Gå til innhold

Fikk kjeft på butikken i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la på varer mens de som kjeftet på meg var ferdig å betale, de holdt på å skulle legge varene i posen. De mente jeg skulle vente med å legge på varene til de var ferdige å legge de i posen sin. Litt vel overdrivelse. ikke sant ?

Anonymkode: 20f60...894

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hvor stor avstand du hadde, det? Overholdt du 1-metersregelen, så kan de drite og dra, men om det var umulig for dem å legge varene i posen og samtidig holde avstand når du begynte å lesse på varene, så var det du som burde ventet. 

Anonymkode: 18986...dc1

• Liker 5
Skrevet

Drit i dem. Noen mennesker tror de eier verden.

Anonymkode: 51a87...071

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg la på varer mens de som kjeftet på meg var ferdig å betale, de holdt på å skulle legge varene i posen. De mente jeg skulle vente med å legge på varene til de var ferdige å legge de i posen sin. Litt vel overdrivelse. ikke sant ?

Hvem tror de at de er? Det har ingenting å si om du legger på varer, deres tur var OVER. Håper du kjeftet tilbake!

Anonymkode: 1057c...b2f

• Liker 8
Skrevet

Det kommer an på hvor stor avstand du hadde, det? Overholdt du 1-metersregelen, så kan de drite og dra, men om det var umulig for dem å legge varene i posen og samtidig holde avstand når du begynte å lesse på varene, så var det du som burde ventet. 

Det  er nærmere to meter fra der du legger på varene til der du pakker dem i poser. Og jeg hadde kun 4 varer.

• Liker 8
Skrevet

Hvem tror de at de er? Det har ingenting å si om du legger på varer, deres tur var OVER. Håper du kjeftet tilbake!

Denne tråden ligger på "korona"-underforumet... det har ikke noe med hvem sin tur det var, det handler om å overholde smittereglene... 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det  er nærmere to meter fra der du legger på varene til der du pakker dem i poser. Og jeg hadde kun 4 varer.

Hvor mange varer du har er likegyldig, men om du sto to meter unna, så hadde de ikke noen grunn til å klage, nei. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor mange varer du har er likegyldig, men om du sto to meter unna, så hadde de ikke noen grunn til å klage, nei. 

Jeg spurte hun i kassa om jeg hadde gjort noe feil, hun sa nei.

• Liker 5
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det kan jo ikke vi vite. Sto du for nærme?

Anonymkode: ebb54...e16

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts stod for nær dette paret. Derfor kjeftet de.

Anonymkode: e4289...2a7

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts stod for nær dette paret. Derfor kjeftet de.

Anonymkode: e4289...2a7

Sto ts to meter unna, så var det ikke for nært.

• Liker 5
Skrevet

Når samlebåndet på kassa går kan det jo hende at dine varer kommer nærmere enn 1 meter fra varene detes. 

Anonymkode: 56c43...43d

• Liker 2
Skrevet

Når samlebåndet på kassa går kan det jo hende at dine varer kommer nærmere enn 1 meter fra varene detes. 

Samlebåndet hadde stoppet, de stod å pakket varene.

Skrevet

Mamma så på nærbutikken at en mann fra et annet land dro kneip brødene ut av posen og klemte på dem, sikkert for å kjenne hvilket som var best. Så satte han dem på plass igjen i hyllen...

Pass godt på dere selv.

Anonymkode: 9e943...667

• Liker 2
Skrevet

Mamma så på nærbutikken at en mann fra et annet land dro kneip brødene ut av posen og klemte på dem, sikkert for å kjenne hvilket som var best. Så satte han dem på plass igjen i hyllen...

Pass godt på dere selv.

Håper hun ga beskjed til personellet :sjokkert:

• Liker 4
Skrevet

Håper hun ga beskjed til personellet :sjokkert:

Da hadde jeg selv satt vedkommende på plass og tatt det opp med personalet. Dette er ikke greit!!! Da får han betale for alle brødene, brødhue!

Anonymkode: 1041b...580

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pass godt på dere selv.

Hvordan vet du at han var fra et annet land? Folk som er født og oppvokst i Norge ser ut på alle mulige måter. Og hvorfor trenger du å ta med opplysningen om « fra et annet land» i det du skriver? Det har vel ingen relevans. Så skjerp deg.

Anonymkode: 8c36d...ce4

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett er ikke det ts sin feil, det er kassadama som sender varene igjennom

Anonymkode: cd13b...91d

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 12.8.2020 den 13.59):

Nei. Det er ikke en overdrivelse.

Endret av Tvillingsjel
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at han var fra et annet land? Folk som er født og oppvokst i Norge ser ut på alle mulige måter. Og hvorfor trenger du å ta med opplysningen om « fra et annet land» i det du skriver? Det har vel ingen relevans. Så skjerp deg.

Anonymkode: 8c36d...ce4

Han var muslimsk fra afrika, og gikk med heklet kufi. Hun turte rett og slett ikke kjefte på han. Er du fornøyd nå?

• Liker 3
  • Opprett ny...