AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 For katter selvfølgelig 😄 Har gitt pus royal canin i alle år, men har fått med meg at det begynner å bli litt utdatert (stiv pris, mye korn). Hva slags andre merker har bra fôr? Er en helt normal katt som kanskje blir tjukk litt for fort, langhåret hvis det har noe å si Anonymkode: 7743e...8a2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: VOM. Anonymkode: 400e2...240 De har kun ferskmat sant? Jeg prøvde det for ett års tid siden og katta lot maten tørke inn og spiste ikke så lenge jeg hadde den ute (prøvde i 3-4 dager før jeg ga opp og ga katta noe annet) Gamle hunden fikk VOM og det er et fantastisk fôr! Anonymkode: 7743e...8a2
Hurrahei Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: VOM. Anonymkode: 400e2...240 Ikke til katt? Er ikke det til hunder? Min pus er mest glad i Royal canin, har prøvd eukanuba, men det liker hun ikke. Er glad de har smaksgaranti! Blitt endel bomkjøp😂
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #5 Skrevet 12. august 2020 5 minutter siden, Hurrahei skrev: Ikke til katt? Er ikke det til hunder? De har VOM til katter også. Anonymkode: 3ce5f...18b
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #6 Skrevet 12. august 2020 Råfôring er jo det beste. VOM til katter er veldig bra. Du kan også gjerne gi rå eggeplommer (ikke eggehvite, de hemmer opptak av biotin som er et veldig viktig vitamin for katter), litt rå lever, rått kjøtt. Jeg er av den meningen at spiser man sunn, naturlig mat, så får man en sunn kropp når man spiser seg mett. Dette gjelder både katter og mennesker. Dyr i naturen som har god tilgang på sunn mat blir ikke overvektige, men blir bare ekstra fruktbare. Skal man ha tørrfôr så må man vite at det er stor forskjell på tørrfôr. Noe er skvip (alt du finner i dagligvareforretning), noe er helt greit (uten korn). Min katt som jeg adopterte fra dyrebeskyttelsen for ca ett år siden liker dessverre ikke rått fôr, verken kjøtt, VOM eller eggeplommer. Hun lar det bare ligge, selv om hun ikke har noe annet og er sulten. Av tørrfôr er katten min ikke kresen og spiser alle jeg har prøvd så langt. Har prøvd fra orijen, acana og farmina. Alle uten korn. Korn er ikke sunt for mennesker og heller ikke for katter. Bor på landet og katten har katteluke. Hun har fanget mange mus og fugler, men ikke spist en eneste en... Anonymkode: 3ce5f...18b
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #7 Skrevet 12. august 2020 Vigor og sage? Anonymkode: afa1f...3ef
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #8 Skrevet 12. august 2020 Du har jo orijen f.eks. Men dette her med at alt utenom rent kjøtt er så fyfy er en litt sånn moteting altså, det er ikke farlig å gi skikkelige kvalitetsmerker fra veterinær som Hills, Eukanuba, Specific, RC. De er utviklet blir katt og ikke skadelig. Bare hold deg unna billigmerker. Anonymkode: d6bae...53a 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #10 Skrevet 12. august 2020 Jeg bruker Nutrima. Anonymkode: 9703f...9a8 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #11 Skrevet 12. august 2020 Labb fra felleskjøpet Anonymkode: 9ec98...0f4
Brunhilde Skrevet 12. august 2020 #12 Skrevet 12. august 2020 Jeg har brukt Brit Blue og Iams litt om hveransre, katten liker begge og spiser godt. Våtfor nytter ikke, da er det bare "sausen" som blir spist og det uansett merke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå