Gå til innhold

Fikk kjeft på butikken i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg la på varer mens de som kjeftet på meg var ferdig å betale, de holdt på å skulle legge varene i posen. De mente jeg skulle vente med å legge på varene til de var ferdige å legge de i posen sin. Litt vel overdrivelse. ikke sant ?

Anonymkode: 20f60...894

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på hvor stor avstand du hadde, det? Overholdt du 1-metersregelen, så kan de drite og dra, men om det var umulig for dem å legge varene i posen og samtidig holde avstand når du begynte å lesse på varene, så var det du som burde ventet. 

Anonymkode: 18986...dc1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i dem. Noen mennesker tror de eier verden.

Anonymkode: 51a87...071

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg la på varer mens de som kjeftet på meg var ferdig å betale, de holdt på å skulle legge varene i posen. De mente jeg skulle vente med å legge på varene til de var ferdige å legge de i posen sin. Litt vel overdrivelse. ikke sant ?

Anonymkode: 20f60...894

Hvem tror de at de er? Det har ingenting å si om du legger på varer, deres tur var OVER. Håper du kjeftet tilbake!

Anonymkode: 1057c...b2f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på hvor stor avstand du hadde, det? Overholdt du 1-metersregelen, så kan de drite og dra, men om det var umulig for dem å legge varene i posen og samtidig holde avstand når du begynte å lesse på varene, så var det du som burde ventet. 

Anonymkode: 18986...dc1

Det  er nærmere to meter fra der du legger på varene til der du pakker dem i poser. Og jeg hadde kun 4 varer.

Anonymkode: 20f60...894

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror de at de er? Det har ingenting å si om du legger på varer, deres tur var OVER. Håper du kjeftet tilbake!

Anonymkode: 1057c...b2f

Denne tråden ligger på "korona"-underforumet... det har ikke noe med hvem sin tur det var, det handler om å overholde smittereglene... 

Anonymkode: 18986...dc1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det  er nærmere to meter fra der du legger på varene til der du pakker dem i poser. Og jeg hadde kun 4 varer.

Anonymkode: 20f60...894

Hvor mange varer du har er likegyldig, men om du sto to meter unna, så hadde de ikke noen grunn til å klage, nei. 

Anonymkode: 18986...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor mange varer du har er likegyldig, men om du sto to meter unna, så hadde de ikke noen grunn til å klage, nei. 

Anonymkode: 18986...dc1

Jeg spurte hun i kassa om jeg hadde gjort noe feil, hun sa nei.

Anonymkode: 20f60...894

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg la på varer mens de som kjeftet på meg var ferdig å betale, de holdt på å skulle legge varene i posen. De mente jeg skulle vente med å legge på varene til de var ferdige å legge de i posen sin. Litt vel overdrivelse. ikke sant ?

Anonymkode: 20f60...894

det kan jo ikke vi vite. Sto du for nærme?

Anonymkode: ebb54...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror de at de er? Det har ingenting å si om du legger på varer, deres tur var OVER. Håper du kjeftet tilbake!

Anonymkode: 1057c...b2f

Ts stod for nær dette paret. Derfor kjeftet de.

Anonymkode: e4289...2a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts stod for nær dette paret. Derfor kjeftet de.

Anonymkode: e4289...2a7

Sto ts to meter unna, så var det ikke for nært.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når samlebåndet på kassa går kan det jo hende at dine varer kommer nærmere enn 1 meter fra varene detes. 

Anonymkode: 56c43...43d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når samlebåndet på kassa går kan det jo hende at dine varer kommer nærmere enn 1 meter fra varene detes. 

Anonymkode: 56c43...43d

Samlebåndet hadde stoppet, de stod å pakket varene.

Anonymkode: 20f60...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma så på nærbutikken at en mann fra et annet land dro kneip brødene ut av posen og klemte på dem, sikkert for å kjenne hvilket som var best. Så satte han dem på plass igjen i hyllen...

Pass godt på dere selv.

Anonymkode: 9e943...667

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mamma så på nærbutikken at en mann fra et annet land dro kneip brødene ut av posen og klemte på dem, sikkert for å kjenne hvilket som var best. Så satte han dem på plass igjen i hyllen...

Pass godt på dere selv.

Anonymkode: 9e943...667

Håper hun ga beskjed til personellet :sjokkert:

Anonymkode: 20f60...894

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper hun ga beskjed til personellet :sjokkert:

Anonymkode: 20f60...894

Da hadde jeg selv satt vedkommende på plass og tatt det opp med personalet. Dette er ikke greit!!! Da får han betale for alle brødene, brødhue!

Anonymkode: 1041b...580

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mamma så på nærbutikken at en mann fra et annet land dro kneip brødene ut av posen og klemte på dem, sikkert for å kjenne hvilket som var best. Så satte han dem på plass igjen i hyllen...

Pass godt på dere selv.

Anonymkode: 9e943...667

Hvordan vet du at han var fra et annet land? Folk som er født og oppvokst i Norge ser ut på alle mulige måter. Og hvorfor trenger du å ta med opplysningen om « fra et annet land» i det du skriver? Det har vel ingen relevans. Så skjerp deg.

Anonymkode: 8c36d...ce4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når samlebåndet på kassa går kan det jo hende at dine varer kommer nærmere enn 1 meter fra varene detes. 

Anonymkode: 56c43...43d

Uansett er ikke det ts sin feil, det er kassadama som sender varene igjennom

Anonymkode: cd13b...91d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.8.2020 den 13.59):

Jeg la på varer mens de som kjeftet på meg var ferdig å betale, de holdt på å skulle legge varene i posen. De mente jeg skulle vente med å legge på varene til de var ferdige å legge de i posen sin. Litt vel overdrivelse. ikke sant ?

Anonymkode: 20f60...894

Nei. Det er ikke en overdrivelse.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at han var fra et annet land? Folk som er født og oppvokst i Norge ser ut på alle mulige måter. Og hvorfor trenger du å ta med opplysningen om « fra et annet land» i det du skriver? Det har vel ingen relevans. Så skjerp deg.

Anonymkode: 8c36d...ce4

Han var muslimsk fra afrika, og gikk med heklet kufi. Hun turte rett og slett ikke kjefte på han. Er du fornøyd nå?

 

Anonymkode: 9e943...667

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...