Liker 1
Skrevet

Vel, nabokjøteren vår ble skutt fordi den jagde og skadet katter(og gneldra som et helvete). Kanskje du kan ringe politiet så ordner de med problemet?

Anonymkode: 65b55...fe6

Skrevet

Hunden må stå i bånd. Det er vel båndtvang? 

Skrevet

Evt så kan katteeiere ordne slik at sine katter går på sin tomt, og kan bæsje og tisse på sin tomt. 

Mannen må korte ned ned båndet til hunden. Hva om den hunden utagerer på samme måte på barn som løper, feks?? Vi har en gjøk i nabolaget som går bak i skogen HVER dag og slipper bikkja. Det er en GS og ES blanding. Hva tenker han egentlig på? Jeg får ALDRI fatt på mannen når han slipper, men tenkte å ringe politiet nå, for han har sluppet siden båndtvangen startet.

Anonymkode: 3e047...1d0

Skrevet

Katten vil lære at den skal holde seg unna akkurat det området hvor hunden står. 

Anonymkode: 3fd8e...088

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...