AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 De siste dagene har jeg merket at det skal omtrent ingenting til før jeg mister blodsirkulasjonen til underarmene og hendene. Dere vet følelsen når man holder armene opp over hodet over lengre tid, og man får en prikkende følelse når blodet forsvinner. Jeg regner i hvertfall med at det er blodsirkulasjonen. Bare at nå får jeg den ubehagelige prikkende følelsen bare av å ligge eller sitte og holde på med mobilen, eller holde øverst på rattet når jeg kjører bil. Det skjer etter veldig kort tid, og har aldri vært et problem tidligere. Før kunne jeg f.eks sitte med mobilen i timesvis uten så mye som litt prikking. Nå skjer det etter 1 min. Når jeg mister følelsen i hendene prikker det veldig lenge etterpå. Det hjelper ikke å legge armene flatt ned mens jeg ligger f.eks, jeg må reise meg opp og armene må henge ned, da går det over. Hva i alle dager kan dette være? Utrolig ubehagelig, og ikke minst irriterende da jeg bruker mye tid på mobilen😅 (Kanskje dette er et tegn på at jeg bruker for mye tid på mobilen). Jeg er i begynnelsen av 30-årene. Er nokså inaktiv, men ellers frisk tror jeg. Anonymkode: c52e5...0c3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Sånn er det å bli eldre. Anonymkode: fe667...431 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sånn er det å bli eldre. Anonymkode: fe667...431 Seriøst? Er dette vanlig? Det blir jo ufattelig slitsomt å leve med dette😬 Anonymkode: c52e5...0c3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Er dette vanlig? Det blir jo ufattelig slitsomt å leve med dette😬 Anonymkode: c52e5...0c3 Japp. Sånn er det. Anonymkode: fe667...431
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #5 Skrevet 11. august 2020 Ja helt normalt med prikking i hendene ifølge legene. Anonymkode: 82ac0...f0f
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #6 Skrevet 11. august 2020 Jeg har merket det samme i dag, og skjønner ingenting! Men jeg er 36, så regnes nok som eldre;) Ble i hvert fall ikke bekymret, men stusset litt over det, da jeg ikke fant en åpenbar grunn til at det plutselig skulle skje nå. Anonymkode: 20e4b...b50
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #7 Skrevet 12. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har merket det samme i dag, og skjønner ingenting! Men jeg er 36, så regnes nok som eldre;) Ble i hvert fall ikke bekymret, men stusset litt over det, da jeg ikke fant en åpenbar grunn til at det plutselig skulle skje nå. Anonymkode: 20e4b...b50 Så merkelig! Jeg er ikke bekymret, men det er jævlig ubehagelig med konstant prikking i hendene. Jeg kan jo ikke gå med hendene ned hele tiden😅 Oppdater gjerne dersom du finner noen årsak til prikkingen. Anonymkode: c52e5...0c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå