Gå til innhold

Matavfallsbeholder ( Agder)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å få tilkjørt matavfallsbeholder uten å ha bestilt dette? 

Anonymkode: 57c92...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel sånn at alle skal kildesortere søpla si nå for tiden. Så man har vel egentlig ingen valg. Med tanke på de bergene med søppel menneskeheten produserer skulle det vel egentlig bare mangle at hver enkelt tok litt ansvar og gjorde en minimal innsats for planeten vår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på kassen ute eller den du har under vasken? Kassen ute kan du enten hente eller bestille hos agder renovasjon gratis, kassen under vasken må du kjøpe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, dillyduzit skrev:

Tenker du på kassen ute eller den du har under vasken? Kassen ute kan du enten hente eller bestille hos agder renovasjon gratis, kassen under vasken må du kjøpe selv.

Kassen  ute- jeg har fått tilkjørt en slik nylig  uten å bestilt  den. Et ikke det litt merkelig?

Anonymkode: 57c92...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kassen  ute- jeg har fått tilkjørt en slik nylig  uten å bestilt  den. Et ikke det litt merkelig?

Anonymkode: 57c92...789

Hadde du en fra før? Hvis ikke er det logisk at du får en, siden alle husholdninger skal sortere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kassen  ute- jeg har fått tilkjørt en slik nylig  uten å bestilt  den. Et ikke det litt merkelig?

Anonymkode: 57c92...789

Svar under

10 timer siden, Ariam skrev:

Hadde du en fra før? Hvis ikke er det logisk at du får en, siden alle husholdninger skal sortere 😊

Nettpp.

Hadde du såfall en i fra før kan det være at disse renovasjonsfolkene syntes dunken din var så stygg at de har bestilt en ny til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppbevarer dunkene mine nede ved huset- og de er ikke utdaterte og stygge på noe vis. Merkelig at jeg ikke fikk matavfallsdunk samtidig som jeg fikk de andre dunkene for 4 år siden da. Jeg hjemmekomposterer - har grønnsakshage så skjønner ikke hvordan de kan ha fått den ide å kjøre en dunk ut til meg når jeg ikke har bestilt det. Kanskje noen andre har bestilt den i mitt navn  eller et nytt system som sier at alle nå skal ha en ekstra?

Anonymkode: 57c92...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...