AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Jeg holder nå å utrede meg for adhd. Lang historie kort så sliter jeg den dag i dag med tiltaksløshet, liten motivasjon, lat, tankekjør, indre uro, vanskelig med å sove (urolig bein ) osv. Noe dager når jeg har mye energi så vasker og rydder jeg huset og er ekstremt effektive, men må hvile de neste dagene før energien er tilbake igjen ( er ikke manisk depressiv). Men er det vanlig at de som har gått igjennom et langt liv udiagnostiserte oftere har utmattelse syndrom. Jeg har tatt en helsesjekk, alt ellers bra med meg. Jeg ser bare frem til å begynne på medisiner for å fungere bedre i hverdagen. Anonymkode: 2fdf9...905 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 Kan hende du har jobbet hardt ubevisst med å holde kontroll, oversikt, konsentrasjon, ergo mye stress som kan sette kroppen din i denne situasjonen. Har hørt om at de som går årevis uvitende kan gå på en smell etterhvert, ja. Kanskje pga en høyere stressfaktor opp igjennom årene. Anonymkode: 7f154...000
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå