AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Jeg bor i en liten by på vestlandet. Her er det ikke så høye smittetall for øyeblikket. Skal egentlig reise til en by i Østfold om en uke. Feire bursdagen til en venninne. Blir ca. 15 gjester og sikkert høy partyfaktor. Jeg har tenkt å kjøre selv hele veien. Nå vurderer jeg å ikke reise. Jobber i helsevesenet (pasienter i risikogruppen). Og føler derfor på et ekstra ansvar. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 5988d...d2f
Iceman Skrevet 12. august 2020 #2 Skrevet 12. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor i en liten by på vestlandet. Her er det ikke så høye smittetall for øyeblikket. Skal egentlig reise til en by i Østfold om en uke. Feire bursdagen til en venninne. Blir ca. 15 gjester og sikkert høy partyfaktor. Jeg har tenkt å kjøre selv hele veien. Nå vurderer jeg å ikke reise. Jobber i helsevesenet (pasienter i risikogruppen). Og føler derfor på et ekstra ansvar. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 5988d...d2f Venter bare på avisartikkelen. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 Så lenge reglene blir holdt. Anonymkode: a1bb1...262 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor i en liten by på vestlandet. Her er det ikke så høye smittetall for øyeblikket. Skal egentlig reise til en by i Østfold om en uke. Feire bursdagen til en venninne. Blir ca. 15 gjester og sikkert høy partyfaktor. Jeg har tenkt å kjøre selv hele veien. Nå vurderer jeg å ikke reise. Jobber i helsevesenet (pasienter i risikogruppen). Og føler derfor på et ekstra ansvar. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 5988d...d2f Nei, dit hadde jeg faktisk ikke dratt, jobb i helsevesenet eller ei. Det er jo et av områdene det er mest smitte i nå om dagen. Anonymkode: 9c195...2bd 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #6 Skrevet 12. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, dit hadde jeg faktisk ikke dratt, jobb i helsevesenet eller ei. Det er jo et av områdene det er mest smitte i nå om dagen. Anonymkode: 9c195...2bd Enig! Anonymkode: b8364...47e 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #7 Skrevet 12. august 2020 Greit å få bekreftet det jeg også har tenkt. Stoler på magefølelsen og samvittigheten. Kommer ikke til å dra. Anonymkode: 5988d...d2f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #8 Skrevet 12. august 2020 Jeg hadde ikke reist. Det er mye smitte der, og du har en jobb som gjør det ekstra viktig å ikke spre smitten. Anonymkode: db3d3...cf7
Hr. Aktiv Skrevet 12. august 2020 #9 Skrevet 12. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor i en liten by på vestlandet. Her er det ikke så høye smittetall for øyeblikket. Skal egentlig reise til en by i Østfold om en uke. Feire bursdagen til en venninne. Blir ca. 15 gjester og sikkert høy partyfaktor. Jeg har tenkt å kjøre selv hele veien. Nå vurderer jeg å ikke reise. Jobber i helsevesenet (pasienter i risikogruppen). Og føler derfor på et ekstra ansvar. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 5988d...d2f Null stress det.
Anbefalte innlegg