Gå til innhold

Fritidsreise til Østlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i en liten by på vestlandet. Her er det ikke så høye smittetall for øyeblikket. 

Skal egentlig reise til en by i Østfold om en uke. Feire bursdagen til en venninne. Blir ca. 15 gjester og sikkert høy partyfaktor. 

Jeg har tenkt å kjøre selv hele veien. 

Nå vurderer jeg å ikke reise. Jobber i helsevesenet (pasienter i risikogruppen). Og føler derfor på et ekstra ansvar. 

Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 5988d...d2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i en liten by på vestlandet. Her er det ikke så høye smittetall for øyeblikket. 

Skal egentlig reise til en by i Østfold om en uke. Feire bursdagen til en venninne. Blir ca. 15 gjester og sikkert høy partyfaktor. 

Nå vurderer jeg å ikke reise. Jobber i helsevesenet (pasienter i risikogruppen). Og føler derfor på et ekstra ansvar. 

Hva ville dere gjort?

Venter bare på avisartikkelen.

• Liker 2
Skrevet

Så lenge reglene blir holdt. 

Anonymkode: a1bb1...262

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville dere gjort?

Nei, dit hadde jeg faktisk ikke dratt, jobb i helsevesenet eller ei. Det er jo et av områdene det er mest smitte i nå om dagen.

Anonymkode: 9c195...2bd

• Liker 3
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 7539c...5ea

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dit hadde jeg faktisk ikke dratt, jobb i helsevesenet eller ei. Det er jo et av områdene det er mest smitte i nå om dagen.

Anonymkode: 9c195...2bd

Enig!

Anonymkode: b8364...47e

• Liker 1
Skrevet

Greit å få bekreftet det jeg også har tenkt. Stoler på magefølelsen og samvittigheten.

Kommer ikke til å dra. 

Skrevet

Jeg hadde ikke reist. Det er mye smitte der, og du har en jobb som gjør det ekstra viktig å ikke spre smitten. 

Anonymkode: db3d3...cf7

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville dere gjort?

Null stress det. 

romdrakt – Store norske leksikon

• Opprett ny...