Gå til innhold

Deprimert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så nedstemt, og har vært det lenge. Sliter med å føle glede, og føler verden er grå. Har mye skyldfølelse. Føler at det som er bra i livet mitt er noe jeg ikke fortjener. Føler meg som et uverdig menneske. Sliter med søvnen, til tross for at jeg er trøtt. Lite matlyst, men trenger å gå ned 10 kg så det er jo forsåvidt bare bra. 

Har tak over hodet og penger i banken. Har verdens beste unger, og det er de som holder meg oppe. ❤❤ Snill mann. Så jeg burde jo bare skjerpa meg, såklart. Kunne jo ha levd i et u-land og, liksom. Men jeg har det ikke bra. 

Mye som har skjedd den siste tiden, og jeg tar inn og prosesserer alt i verste mening. Er redd for fremtiden. Frykter jeg må ta et oppgjør med noen som står meg nær, og gruer meg voldsomt til det.

Er redd for ikke å bli tatt på alvor av legen. Vet ikke hva jeg vil heller. Vet det er sunt å gå på jobb  men klarer jeg det nå? Skulle jeg hatt en sykemelding? Jeg aner ikke. Er dette livet som er trasig, eller er jeg reelt deprimert? Noen som vil dele erfaringer?

Obs; har ingen tanker om selvmord.

Anonymkode: cccd4...8e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg å sjekke stoffskiftet ditt, det kan gi symptomer som lite glede, depresjon, energitap pluss mange, mange flere symptomer.. Har selv gått i flere år med en udiagnotisert autoimmun Hypotyreose. Der psyken bla plutselig ble helt på "bærtur" Men det kan jo og bare være en reell liten depresjon. 

Anonymkode: 44517...320

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...