velociraptor Skrevet 11. august 2020 #21 Skrevet 11. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har Melby sagt at skoler og barnehager ikke vil stenge. Anonymkode: 64b34...9bb Men det er jo allerede en løgn siden barnehagene i indre Østfold allerede har stengt. 4
Mrs Robinson Skrevet 11. august 2020 #23 Skrevet 11. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor og når sa Melby det? Er jævli dårlig gjort av han Anonymkode: 9c3e9...a40 3 minutter siden, Badbunny skrev: Det er en kvinne 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åja😅 Anonymkode: 9c3e9...a40 Ser ut som du kanskje trenger skolegangen din, ab-a40... 9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #24 Skrevet 11. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor og når sa Melby det? Er jævli dårlig gjort av han Anonymkode: 9c3e9...a40 I dag, og det er hun ikke han https://www.varden.no/nyheter/fhi-liten-smitte-blant-barn-skolene-apner-med-vanlige-klasser/ Anonymkode: 64b34...9bb
Silva Pluvialis Skrevet 11. august 2020 #25 Skrevet 11. august 2020 (endret) Jeg håper virkelig ikke at landet stenger ned igjen!! Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #26 Skrevet 11. august 2020 2 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Ser ut som du kanskje trenger skolegangen din, ab-a40... 12 års skolegang er nok det😝 Har ikke så god kontroll på politikere og sånt, interesserer meg ikke noe særlig. Anonymkode: 9c3e9...a40
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #27 Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, Uatskillelig skrev: Jeg håper virkelig ikke at landet stenger ned igjen!! Please. La nå pandemien gå bort. Jeg har endelig klart å tilpasse meg situasjonen slik den er uten å være livredd. Jeg er enda redd for å være smittebærer, men det går fremover, og jeg har blitt vant til å følge tiltakene og anbefalingene. Så lenge du er forsiktig og valser hendene dine godt, tviler jeg du får korona. Synes du det ikke var chill å være hjemme og få full lønn? Anonymkode: 9c3e9...a40
Iceman Skrevet 11. august 2020 #28 Skrevet 11. august 2020 Tror ikke, men håper. På tide å innnse at man har teknologien allerede for å drive nettundervisning. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #29 Skrevet 11. august 2020 5 minutter siden, Iceman skrev: Tror ikke, men håper. På tide å innnse at man har teknologien allerede for å drive nettundervisning. Nett-undervisning for barnehagebarn og småskolebarn ?? Anonymkode: 934d8...9dd 3
Hr. Aktiv Skrevet 11. august 2020 #30 Skrevet 11. august 2020 48 minutter siden, Uatskillelig skrev: Jeg håper virkelig ikke at landet stenger ned igjen!! Please. La nå pandemien gå bort. Jeg har endelig klart å tilpasse meg situasjonen slik den er uten å være livredd. Jeg er enda redd for å være smittebærer, men det går fremover, og jeg har blitt vant til å følge tiltakene og anbefalingene. Jeg håper vi slipper en ny bølge slik at vi kan få litt ro i samfunnet igjen. Mange har nok fått senskader av all den tiden de har levd i frykt. Når jeg ser media i kveld så ser jeg de som prøver sitt best for at ting skal stenges ned ja.
