Gå til innhold

Fjernet han fra Instagram

Fremhevede innlegg

Skrevet

En som jeg møtte via tinder sluttet å ta kontakt etter vi møttes. Vi har snakket via Instagram da jeg ikke har Snapchat. Siden han ikke tok kontakt fjernet jeg han fra mine følgere og sluttet å følge han selv. Nå har han plutselig begynt å følge meg igjen og skriver som normalt, uten å spørre hvorfor? Er han interessert når han gjør dette?

Anonymkode: 66162...e02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungerte kanskje ikke med andre han snakket med ?

Anonymkode: de7b6...8fd

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fungerte kanskje ikke med andre han snakket med ?

Tenkte tanken men det gikk bare 2 dager uten kontakt. Jeg er ganske utålmodig og tok det som manglende interesse, og han fulgte meg dagen etter jeg slettet

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte tanken men det gikk bare 2 dager uten kontakt. Jeg er ganske utålmodig og tok det som manglende interesse, og han fulgte meg dagen etter jeg slettet

Da får du bare være mer tålmodig, om du fortsatt er interessert. Jeg er ikke en slik som er veldig på med meldinger selv, har ikke insta eller snap en gang, men jeg er ikke mann da. Tenker at en mann som er interessert burde tåle om jeg ikke svarer eller sender meldinger med en gang uten å tro det er negativt. Kanskje han bare er som meg, livet fylt av andre ting som krever oppmerksomhet også ? :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...