Iceman Skrevet 11. august 2020 #31 Skrevet 11. august 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nett-undervisning for barnehagebarn og småskolebarn ?? Anonymkode: 934d8...9dd Jeg fokuserer på den grunnutdanningen som betyr noe når jeg snakker om nettundervisning, vgs og ungdomsskole. Det du snakker om er en oppbevaringsplass for små barn mens foreldrene deres er på jobb. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #32 Skrevet 11. august 2020 Mye mulig de nekter å stenge skoler og barnehager ved stor spredning, men er spent på hvordan de skal presse lærere og elever i risikogruppen til å møte opp. Og for den saks skyld folk som ikke ønsker å få Corona . Hvem skal kompensere for alle lærerne som må bli hjemme? Skal halvparten av lærerstaben ta alle timene? Hvis det blir stor spredning synes jeg de skal ta aggressiv lock down på alt i 4 uker. Alt stenges, butikker, kjøpesenter, skoler, barnehager, biblioteker, alt, utenom matbutikk og apotek . Folk holder seg inne mest mulig, foruten gåturer med god avstand. De som blir syke i løp av den måneden melder seg inn til helsevesenet . Slik får man kontroll raskt. Man får ikke kontroll med å stenge ting på halvveis slik de gjorde sist gang. Norge har råd til en aggressiv og effektiv nedstengning over et visst tidsrom. Anonymkode: 31bc8...a9e 6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #33 Skrevet 11. august 2020 1 time siden, Iceman skrev: Tror ikke, men håper. På tide å innnse at man har teknologien allerede for å drive nettundervisning. Jaa, håper også! Går du på VGs? Begynner siste året nå😜 Anonymkode: 9c3e9...a40
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #34 Skrevet 11. august 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye mulig de nekter å stenge skoler og barnehager ved stor spredning, men er spent på hvordan de skal presse lærere og elever i risikogruppen til å møte opp. Og for den saks skyld folk som ikke ønsker å få Corona . Hvem skal kompensere for alle lærerne som må bli hjemme? Skal halvparten av lærerstaben ta alle timene? Hvis det blir stor spredning synes jeg de skal ta aggressiv lock down på alt i 4 uker. Alt stenges, butikker, kjøpesenter, skoler, barnehager, biblioteker, alt, utenom matbutikk og apotek . Folk holder seg inne mest mulig, foruten gåturer med god avstand. De som blir syke i løp av den måneden melder seg inn til helsevesenet . Slik får man kontroll raskt. Man får ikke kontroll med å stenge ting på halvveis slik de gjorde sist gang. Norge har råd til en aggressiv og effektiv nedstengning over et visst tidsrom. Anonymkode: 31bc8...a9e Du skrev bare fakta på dette innlegget, likte det! Håper de stenger skolen i hvert fall, er lei av å møte ungdommer som ikke gidder å holde avstand og kysse hverandre under timen, blir lei av det. Anonymkode: 9c3e9...a40 1
Iceman Skrevet 12. august 2020 #35 Skrevet 12. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaa, håper også! Går du på VGs? Begynner siste året nå😜 Anonymkode: 9c3e9...a40 Nei, er lenge siden jeg var ferdig med vgs, tenker mest på smittevern i denne sammenhengen. Ville mtp smittevern vært en stor fordel med nettundervisning for ungdomsskole, vgs og universitet.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #36 Skrevet 12. august 2020 6 minutter siden, Iceman skrev: Nei, er lenge siden jeg var ferdig med vgs, tenker mest på smittevern i denne sammenhengen. Ville mtp smittevern vært en stor fordel med nettundervisning for ungdomsskole, vgs og universitet. Enig der! Korona blir verre og verre.. Anonymkode: 9c3e9...a40
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #37 Skrevet 12. august 2020 Nei, det håper jeg ikke, var helt for jævlig å skulle ha nett-undervisning når jeg går en Vgs linje som har/er mer praksis en teoretisk, og hvor mange av fagene ikke gir en god utdannings grunnlag hvis man må ha dem via nett-undervisning. Kan gjerne ha fellesfagene som norsk, engelsk, samfunnsfag og kanskje gym/kroppsøving som nett-undervisning men ikke de andre fagene. Anonymkode: 85ed2...1ed
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #38 Skrevet 12. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det håper jeg ikke, var helt for jævlig å skulle ha nett-undervisning når jeg går en Vgs linje som har/er mer praksis en teoretisk, og hvor mange av fagene ikke gir en god utdannings grunnlag hvis man må ha dem via nett-undervisning. Kan gjerne ha fellesfagene som norsk, engelsk, samfunnsfag og kanskje gym/kroppsøving som nett-undervisning men ikke de andre fagene. Anonymkode: 85ed2...1ed Ja skjønner det.. det er jo dårligst for yrkesfag elevene. De går glipp av all praksisen Anonymkode: 9c3e9...a40
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #39 Skrevet 12. august 2020 Skulle gjerne hatt gym som nettundervisning i min tid... Anonymkode: 934d8...9dd
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #40 Skrevet 12. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle gjerne hatt gym som nettundervisning i min tid... Anonymkode: 934d8...9dd Hahahaha. Gymlæreren min bare ga faen og sa at vi fikk fri resten av halvåret. 😅 Anonymkode: 9c3e9...a40
Fremhevede innlegg